Piirtelin pikkuässään cooleripäivityksen takia uuden crossmemberin, jos vaikka jotakuta muutakin kiinnostaa niin eikun tekemään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
DIY X-member
Collapse
X
-
Pari tein noita kahteen RS2:een kesällä. Ainut huono puoli oli, kun ei ollut ohuempi seinämäistä kirkasta putkea just siihen hätään. Tuli mustasta putkesta väännettyä(putki halki ja siihen 16 cromon latta tueksi leikkauskohtaan koko matkalle) ja sanicro laput päihin hitsasin, joihin kiinnitysreiät piti porata. Pirun sitkeätä olikin porata tuohon materiaaliin, kun on nikkeliä ja kromia jonkun verran sitkeyttä ja lujuutta seostettuna lisäämässä.
Kuvan mitat ovat samalla hehtaarilla, mitä itse tein. Kaveri antoi silloin onneksi mitat, niin ei tarvinnu omaa purkaa.
-
Itse tein mustasta muistaakseni parin millin seinämällä olevasta neliöprofiilista oman etupalkin. Hyvin on kestänyt, vaikka on neuvostoliittolaistyyppisiä mutkia.
http://s90.5cyl.net/gallery/2_18?page=3
http://s90.5cyl.net/gallery/2_20/IMG_0014
Comment
-
Vanhemmassa korissa ei ole irroitettavaa lukkopeltiä, joten liitin sen omaan etupalkkiini. Moottorin irroittaminen ja huoltaminen on jnyt paljon mukavampaa.
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...2/img_2424.jpg
Comment
-
-
-
Ootteko tehny noista keulatuista säädettäviä koskaan? Laittelin juuri koneen paikalleen niin eihän se tietystikään ole nyt samassa asennossa kuin viimeksi. Nyt koneen etuosa on noin 1cm ylempänä kuin aiemmin. Mukava vaan, kun tein just imusarjan ja nyt se ottaa konepeltiin kiinni. Ei huvittais tehdä peltiin reikää.
Painattamalla sais koneen samaan asentoon kuin aiemmin, mutta ei taida olla järkevää jättää jännitykseen?
Comment
-
Eihän se keulatuki tuota korkeutta määrää, moottorikumityynyistä se korkeus on kiinni.
Ja tosiaan, maallikon korvaan kuulostaa perin epäilyttävältä jättää kumityynyihin jännitys, se kun nostaa askiakin ja siten kardaania. Pari prikkaa sinne tyynyjen tassujen päälle, tai sitte kustomi osaa.
Comment
Comment