mulla projekti etenee nytten. Äsken tulin tallilta ja kansi on nytten paikoillaan. joten ehkä ensi viikolla sillä jo ajellaan.
eli tälläiset palikat tulee kiinni. tavoite 400hv ehkä pikkuisen yli.
Kone 3B täysin remontuitu 80tkm sitten.
nokat: vakiot
kiertokanget: PO-metal: rs2 laakerit
kannenpultit: arp
Kansi on portattu kevyesti ja venttiilien seetit muutettu
suuttimet bosch 465cc/3.6bar besapumppu: isompi bosch
bensanpaineen säätimenä amw:n säätökansi
hukkaportti portattu ja muutettu 42 venttiilille
pakosarja: oma valmiste tuubi-sarja imusarja: oma valmiste
ahdin: Holset H1c/d 54 imusiipi 83 jätöllä ja pakopesä nro:16 ja 60mm siipi
Cooleri: koko 650mmX 220mm x60mm
maf asennettu painepuolelle
po-metal 4-lapainen sintteri kytkin
down-pipe 3" rosteri ja pakoputki 3" rosteri. kumpikin omavalmiste
kisakissa 3"
hukkaportin ohjauksesta en tiedä kun on niin monta mielipidettä. karala ehdotti jäykempää jousta ja 3-tie venttiili pois. mahdollisuus olis käyttää apexia tai orkkis venttiiliä tai tuota karalan ehdotusta. mikä lie sitten paras ratkaisu?
penkkiajan sain vasta 8.7 joten menee aika tarkoille että saan säätöihin ennen motoparkin ajopäivää.
Antakaa Kommentteja mitä olette mieltä!
eli tälläiset palikat tulee kiinni. tavoite 400hv ehkä pikkuisen yli.
Kone 3B täysin remontuitu 80tkm sitten.
nokat: vakiot
kiertokanget: PO-metal: rs2 laakerit
kannenpultit: arp
Kansi on portattu kevyesti ja venttiilien seetit muutettu
suuttimet bosch 465cc/3.6bar besapumppu: isompi bosch
bensanpaineen säätimenä amw:n säätökansi
hukkaportti portattu ja muutettu 42 venttiilille
pakosarja: oma valmiste tuubi-sarja imusarja: oma valmiste
ahdin: Holset H1c/d 54 imusiipi 83 jätöllä ja pakopesä nro:16 ja 60mm siipi
Cooleri: koko 650mmX 220mm x60mm
maf asennettu painepuolelle
po-metal 4-lapainen sintteri kytkin
down-pipe 3" rosteri ja pakoputki 3" rosteri. kumpikin omavalmiste
kisakissa 3"
hukkaportin ohjauksesta en tiedä kun on niin monta mielipidettä. karala ehdotti jäykempää jousta ja 3-tie venttiili pois. mahdollisuus olis käyttää apexia tai orkkis venttiiliä tai tuota karalan ehdotusta. mikä lie sitten paras ratkaisu?
penkkiajan sain vasta 8.7 joten menee aika tarkoille että saan säätöihin ennen motoparkin ajopäivää.
Antakaa Kommentteja mitä olette mieltä!
Comment