Laitetaan tänne keskustelua ja kokemuksia, kun niitä löytyy/kertyy Motestista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Motest ohjelmoinnit/lastut
Collapse
X
-
Laitoin kyselyä firmaan ja vastaus tuli parissa tunnissa (hyvää asiakaspalvelua näin pyhäpäivänä).
Luvattiin 3.0 TDI (204hv) koneeseen n. 240-250hv/530nm sekä tehonmittaukset ennen ja jälkeen. Hinnan puolesta todella houkutteleva tarjous. Eikä tuo matkakaan niin pitkä ole tuonne Jyväskylään, etteikö tuohon hintaan kannattaisi lähteä paikan päälle.
Mutta kuten jo toiseenkin ketjuun kirjoitin, niin voiko halvalla saada tässä tapauksessa hyvää? Toivottavasti näin on...
Comment
-
Hinnat näyttää ainakin nousevan pikkuhiljaa.
Alkuun oli se tarjous 250e lastutus, täällä sivuilla on tuo banneri missä on tarjous 299e tällähetkellä ja Motestin kotisivuilla näytää olevan 399e.
Mikähän se nyt sitten loppujen lopuks on? ei tuo viimeisinkään nyt niin kalliilta kuulosta, mutta kyllä aiemmilla hinnoilla varmasti asikkaita piisasi :)
Kartelli nousussa :D (feat. karala)
Comment
-
No niin, nyt Motest-keikka tehty ja oli kyllä hienoa palvelua. Mukava ja asiallinen kaveri tämä Mika. Ei voi muuta kun suositella. Tehot jäi kyllä mittaamatta sekä ennen että jälkeen ohjelmoinnin, mutta se oli auton syytä ei hänen. Jäi kaivelemaan sen verran tuo mittauksen epäonnistuminen Mikaa, että antoi kuitin millä saan myöhemmin kaksi ilmaista tehonmittausta.
Comment
-
Jaa, mikähän vika torsen nelivedossa voisi olla jotta matka ei katkea mutta neliveto ei kuitenkaan toimi? Nuo nelivetopenkin rullathan eivät voi olla kiinteästi kytketty koska muuten se ei tuollaista asiaa pystyisi havaitsemaan eli miten nuo lienee sitten kytketty toisiinsa. Vai softako jotain jarruja sitten ohjailee?
Comment
-
Miolta on oikeassa. Tuo siis M3 tapauksessa.
Vielä hauskempi esimerkki ovat tietyt Saabit, joissa ajonvakaudenhallinnan kiihtyvyysanturin pitää kertoa että auto oikeasti kiihtyy, tai muuten vääntöä rajoitetaan :)
Mikke ei tainnut hiffata mistä on kyse. En toki sanonut että eturenkailta tehoa mitataan, kyse oli vain tuosta rullien linkityksestä.
Comment
-
Juu, 2-vetopenkissä ei uutta M3:sta pysty kunnolla jarruttamaan. Vaikka estot kytkisi napista pois, jää rajoitukset silti päälle. Ja sulakkeen irroituskaan ei auta. Se vaatii muita kikkoja...
Yritin vain osoittaa, että nelivetopenkissä rullien linkitys on ehdottoman hyvä asia.
(Saabissa riittää että kääntää kiihtyvyystunnistimen vinoon asentoon :))
Comment
Comment