50mm ahtoputkella olen dynossa jarruttanut runsaat 300heppaa - teho rajoittui muihin tekijöihin. Sanoisin siis, että 500 heppaa menee 2" putkella helposti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt alkaa 1.8t viritys..
Collapse
X
-
-
A4 1.8t AEB -95, hakusessa 300hp. Mitkähän maffit tuohon kävisi? (Ei tartte olla bolt on) S4 maf olis vissiin aika passeli, onko muita? Oon ymmärtänyt ettei vakiolla pääse noihin tehoihin millään, eikös asia ole juuri näin?
Comment
-
Uskallanko lähteä 3" rungolla ja vakio maffilla hakemaan sitä 300 kaakkia? Vai hommaanko suosiolla uuden maffin.
Comment
-
Mistähän mahtais sit löytyä noita 3" maf runkoja? Esim just A8/S8. Selaillu kovasti ja ei oikein mistään löydy. Uutenakaan ei kuulemma saa pelkkää runkoa. Taidan kylmänviileesti tehä ite 3" rst tai alu putkesta.
Comment
-
Jep.. Nelivetohan se kannattais olla jos meinais kunnolla repiä tehoa irti!
Mistähän noita kannattas ruveta kattelee, joku semmonen paikka missä on järkevä hinta/laatu suhde?
Tai sit pitää täältä kysellä jos jollain on jääny nurkkiin pyörimään jotain tarpeellista..
Tuo ohjelmointi/lastutus kannattaa varmaan käydä tekemässä karalalla? vai onko sillä miten suurta merkitystä minkä siihen laittaa?
Comment
-
Itellä on ollut hyviä kokemuksia motestista. Hieman edullisempi kuin karala, mut ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa tullut miehen tekeleistä. Myöskin vaikuttaa jyväskylässä. En tiedä mitä saa irti B5sesta kun mies tekee lopulliset säädöt aina autokohtasesti, mut B6sta sai sen 200hp/320nm. Ja muistaakseni kaverin entisestä 1.8t ocusta tuli 195hp.
Tosiaan jos lopputavoite on enemmän heposia niin ensin haalii kasaan tarvittavat osat ja sit viimeseks laittaa sen softan niille osille. Mut jos tavotteena on joskus parin vuoden pääst saada kasaan noi osat niin 400€ on iha hyvä sijoitus mielestäni. Saapahan pikkasen edes enemmän kivaa odottaessa.
Comment
-
No aattelin ainakin ton lastun hommata eka, sit himon yltyessä auto vaihtoon ja Quatroo tilalle ja enemmän voimaa sit siihen :P
Ei tuo 400e paha olis, mut ei taida olla autokohtainen ohjelma.. Ku eikös tuo Custom ohjelmointi meinaa autokohtaista? Mut ei sekää oisku 500e..
Käyttäävät varmaan auton penkissä samalla, ettei tarvii tehoa tutkailla pelkällä perstuntumalla :D
Comment
-
No mul ainakin tol perus softal on mies ihan autokohtasesti kattonu et auto toimii niiku pitää. Auto myös ajetaan dynossa ennen ja jälkeen softan. Tähän asti on mies hieronu sitä softaa kunnes on itse tyytyväinen siihen. Jotain voi sanoa että ekas vedos tuli 201hp/321nm mutta koska herra on pitäny tota 320 maksimivääntönä niin otti sen yhen nm pois jotta on itse tyytyväinen. Muuten meni audin kanssa suht nopeesti.
Edellistä volvoa (s40 2.0t) mies hieroi koko päivän koska ei saanut ahtoja nousemaan joka johtui rikkinäisestä hukkaportin kellosta (jousi kuoleentunut). Ja silti otti sen ~195hp/300nm irti 0,6-0,7bar ahdoilla. Ja kummassakin tapauksessa on kyseessä toi ihan perus softa. Mielestäni menee custom softaksi kun autoon on tehty muutoksia.
Kannattaa soittaa tai lähettää sähköpostia ja kysyä.
Jos joutuu juottamaan lastun niin maksaa sen 50€ enempi.Viimeksi muokannut Maastomato; 12.2.2011, 17:04.
Comment
-
Mites tuo pensan painetten nosto vaikuttaa vai vakuttaako mitenkään vakio koneessa? eli jos nuitä paineita nostaa 3bar 4bariin niin mitä vaikutusta, nämä siis tyhjä käynti paineita.
Pitääkö tuo paikkansa ku on jossain topikissa ollu et tuolla K03-029 ois mahollista saaha n.220hp irti.
Riittäkö tuohon suuttien, putkiston, kuulerin ja ohjelman vaihto?
Comment
Comment