Velipojan S3 projekti saatiin eilen näiltä osin päätöksiin, AMW:n penkissä käytiin heittää bensasäädöt loppuun ja vaihdettiin E85:lle.
Kone huokasi pirteät 410hv ja 560Nm 1,8bar paineilla. Vireiksi jäi nyt WRC skodan pakosarja, GTX2867 ahdin, keulacooleri, 1000cc suuttimet sekä imu-, ahto- ja pakoputket tarpeeksi hengittävää tavaraa.
Kiitos jälleen Erikoismoottori/Porkkis, kyllä homma toimii. Nyt vaan pitäis oma S4:n saada liikkumaan ettei tuo starttimoottori kiilaa ohi.
Kone huokasi pirteät 410hv ja 560Nm 1,8bar paineilla. Vireiksi jäi nyt WRC skodan pakosarja, GTX2867 ahdin, keulacooleri, 1000cc suuttimet sekä imu-, ahto- ja pakoputket tarpeeksi hengittävää tavaraa.
Kiitos jälleen Erikoismoottori/Porkkis, kyllä homma toimii. Nyt vaan pitäis oma S4:n saada liikkumaan ettei tuo starttimoottori kiilaa ohi.
Comment