RS6 turboilla auto tuntuu "hyökkäävän" eteenpäin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 ja 550-650 hv resepti?
Collapse
X
-
-
-
Kävin Fremontissa seitsemän vuotta sitten. Jo silloin San Fransisco Bay arealla oli yli 20 000 biturbo S4:sta, alueella, jonka pinta-ala vastaa about pääkaupunkiseutua.
No, kaikki vähänkin kykenevät ja suurin osa kyvyttömistäkin tuunaajista päätti, että ko. autoon on hyvä vääntää virisatsi.
Lopputuloksena melkonen läjä saastetta. Sekä rauta-, että virtuaali sellaista, kaikenmaailman turhien lupausten ja tyhjänpäiväisen paskanjauhannan seurauksena
Comment
-
Vähän menee OT mutta
http://www.blocket.se/stockholm/Audi...=15&w=3&last=1
saako noilla palikoilla muka 550hp revittyä ulos ? Vai virtuaalipippelin kasvatus lukuja vain.
Ihmetyttää noi KKK 04 tuolla :s
Comment
-
Uutta infoa Loba-motorsportin tuotteesta:
LO700 ahtimet.
- K04-2283DXB6.88GCAXM
- "Extended Tip" compressor wheel
- state-of-the-art compressor wheel geometry
- compressor intake (housing): 55,5mm
- compressor wheel intake (wheel): 46,3mm
- compressor outlet (wheel): 59,5mm
- 5-axis CNC modified compressor housing (RS4) & inner surface for optimum flow in intake and exhaust parts
- 5-xis CNC modified turbine housing (RS6), in three areas, to achieve maximum flow in intake and exhaust parts as well a reduction in exhaust backpressure before the turbine
Kaikki osat aitoa BorgWagneria
- XX° grinded runner (wheel) to help increase the flow capacity and reduce exhaust backpressure
- optimized clearances
- modified actuators
- enforced axial bearing
- balancing of single parts and the basic unit
Comment
-
Minkäslaiset kuoret nämä: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RS6-k...item2c45ad247a tarvii?
Meneekö K04:ten sisään vai mihin nuo käy?
Comment
-
Vanha ketju, päivitellään
http://jhmotorsports.com/shop/catalo...1_56_60_100_30
JHM myy tuollasta. Varteenotettava vaihtoehto jo ihan hintansakin puolesta. Ei ehkä joka poika ja joka auto aja kuitenkaan alle 11s varttia, vaikka sillä vähän ahtimia mainostetaan.
Comment
-
"Mullistava" juttu tuolla rapakon takana on myös 034motorsportin suunnittelema single turbo kitti, joka siis mahdollistaa turbon vaihdon ilman moottorin nostamista keulilta kun kitti on kiinni. Tähän kittiin siis tullaan saamaan turboja vähän jokaiselle sopivan kokoista eri tehotavoitteisiin. Välijäähy, 2.8 N/A pakosarjat yms. putket ja downpipet siis kuuluvat settiin ja turbon voi vaihtaa "muutamassa minuutissa".
http://www.audizine.com/forum/showth...bo-Kit-*Teaser*
Suomalaisiahan tämä asia ei oikeastaan koske meidän tiukkojen katsastussääntöjen takia.:)
Comment
-
Itsellä olisi moottorin päivitys edessä..
Teho tavoite on 430-500hv se riittää minulle hyvin
Tilaukseen lähtee moottori mitä voin rauhassa pöydällä rakentaa, onko järkeä sijoittaa 2000€ enempi RS4(aji) moottoriin vai riittääkö vaan jos tyytyy rakentaa S4 (AGB),
RS4 moottorista puuttuu ahtimet ja ilmamassamittari muuten täydellinen.
Joutuuko moottoria vahvistamaan kuinka paljon jos käyttän (agb), veivit joutuu vaihtaa mutta vaatiiko muuta päivitystä jos päivitää suoraan rs6 ahtimiin vai onko järkevää vaan tyytyä rs4 ahtimiin, siihen on päivitetyt osat jo nykyisessä koneessa.
Comment
Comment