Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motest ohjelmoinnit/lastut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Onko kukaan saanut vieläkään selville keneltä nuo lastut motestille tulee?

    Olisi nyt keskiviikkona aika tuonne.

    Comment


    • #62
      Riippuu mistä sattuvat ostamaan. Tiedän itse muutaman toimittajan jotka niille ohjelmia ovat myyneet.

      Comment


      • #63
        Motestin keikka heitetty tänään.

        255tkm ajettu -97 AEB

        vakio ohjelmalla: 157hv 216nm

        viri ohjelmalla: 188hv 297nm

        Hieman jäi tehot vajaaksi, ei ahtanut tarpeeksi.

        Comment


          #64
          Millä ahdoilla muuten tuli tuo 188hv ?

          Comment


          • #65
            Alkuperäinen kirjoittaja Hexa` Näytä viesti
            Millä ahdoilla muuten tuli tuo 188hv ?
            Kilon paineilla näyttäs olevan. Ois kuulemma pikkasen enemmän saanu olla ahtoja, mutta saa jäädä nyt tuohon.

            Comment


              #66
              Eihän sekoiteta ahtopaineen huippuarvoa ja ahtopainetta huipputehon kierroksilla? Ei se mandariini ihmeitä jaksa siellä 5500 paikkeilla tai missä lieneekään huipputeho sinulla.

              Comment


              • #67
                En tiedä kumpaako kysyjä nyt haki, mutta viri ohjelmalla max paineet 1 bar.

                Huipputeho 5318 rpm paineet n. 0.65

                Vääntöhuippu 3390 rpm paineet 0.9

                Comment


                • #68
                  aika alakantissa.

                  Comment


                  • #69
                    Pienillä paineilla ja matalilla kierroksilla on 188hv. irronnut.

                    Comment


                    • #70
                      Kesällä jos vaihtaa suuttimet, coolerin ja dp:n

                      Nostaa sitten ahtoja.

                      Comment


                        #71
                        Täytyy ottaa huomioon että motestin penkki on aika realistinen vrt. moniin positiivareihin. ;)

                        Comment


                        • #72
                          Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                          Täytyy ottaa huomioon että motestin penkki on aika realistinen vrt. moniin positiivareihin. ;)
                          En lähtisi yleistämään. Motestin penkistä olen nähnyt myös yhden pahimmista ylilyönneistä ikinä...

                          Se on kuitenkin edelleen vain inertiapenkki.

                          Comment


                            #73
                            Onko noilla penkkityypeillä minkälaisia eroja tarkkuuden suhteen jos rullaillaan torsella?

                            Inertiapenkkejä tuntuu olevan yhdellä jos toisella säätäjällä mutta näin olen ymmärtänyt ettei olisi "paras" tekele? noh, kuppikuntiahan on...

                            Ainakin penkitykset menee poikkeuksetta ihan pieleen verrattuna logien mukaan heti perään tiellä.
                            Vayne, miten suuria eroja on tullut logituksista penkin ja tien välillä? Kannattaako näitä 2.7Bittejä edes rullille viedä?

                            Comment


                            • #74
                              Niinsiis. Inertiapenkki on ihan yhtä tarkka (ja samalla epätarkka) kuin mitä rullat sallii. Inertiapenkin ainoa etu on sen hinta. Jarru tuo kuitenkin äkkiä sen reilu 10'000EUR / akseli lisähintaa.

                              Comment


                                #75
                                Mikse:
                                Yleensä ilmamassa on toistakymmentä yksikköä pienempi ja mun tapauksessahan ilmamassa on suhteessa liian pientä muutenkin maffi virityksen takia, niin oikeilla lukemilla erot varmaan vielä suuremmat.

                                Ennakot menee yleensä vähintää puolet pienempänä ja huonoina päivinä pyörii nollissa osittain.

                                Ilmuilmat pyörii pahempana, kuin hellekeleillä kesällä saanut logitettua

                                Tuommoista on joka kerta eri penkissä käynyt :)

                                Comment


                                • #76
                                  Pistetääs nyt tästä omakohtaista kokemusta. Käytiin Helmikuun lopulla broidin kanssa visiitillä tuolla. Autoina profiilin A4 B6 1.8t AVJ ja Skoda Octavia 2.0TDI BKD.

                                  Omassa autossa mitatut arvot vakiona pyörivät ~152hp/217nm , softauksen jälkeen 192hp/257nm.
                                  Persdynolla ainakin ero tuntuu oikein mukavasti ja auto on toiminut kaikin puolin loistavasti kertyneet ~3-4tkm lastutuksen jälkeen.

                                  Skodalla mitatut arvot olivat vakiona muistaakseni luokkaa ~150hp/350nm, lastutettuna ~170hp/405nm ja sekin auto on toiminut ongelmitta lastutuksen jälkeen.

                                  Palvelu oli myöskin asiallista, joten voisin sanoa että hinta-laatusuhde oli enemmän kuin kohdillaan (molemmat autot menivät alkuvuoden tarjoushinnalla)

                                  Comment


                                  • #77
                                    Kauankos tuommoisessa perusohjelmoinnissa vierähtää aikaa kun penkitetään ennen ja jälkeen? ...siis jos ongelmitta sujuu...

                                    Comment


                                    • #78
                                      About 3 tuntia tais mulla mennä.

                                      Sulla näyttää olevan auto vähän uudempi, säästää paljon aikaa.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Tulipa kokeiltua motestin palveluita ja ei voi moittia hinta-laatusuhdetta.

                                        Tehdasarvot 150 hp ja 210 nm, vakiona mitattu 177 hp/5821 rpm ja 243 nm/2597 rpm ja ohjelmoinnin jälkeen mitattu 196 hp/5071 rpm ja 318 nm/3486 rpm

                                        Kokonaisuudessaan olen erittäin tyytyväinen!

                                        Kiinnostuneille voin laittaa dynokäyrää...
                                        Viimeksi muokannut mh03; 16.6.2009, 23:09.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Aika hyvät tehot sekä vakiona että lastun kera.

                                          Comment


                                          • #81
                                            ...sepä hämmästytti...siis nuo vakio arvot...mistähän moinen voisi johtua? autolla mittarissa 130 tkm. Persdynolla kyllä huomattava ero.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Passat 1.8t lastu

                                              Kestääkö tollanen turbo passatti yhtähyvin lastua kuin audi ja tehoa tulee yhtä paljon 188hp? Ja mikä olis toimivin lastu tossa vehkeessä... bsr? Uusi kytkinasetelma kannattaa varmaanki jo enne lastutusta vaihtaa.

                                              Comment


                                                #83
                                                Tekniikka on kokolailla vaihtokelpoista keskenään, joten kehtaisin väittää kestävän.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Tuli käytyä MoTestilla, ja b6 tdi_q 130hp näytti tällaisia lukemia:

                                                  ennen: 152hp / 360nm
                                                  jälkeen: 181hp / 417nm

                                                  Asiallista palvelua, aikaa meni n.5h.
                                                  Viimeksi muokannut Olmi; 19.7.2009, 11:14.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Viime maanantaina tuli käytyä, B5 1.8T tiptronic ei oikein jaksanut:

                                                    Vakio: 145hp/207Nm
                                                    Lastu: 168hp/260Nm

                                                    Putki/katti ilmeisesti tukossa, täytyy käydä uudestaan rullilla kunhan saan ensi viikolla röörin vaihdettua BSR:n tuotteeseen. Oli kaiken lisäksi varsin kostea iltapäivä, ilmankosteus 58%.

                                                    Palvelusta ei pahaa sanottavaa, 3,5 h tuota ihmeteltiin, juotostöihin meni suuri osa ajasta.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Aika hyvät lukemat ennen lastua jo Jerellä.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Aika hyvät lukemat ennen lastua jo Jerellä.
                                                        Aika lahna tuo silti vakiona on, eikä tuo nyt vieläkään käsistä lähde ;) Quattro verottaa aika reilusti menohaluja verraten vajaavetoiseen.

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Menohalujen tunnetta verottaa suurimmaksi osaksi.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Tässä vielä käppyrä ihmeteltäväksi. Joku asiasta ymmärtävähän voisi lausua jotain noista käyristä, onko niissä mitään järkeä.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Oma rakkine kävi Motestilla, hinta/laatusuhde täys kymppi! Suosittelen lämpimästi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X