"Mielenkiintoisen" monimutkaiseksi tuntuvat menevän nämä systeemit...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Motest ohjelmoinnit/lastut
Collapse
X
-
Itsekin joskus taistelin vitoskoneisen Focus ST:n penkityksen kanssa. Tehoa periaatteessa oli, mutta ei sitte kuitenkaan kaikkea antanut takapyörien seisoessa. Oikea tulos jäi monista konsteista huolimatta saamatta.
Comment
-
Ei ässässä ole tuollaisia. Biturboissa moottorin ilmanotto ja välijäähdytys asettaa penkitykselle omat haasteensa.
Penkissä tehty säätö on hyvä kyllä aina varmistaa tien päällä. Tehopenkkihän on vain maantiesimulaattori jota käytetään siksi että siinä säätö on paljon helpompaa ja nopeampaa kuin tien päällä neppaillessa.
Paras tulos syntyy kuitenkin kun yhdistetään normaali maantie ja rajattomasti aikaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TouniksEi tulis mieleenkään käyttää tollasta paikkaa mikä ei pysty edes pitämään minkäänlaista selkeyttä hinnoissa. Heitteleeköhän lastujen laatu yhtäpaljon?
250€,299€,399€ vai miten se nyt oli ?
Comment
-
Vuoden 2008 loppuun mennessä jos tilasi Motest:ltä lastun vag konsernin vehkeeseen hinta oli 249 ja nyt se on 299 tammikuun loppuun asti joka lukee ilmoituksessa kissan kokoisilla kirjaimilla. Vielä kun arpoo kuun loppuun asti niin saa valittaa hinnasta taas ensikuun puolella. Tarjoukset tulee ja menee. Ite kävin tuolla penkissä ja oli oikein asiallinen ja hyvä palvelu.
Comment
-
Eilen kävin tuolla autoni kanssa ja täytyy kyllä lausua kiitokset Mikalle hyvästä palvelusta. Vakiosta löytyi lukemat 197Hp/253Nm. Muutaman penkkivedon jälkeen lukemat olikin jo eri satasilla. Ja hintaa kertyi tuo 299€ niinkuin tarjous kertoo. Ja epäilijöille tiedoksi, että säädöt hierottiin kohdalleen eikä tuijotettu pelkkiä huipputehoja/vääntöjä.
Auton alkuperäinen ecun softa jää talteen koneelle ja se voidaan palauttaa autoon. Ensimmäisinä toimenpiteinä auton vikamuisti luettiin ja tarkastettiin onko mitään häröjä päällä. Alkuperäisellä softalla vedettiin dynossa ja samalla logitettiin vag-comilla. Vag-comilla logitettiin myös säädetyn softan kanssa ja arvoja vertailtiin. Lopuksi vielä luettiin vikamuisti.
Omasta puolestani voin suositella MoTestia muillekkin.
Comment
-
Touniksin on kyl syytä tarkistaa näkö. Tossa on vaan yksi hinta bannerissa.
Lukutaito on hieno asia, kaikilla ei ole varaa siihen.
Hm. Olikos noi tarjoukset nyt ns. vakio-autoille, vai jo rautatasollakin muutettuihin autoihin.
Comment
-
Toni kyllä mainitsi kolme eri hintaa kolmessa ERI bannerissa, joista ACF:lla on esillä yksi.. Kyllä lukutaito on kova juttu.
Ei sillä, itse en näe kampanjahinnoittelua merkkinä ammattitaidon puutteesta, ennemminkin merkkinä markkinointiammattitaidosta. Viitaten bannerin ensimmäiseen versioon, aloitus olisi kyllä voinut olla vähän tarkemmin harkittu.
No, ei siitä sen enempää. Jokainen tehköön omat päätelmänsä.
Comment
-
Mikä teitä nyt oikein riivaa tämän hinnoittelun kanssa? Jos olet oikeasti kiinnostunut ja halukas autosi ohjelmoinnista soita MoTestille ja kysy hinta, jos et itse sitä osaa päätellä. Voisiko tämän vääntämisen jo lopettaa?
Sitten asiaan: Tarjouksessahan on kyseessä lastutus ei custom-ohjelmointi. Käsittääkseni pienet muutokset voi vielä huomioida tuossa lastutuksen yhteydessä kuten putkiston vaihto yms. pienemmät parannukset, mutta jos on turbo vaihdettu niin menee custom-ohjelmoinniksi. Toki nekin hoitunee saman katon alla.
Comment
-
Itse en näkisi asiaa ihan noin eroteltuna. Alkuperäisenkin moottorin voi optimoida, jolloin siinä piilevät hevosvoimat otetaan käyttöön. Mutta termejähän nämä vain.. Tärkeintä on, että asiakas ja myyjä puhuvat samaa kieltä.
Comment
-
Tarkoitin tuolla optimoinnilla tuossa aiemmassa viestissä customointia, mutta mutta meni senat sakaisin :) Eli kyseessä oleva tarjous on siis perusohjelmointi (lastutus) ei custom-ohjelmointi.
haraldh haluaa varmaan tietää mitä minun autoon tuli lukemiksi? Luvattiin 210Hp/320Nm (sama mitä Karala lupaa), saatiin 210Hp/330Nm.
Comment
-
1.8Tfsi ecua ei toistaiseksi pysty ohjelmoimaan kuin erittäin harvat. Ennen kesää on odotettavissa parannusta tilanteeseen. Uusi ecu-perhe tuo aina vähän viivettä ohjelmien saantiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viesti1.8Tfsi ecua ei toistaiseksi pysty ohjelmoimaan kuin erittäin harvat. Ennen kesää on odotettavissa parannusta tilanteeseen. Uusi ecu-perhe tuo aina vähän viivettä ohjelmien saantiin.
Itse ohjelma on aika saman henkinen kuin MED9.1.
Comment
-
Näyttää olevan MED17 nyt myös Byteshooteriin saatavilla, joten 1.8TFSI:n ohjelmointi helpottuu runsaasti. Kohta onnistuu siis Raumallakin.
Comment
Comment