-1000cc suuttimet riittää itsellä 500hv luokkaan etanolilla, varmaan passelit sinullekkin
-Vakio kaasuläppä riittää pitkälle, vakioläpällä otettu käsittääkseni +800hv stroukatusta 1.8t koneesta tässä lähikunnassa. Pääsisikö isommalla läpällä sitten samoihin tehoihin pienemmällä paineella?
-Itse vahvistin suosiolla kampuran rattaan (billet). Jos se vakiorattaan kiila pettää niin täystuho seurauksena
-Griddlelle tuskin tarvetta noilla tehoilla.
-Onko sulla nyt vakiomännissä minkälaiset välykset? Riittääkö tehon lisäyksen myötä lisääntyneelle lämpökuormalle?
Mainitsen vielä etten ole tällä saralla ammattilainen vaan oman harrastuksen myötä asiaan perehtynyt, herätellään keskustelua.
Itse tutustuin aiheeseen mm. IE:n sivuilla, jossa aiheesta on kattava kirjoitus.
https://performancebyie.com/blogs/ie...ght-first-time
-Vakio kaasuläppä riittää pitkälle, vakioläpällä otettu käsittääkseni +800hv stroukatusta 1.8t koneesta tässä lähikunnassa. Pääsisikö isommalla läpällä sitten samoihin tehoihin pienemmällä paineella?
-Itse vahvistin suosiolla kampuran rattaan (billet). Jos se vakiorattaan kiila pettää niin täystuho seurauksena
-Griddlelle tuskin tarvetta noilla tehoilla.
-Onko sulla nyt vakiomännissä minkälaiset välykset? Riittääkö tehon lisäyksen myötä lisääntyneelle lämpökuormalle?
Mainitsen vielä etten ole tällä saralla ammattilainen vaan oman harrastuksen myötä asiaan perehtynyt, herätellään keskustelua.
Itse tutustuin aiheeseen mm. IE:n sivuilla, jossa aiheesta on kattava kirjoitus.
https://performancebyie.com/blogs/ie...ght-first-time
Comment