Onko kukaan mennyt ostamaan Bilteman ahdinta? Itsellä todennäköisesti ahdin vaihtokunnossa ja tuo hinta houkuttaa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Bilteman turboista?
Collapse
X
-
No sanottaisko niin ettei halvalla oikeasti saa hyvää... Joskin kokemusta ei noista mutkista ole...
Itse ostin master powerin hinnan takia ja voin sanoa että harmittanu on.
Satsaa mahdollisuuksiesi mukaan vähän enempi rahaa ja hommaa merkki mutka ja voit nukkua yösi hivenen rauhallisemmin... =)
Ja tämähän on vain mun mielipide =)
-
http://cgi.ebay.co.uk/k03-turbo-audi...1%7C240%3A1318
Mutta tuollaisen tilasin. Maksoi noin kuukausi sitten tiivisteineen, tulleineen, rahteineen ja veroineen n.230eur. kotiin kannettuna (UPS) Shanghaista - Helsinkiin 2vrk. Hesasta - Saloon 4vrk. ;)
Päällepäin siistinnäköistä työtä, sopii paikoilleen hyvin. Paineet alkaa nousta n.1700rbm huippupaine vakiolla eculla ja huonolla väliaikaismittarilla n.0,7bar.
Ajettu nyt n. 1000 km ja edelleen toimii ja herää herkästi.
Tiedä sitten miten kauan? Mutta vielä olen hyvinkin tyytyväinen :)
ps. Laitat sitten minkä hyvänsä uuden turbon, niin varmaankin kannattaa vaihtaa myös tuo öljyntuloputki. (Vaikka vaan varmuudenvuoksi) Mulla tuo oli ainakin syynä alkup. turbon hajoamiseen.
Comment
-
Kyllähän tuo suositeltavaa on vaihtaa uusi öljyputki...AEB koneessa kun tuo kulkee suoraa pakosarjan yläpuolella niin eipä ole ihme jos ahdin hajoaa kun laakereille pääseen karstottunutta öljyä... tais olla samoja onkelmia muissakin 1.8t koneissa. Pidempää ahtimen toiminta ikää ajatellen kannattaa pitää koneessa myös ne suuremman mämmönkeston omaavat ölpät varsinkin kesäsin..!!
Comment
-
Niin ja noista Biltema ahtimista sen verran että UNOHDA KOKONAAN en suosittele kellekkään. Siitä on vain turhaa rahan menoa ja ajan hukkaa. Ja lopuksi teet saman homman uudestaan, ja kenties menee sillä kertaa muutakin vaihtoo. Yhtä biltema ahdinta pyörittelin kun kaverilla oli sellanen kirjojen plokkarina hyllyssä, laatu oli...no..ei järin kaukana kinder-pääsiäismunan yllätys lelusta..---> toimii varmaa hetken, mutta ongelmia odotellessa.
KIRJAHYLLYYN KORISTEEKSI VOIS OSTAA .
Comment
-
Kannattaa lähettää www.turbo.ee tarjouspyyntö. Sivut on englanniksikin eli on aika helppo löytää oma auto sieltä.
Comment
Comment