Ja tulleineen sekä arvonlisäveroineen tuo 150€ on reilut 200€.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt alkaa 1.8t viritys..
Collapse
X
-
Kyllä riittää kotelo. Voihan sinne koteloon ostaa jonkun vapaavirtaus paneelisuodattimen. Imusarjaan en kajoaisi mitenkään. Muutaman 1.8t imusarjan auki leikanneena niin ne on siistiä jälkeä sisältä. Purseet lähinnä ulkopinnassa.
Ilmamäärät näkee myös tienpäällä säätäessä.
Comment
-
TT:n koteloa kyllä muokkaisin jollain tapaa, kun se kotelon "imukärsä" lokarin sisälle on mallia naurettava. Liekkö 1.6 golffissakin sama.
Comment
-
Se vakio kotelon imuputki on todellakin pienempi kun 1.6 vaparissa, omassa autossa kotelo rajoitti 12g/s ilmavirtausta, suodatin noin muuten on erittäin riittävä isollekkin teholle jos sen alle saadaan vaan ilmaa.
Ja on muuten suolasen hintaisia noin k04:set, alkuperäisestä(ei marmorilta) pyydetään 1ke, virimallista 1.4ke. mitä tuossa soittelin parit paikat.
Comment
-
Katsoppas tuolta https://www.turbodynamics.co.uk/shop
Korjattu. Nyt pääsee sisäänViimeksi muokannut Peteboy; 4.1.2018, 19:13.
Comment
-
Se vakio kotelon imuputki on todellakin pienempi kun 1.6 vaparissa, omassa autossa kotelo rajoitti 12g/s ilmavirtausta, suodatin noin muuten on erittäin riittävä isollekkin teholle jos sen alle saadaan vaan ilmaa.
Kotelon pohjaa ei kannata reikiä. On helppo tapa saada kyllä ilmaa filtterille, mutta lämpöisillä keleillä auto saa aika äkkiä lämpöhalvauksen, kun imuilma on liian lämmintä. Pakkasilla toimii kutakuinkin kuin sinisen junan vessa.
Comment
-
Jonde: Jos olet kutakuinkin tuonverran valmis investoimaan ahtimeen niin kokeile tuota http://0afa09.7.ekm.shop/bbt-k418t-180-p.asp
Itsellä oli ihan vähällä lähteä tilaukseen mutta tulikin yksi toinen hyrrä vastaan niin jäi tuo sitten. Eli tuo olis niitä brittien hypettämiä ahtimia joilla mahdollisuus päästä jopa sinne 350hp :D :D luokkaan "with all supporting mods"
Ja siis "paras" pulttaakiinni ahdin k04 paikalle heidän mukaan.
Comment
-
Omaani tehtiin ahdin proturbolla, pitäisi riittää sinne 300hv asti. Saan tuon auton säätöön parin viikon päästä Porkkiksen alihankkijalle niin sitten voin kertoa suurinpiirtein mitä sieltä irtoaa. Oikeastaan kaikki mitkä vaikuttaa tehoon on vaihdettu/parannettu, konetta ei ole avattu eli vakio sisuskaluilla mennään.
Comment
-
Dona.
Tuo on huono jos eivät fin-turbolla saa laakerita kestämään tuohon rahaan. Menee idea koko ahtimesta siihen kun saisi kerran vuodessa repiä pois. Saa ehdottaa avomalliin sopivia osia jos tiedät.
Tuossa on vaan korin ja apurungon väli todella ahdas, minkä takia edes 3" viri k04 DP:t eivät mahdu.
J-M Koopikka.
Tuo imuputken kasaan meno on omassakin autossa tuttu ilmiö, kuten myös lämpökuolema. Nyt paikoillaan on silikoninen tuuninki versio letkusta ja ilmansuodattimena kuiva kartio lämpöeristeellä vuoratussa peltikotelossa
Kaitsu35. Porkkiksen softalla itsekkin ajelen ja mäntsälään menisi säädettäväksi myös uudella ahtimella, joten kerro ihmeessä miten käy.
Mitä noihin k04 300hv tason viriahtimiin noissa linkeissä tulee, niin kaikilla tuntuu olevan ihan samat osat käytössä kun mitä fin-turbo kertoi heidän versiossaan olevan.
Comment
-
Ei nyt varsinaisesti viritykseen liity, mutta läheltä aihetta liippaa:
1.8T ANB motti kyseessä ja siinä on alkuperäis suuttimet, koodilla: 06B133551B. En löydä oikein mistään fakta tietoa, että paljon nuissa on virtaus arvo. Tietoa on löytynyt väliltä 170cc-230cc mutta mikä se sitten se oikea arvo on? Pitäs uudet suuttimet ostaa, kun misfire kulkee suuttimen mukana pytystä toiseen, joten minun logiikan mukaan silloin on vika suuttimessa. Reipas puoli vuotta pysyi poissa, kun suuttimet putsailin, mutta nyt tuli takaisin. Helpoin ois tietenkin ostaa samanmoisia suuttimia satsillinen uusia, mutta ajattelin, että sopisiko esim. vaikka tt suuttimet? Niitäkin kun olisi helpommin tarjolla, vai osaako tuo ecu sopeuttaa eri suuttimia itse, jos vähän isommat sattuisivat olemaan?
Ja jos asialla jotain merkitystä on, niin autossa on FMIC, 3" putkisto, GT2871 ahdin, 040bosch pumppu ja ohjelma kyseisille romppeille.
Comment
-
Matti-
06B133551B
Bosch numbero 0280155825
161cc@3bar
Tuolta löytyy bosch suuttimien virtaus http://www.gomog.com/allmorgan/InjectorRatesBosch.html
Comment
-
Mitäs mieltä porukka on olisiko järkevämpää laittaa jatkot tarvitseviin pitkäkärki suuttimiin jatkot ylä- vai alapäihin?
Yläpään jatkoilla kärki olisi aika pitkällä kanavassa jarruttamassa ilmavirtaa, mutta suihku ei roiskisi seinille niin paljoa.
Alapään jatkoilla taas saattaisi kanavan seinille joissain tilanteissa jäädä enemmän polttoaine pisaroita?
Comment
-
-
Paras ns. bolt on putkisto B7? Suomesta löytyy heikosti, löysin vain milltekin versiota. Onkohan tuosta kenelläkään kokemuksia? Olisiko kenelläkään vinkata puljua josta hommata koko putkisto turbolta taaksepäin?
Missähän järjestyksessä tätä kannattaisi alkaa räpläämään, alusta (kallistuksenvakaajat + coiloverit?) -> putkisto (kisakatin tarpeellisuus?) -> päivitetty DV (forge?) -> lastu? Näillä näkymin em. viritykset saisi aluksi ainakin riittää. Alusta tällähetkellä vakio, punaisilla iskareilla eli ilmeisesti tehtaan sportti.
Myytkö porkkis putkistoja?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JoonaA Näytä viestiParas ns. bolt on putkisto B7? Suomesta löytyy heikosti, löysin vain milltekin versiota. Onkohan tuosta kenelläkään kokemuksia? Olisiko kenelläkään vinkata puljua josta hommata koko putkisto turbolta taaksepäin?
Missähän järjestyksessä tätä kannattaisi alkaa räpläämään, alusta (kallistuksenvakaajat + coiloverit?) -> putkisto (kisakatin tarpeellisuus?) -> päivitetty DV (forge?) -> lastu? Näillä näkymin em. viritykset saisi aluksi ainakin riittää. Alusta tällähetkellä vakio, punaisilla iskareilla eli ilmeisesti tehtaan sportti.
Myytkö porkkis putkistoja?
Simonssia voi myös yrittää etsiä. On varmasti halvempi.
Alusta/ jarrut
Softa
Downpipe
Putkiston ei ihan heti ahdista.
Ehjä vakio bypass toimii hyvin, ei tarvetta tarvikemalleille.
Comment
Comment