Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vuoden 2008 viimeiset penkkivedot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Alkuperäinen kirjoittaja KH Näytä viesti
    laatikko on uudemman 20v urkin torsen.

    nokanajoituksella ahtopaine putosi 2.3bar hv:t pysyi samana 707hv, mutta vääntö nousi 780Nm...
    Muuttuiko EGT mihin suuntaan?

    Comment


    • #92
      Pakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.

      Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.

      Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")

      Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.

      Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
      jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).

      Comment


        #93
        olikos se niin ,ettei tuota ahdinta ole enää saatavilla??

        Comment


          #94
          tällä hetkellä saatavuus on vaikeaa. jossei tähän tuu sit isompi ja ostat ton?

          Comment


            #95
            vois kiinnostaa.

            Comment


              #96
              Aika hyvin vakioveiveillä. Meinaatko päivittää niitä ollenkaan?

              Comment


              • #97
                Alkuperäinen kirjoittaja Ossi-h Näytä viesti
                Pakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.

                Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.

                Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")

                Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.

                Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
                jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).
                Kokeilitteko, saako ahdinta heräämään vielä aiemmin kevyellä sytkän myöhästyksellä. Kevyt EGT nosto saa välillä ihmeitä aikaiseksi noissa.

                Sillä saa ainakin 700+ heppaisessa biturbossa mukavasti n. 400rpm alemman herätyksen.

                Comment


                • #98
                  Ajossa ahdin herää todella hienosti (kuin lastutettu 1,8t), sen jälkeen veto
                  on jotain ihan käsittämätöntä...

                  Ahdin alkaa vetämään kadulla jo 2500rpm -> ja kun saavutetaan n.4000rpm sitten alkaa ohjelma.

                  Yhtään alempaa voiman ei tarvitse tulla, jotta voiman siirto kestäisi...

                  Comment


                    #99
                    OT: Vieläkö Kessulla aikomus laittaa T3/4 kiertoon? Vois kiinnostaa.

                    Comment


                      ei ole ollu ajatuksena vaihtaa vakio veivejä pois, oon yrittäny ettiä osia tohon joskus kasaan tulevaan 20vt koneeseen. hirvittää vaan et millä mä saan 20vt:stä noin hyvän?

                      polkimeen toi tuntuu paremmalta kuin ennen ja nyt ääni on maittava :)

                      Comment


                        Eikai 20v olekaan mikään itseisarvo. Pääasiahan on että sysää ja tuo epäilemättä sysää :)

                        Comment


                          Sulla näyttäis olevan toinenkin urkki, laitat toiseen sen 20v:n ja toisessa pidät ton 10v:n niin on vähän vaihtelua sitten kun lähet ajelee. :)

                          Videoitakin saa sitten lisää tehdä, jotain pientä ääninäytettä noista aina jaksaa kuunnella.

                          Comment


                          • 20vT:stä pitää saada tuplaten paremmat tehot ulos ;)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Beiza Näytä viesti
                              OT: Vieläkö Kessulla aikomus laittaa T3/4 kiertoon? Vois kiinnostaa.
                              kyllä se löytyy,laita viestiä jos kiinnostaa.

                              Comment


                                "Sulla näyttäis olevan toinenkin urkki, laitat toiseen sen 20v:n ja toisessa pidät ton 10v:n niin on vähän vaihtelua sitten kun lähet ajelee. :)
                                "
                                näinhän se olis tarkoitus tehdäkkin. mikäli 10vt kestää vielä tämän kesän.

                                yrityksenä videoida pikimmiten!

                                Comment


                                • Alastaro

                                  Mitä Alastarolla kävi tokassa vedossa?

                                  Kun tönästiin urkki trailerille sen jälkeen?

                                  Comment


                                    Suuttimien rele tai org. jakajan anturi antautui. En ole vielä paremmin tutkinut.
                                    Hyvin tuntuis auto pelaavan ja lauloi Ekassa vedossa 11.613/200km/h. Sen verran paremmin puhaltaa holsetilla, kun menee lähdöt jo sutimiseksi!

                                    Comment


                                      eiköhän aika vielä parane,kun harjoittelet lähtöä.

                                      Comment


                                        Ja ostan rippikoulu ikäisten vanteensuojien(Kellyjen) tilalle renkaat :)

                                        Comment


                                        • Mitä Kimmon projekteille kuuluu?

                                          Comment


                                            Seisoo tossa pihassa näköjään! on tullut lenneltyä siellä teillä päin. Kotia olen autolle rakentanut että pääsis koria ja uutta 20vt moottoria sovittamaan. Talvella aikomus saada osiin ja takaisin kasaan uudessa kuosissa.

                                            Comment

                                            Working...
                                            X