Alkuperäinen kirjoittaja KH
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
vuoden 2008 viimeiset penkkivedot
Collapse
X
-
Pakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.
Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.
Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")
Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.
Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ossi-h Näytä viestiPakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.
Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.
Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")
Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.
Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).
Sillä saa ainakin 700+ heppaisessa biturbossa mukavasti n. 400rpm alemman herätyksen.
Comment
-
Sulla näyttäis olevan toinenkin urkki, laitat toiseen sen 20v:n ja toisessa pidät ton 10v:n niin on vähän vaihtelua sitten kun lähet ajelee. :)
Videoitakin saa sitten lisää tehdä, jotain pientä ääninäytettä noista aina jaksaa kuunnella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Beiza Näytä viestiOT: Vieläkö Kessulla aikomus laittaa T3/4 kiertoon? Vois kiinnostaa.
Comment
Comment