Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

DIY X-member

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • DIY X-member

    Piirtelin pikkuässään cooleripäivityksen takia uuden crossmemberin, jos vaikka jotakuta muutakin kiinnostaa niin eikun tekemään.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut badfear; 10.1.2009, 21:14. Perustelu: Kuvassa väärä mitta 950mm > 915mm

    #2
    Pari tein noita kahteen RS2:een kesällä. Ainut huono puoli oli, kun ei ollut ohuempi seinämäistä kirkasta putkea just siihen hätään. Tuli mustasta putkesta väännettyä(putki halki ja siihen 16 cromon latta tueksi leikkauskohtaan koko matkalle) ja sanicro laput päihin hitsasin, joihin kiinnitysreiät piti porata. Pirun sitkeätä olikin porata tuohon materiaaliin, kun on nikkeliä ja kromia jonkun verran sitkeyttä ja lujuutta seostettuna lisäämässä.

    Kuvan mitat ovat samalla hehtaarilla, mitä itse tein. Kaveri antoi silloin onneksi mitat, niin ei tarvinnu omaa purkaa.

    Comment


    • #3
      tollanen tuli joskus aikojen alussa tehtyä, hiukka pojat autto, turvakaariputkea ja laput päissä.

      Onkos tollanen ryssänmutka kuintukeva muoto?
      Attached Files

      Comment


        #4
        Hienon etutuen pitimen olet laittanut. Tuokin kestää isältä pojalle :)
        Eli kyllä kestää.

        Comment


        • #5
          Itse tein mustasta muistaakseni parin millin seinämällä olevasta neliöprofiilista oman etupalkin. Hyvin on kestänyt, vaikka on neuvostoliittolaistyyppisiä mutkia.

          http://s90.5cyl.net/gallery/2_18?page=3
          http://s90.5cyl.net/gallery/2_20/IMG_0014

          Comment


          • #6
            Vanhemmassa korissa ei ole irroitettavaa lukkopeltiä, joten liitin sen omaan etupalkkiini. Moottorin irroittaminen ja huoltaminen on jnyt paljon mukavampaa.

            http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...2/img_2424.jpg

            Comment


            • #7
              Mä turasin tälläsen. Tosi ahtaat paikat 530x230 kennon kanssa RS2 puskurin kera.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Tuossa yksi versio kanttikoppaan.
                http://www.uusikaupunki.fi/~tatekesk...Poikkituki.JPG

                Comment


                • #9
                  Teppo, mikä pitelee koneesi keulintaa?

                  Comment


                  • #10
                    Runkoaisojen alle hitsattu lätkät,joissa on kiinni Urs4:n keulintatuki. Jos oikein ymmärsin, että tässä haettiin koneen etuosassa olevaa yhtä "kiinnityspistettä"

                    Comment


                    • #11
                      Ootteko tehny noista keulatuista säädettäviä koskaan? Laittelin juuri koneen paikalleen niin eihän se tietystikään ole nyt samassa asennossa kuin viimeksi. Nyt koneen etuosa on noin 1cm ylempänä kuin aiemmin. Mukava vaan, kun tein just imusarjan ja nyt se ottaa konepeltiin kiinni. Ei huvittais tehdä peltiin reikää.

                      Painattamalla sais koneen samaan asentoon kuin aiemmin, mutta ei taida olla järkevää jättää jännitykseen?

                      Comment


                        #12
                        Pitkät reiät tekemällä saa säädön.

                        Comment


                        • #13
                          Eihän se keulatuki tuota korkeutta määrää, moottorikumityynyistä se korkeus on kiinni.
                          Ja tosiaan, maallikon korvaan kuulostaa perin epäilyttävältä jättää kumityynyihin jännitys, se kun nostaa askiakin ja siten kardaania. Pari prikkaa sinne tyynyjen tassujen päälle, tai sitte kustomi osaa.

                          Comment


                            #14
                            Totta. Itelläkin motti nousi ehkä 4-5 milliä, kun vaihdoin jäykemmät moottorin tuennat ja jouduin säätämään etutukea ylemmäs, jotta ei kanna siitä.

                            Comment


                            • #15
                              Mulla ei vaan tyynyt vaihtunu ja on ylempänä. Perin outoa.

                              Comment


                              • #16
                                lukkopelti tms muuttunut. Kyl varmaan kannattaa se muutos metsästää ennenku muita muutoksia tekee.

                                Comment

                                Working...
                                X