Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motest ohjelmoinnit/lastut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    aika soppelin hintaisia kyllä :D

    Comment


    • Noniin, auto menossa Motest:ille lastutettavaksi 25.2.

      Aloin sitten miettimään että mihin kaikkeen tässä täytyy varautua? Mitä hajoaa ensimmäisen yms..


      Auto on A4 1.8T BFB 5-lovisella laatikolla. Ei siis ole tarkoitus lähteä tekemään mitään kovanluokan kilpuria vaan perus lastutus ja mahdollisesti putkisto jossain vaiheessa :)

      Voi olla väärä topiicci kysyä, mutta yritin hakea tietoa tuloksetta..

      Comment


        Bypass, imusarjan alta huohotusventtiili, ilmamassamittari. Siinä jotain vaihdettavaa, jos tahtoo varmistella että luvatut numerot saavutetaan.

        Comment


        • Niistä varmana löytyy täältä foorumilta juttuja, eikä kuulosta "kalliilta" osilta :)

          Comment


          • Kytkin voi mennä uusiksi. Panostaisin suoraan kalskeen kytkimeen, ettei harmita jos jossain vaiheessa innostuu lisää. Ainakin itsellä lähti vanha kytkin luistamaan lastun jälkitunnelmissa. Sitten K04 setupilla antautui vauhtipyörä joten vääntöä joutui rajoittamaan aika rankalla kädellä.

            Nuo huohotinosat eivät olleet kalliit kun omaan uusin. Tuohonkin ostaisin kalskeelta suoraan korjaussarjan, koska noita letkujakin on mennyt. Ketuttaa enemmän kun joutuu saman homman tekemään useampaan otteeseen. Maksaa hieman enemmän kuin hakea pelkän venttiilin audi centeriltä, mutta saa ainakin mielenrauhan.

            Comment


            • Noooh, kytkinhän on sellainen ettei se varmaan kestä kuitenkaan ikuisesti :)
              Mutta toivottavasti tässä tapauksessa niin ei käy :)

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                Noniin, auto menossa Motest:ille lastutettavaksi 25.2.

                Aloin sitten miettimään että mihin kaikkeen tässä täytyy varautua? Mitä hajoaa ensimmäisen yms..
                Tulos?

                Comment


                • 198hp/318Nm oli tulos.

                  N75 vähän oireilee ahtojen aaltoiluna niin täytyy alkaa seurailees sitä :)
                  Samalla myös täytyy moottorin ilmasuti vaihtaa, koska lie viimeks tehty..

                  Comment


                    Ei sitä N75 kannata seurailla sen enempää. Jos on vikaa niin uusi tilalle.

                    Dynolappua?

                    Comment


                    • Joo on, laittelen tänne kun tässä ehtii :)

                      Tässä tämä dynolappu :)

                      Tosiaan vakiotehoo löyty 160hp/259Nm
                      Ohjelmoinnilla saatiin 198hp/318Nm

                      Alko imulämmöt kuulemma nousee sen verran niin piti alkaa lopettelees :)
                      Attached Files
                      Viimeksi muokannut Hallikainen; 26.2.2015, 20:17. Perustelu: Dynolappu

                      Comment


                      • Tässä miettinyt audin ohjelmointia ja tämä motest vaikuttaa hintalaatusuhteeltaan parhaimmalta. Itsellä A4 B6 1.8t Quattro. Tuo kytkin on mainittu monta kertaa, onko noissa eroa kestävyyden suhteen etu-ja nelivedon kytkimessä?

                        Mainittu monesti että kestää sen 300nm. Entä onko vaikutusta vaihdelaatikolla, 5-tai 6 vaihteinen?

                        Comment


                        • Mulla meni tossa kytkin vaihtoon kesällä. Tämä tosin oli omaa luulosairautta ja laitettiin sitten kiinteäpyörä tilalle. Ei tarvitse jännittää 2massan kanssa.
                          Itsellä tosiaan lappu tossa ylempänä ja 5 vaihteinen manu, etuveto:) Ei juuri mitään ongelmaa ole ollut kyllä.

                          Comment


                          • Täällä yksi tyytyväinen Motestin asiakas. Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu.
                            1.8T (AWT) sai mukavasti tehoa ja vääntöä. Käytökseltään moottori säilyi mukavana, ei siis tullut mitään ihmeellisyyksiä ajomukavuuteen.

                            Comment


                            • Pitäs ahdin hommata niin voisi ajaa uudestaan Jyväskylään. Sais ton liikahtamaan...

                              Comment


                              • Ammattitaitoista porukkaa ! Suosittelen. Kokemus laajalti monenlaisista kilpa-autoista asti.

                                Comment


                                • Eivät valitettavasti enää tee noita tarjouksia, jotka pyörii sivun alakulmassa. Minkälaisilla hinnoilla porukka on saanut täältä autolleen ohjelmointia?

                                  Comment


                                  • 450e oli pari kk sitten

                                    Comment


                                    • Tarjoushintaan kävin teettämässä ja tulos oli ihan toivotunlainen. Väännöt tuli juuri halutuille kierroksille ja sellaisilla ominaisuuksilla kun pyydettiin. Kyllä pystyy suosittelemaan.

                                      Comment


                                      • Kyllä itsekkin suosittelen. Itse kyllä sillon jäätiin vähän pienemmille tehoille kaksoismassan säästämiseksi, mutta kuitenkin kesällä se vaihdettiin kiinteään joten pitäisi varmaan hakea uusi vähän päivitetty softa ;)

                                        Comment


                                          Tarjoushintaan 299 eurolla kävin keväällä teettämässä ja toivotut lukemat tulivat tauluun. Väännöt rajattiin toivomaani lukemaan, että voimansiirto kestäisi paremmin. 5 tkm ajettu lastutuksen jälkeen eikä mitään pahaa sanottavaa ole. Hyvin futaa.

                                          Comment


                                          • Voisi toki kysyä motestilta suoraankin, mutta onko tietoa tekevätkö dpf-tyhjennyksiä tai onko yhteistyökumppania, joka tekisi samalla käynnillä?

                                            Comment


                                            • Ainakin edellis käynnillä oli skoda hyppyrillä, josta tikattiin dpf tyhjäksi.

                                              Comment


                                                Suosittelen kyllä kahden kerran perusteella, kaveri kyllä tekee autoihin kaikenlaisia muutoksia kunhan vaan itse tietää mitä haluaa,(tietotaitoa riittää kyllä). Vaikka sanonta hyvää ei saa halvalla pitää paikkansa monesti, niin omakohtaiset kokemukset puhuu tässätapauksessa toista, käytin siis kampanjassa ja siihen sitten muut työt niin kaikki toimi ja toimii niinkuin sovittiin. ja niinkuin -03tq kommentoi ei "dbf" ole mikään ongelma :-) Kannattaa soittaa.

                                                Comment


                                                  Taas olis tarjous

                                                  Comment


                                                    Itse käynyt pariin otteeseen kyseisessä puljussa oman audi projektin kanssa. Vuosi takaperin käytin säätämässä AAN konetta ihan vakio eculla (varsin kohtuulliseen hintaan) Täysin Custom ohjelman. Pientä pään vaivaa jälkeenpäin aiheutti fuel cut isojen vaihteiden täys vedoilla. Talvi meni kuitenkin näppärästi. Nyt olen päivitetyllä eculla liikenteessä ja pyysin jopa hieman opastusta tuohon ohjelmoinnin maailmaan. Äärimmäisen mukava ja osaava kaveri, välittää autoista joita dynolle tulee eikä halua vain sanoa mitä asiakas haluaa kuulla. Ja oma auto levinnyt nyt bout joka kerta jostain syystä siihen rullien päälle mutta ollut varsin ymmärtäväinen asioiden suhteen. Töitä kaverille riittää ja varmasti ihan syystäkin. Suosittelen ehdottomasti paikkaa ja puitteet ovat todella hyvät hintaan nähden mitä omistaja pyytää.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X