Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8t quattro vm.96 BSR stage 2

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8t quattro vm.96 BSR stage 2

Moi,

Varmaan ollut aiheesta puhetta jo aiemminkin mutta päätinpä kysellä. Eli alle
    3000rpm ei tapahdu mitään vasta sitten alkaa kiihtymään? Kaverilla on vm.99 1.8t karalan lastulla oleva niin vetää jo noin.2500rpm tosi hyvin ja on tosi herkkä kaasun käytöstä. Toisin kuin minulla pitää kaasua liikkeelle lähdössäkin laittaa enemmän eikä ole niin herkkä läheskään. Autossa on bsr stage 2 ja kartio filtteri + bsr putkisto noin 190hp ja 300nm. Ja kuuluuko kuulua kun alkaa ahtamaan mitään suhinaa? Olen aika vasta-alkaja näissä turbo vehkeissä niin pitää kysellä viisaammilta neuvoja. Kertokaa vinkkejä jos kuulostaa että jossain on häikkää! Ja autolla ajettu 185tkm pitääkö turbo huollattaa tässä vaiheessa? Ja lisää tulossa neliveto kysymyksiä..kolahtaa tosi kovasti kun lähtee liikkeelle tai kiihdyttää täysillä ja kaasu ylös. Tuntuu kuin vasaralla iskisi runkoon?! Onko tässä nyt kyse kardaanin ristikon-nivelestä? Sen kolahduksen kun saisin kuntoon niin auttaisi jo paljon. Hirvittää kiihdytellä kovasti kun vaihtaessa tuntuu että hajoaa auto.

oikeastaan kaikkiin kysymyksiin löytyy jo keskusteluja.

1.8T ongelmissa tutkimukset
    1. Vikakoodit
    2. Ahtovuodot
    3. Ilma massa mittarin testaus
    4. Kaasu läpän sopeutus

Yleensä noista löytyy vika.

quattron kolahtelut aika normaalin kuuloisia. Vetonivelet ja niiden pulttien kireys varsinkin edestä kannattaa tarkistaa.

Comment

Villi veikkaus on että iso ero tulee myös tuosta vuosimallierosta. Mulla oli joskus vm. 1995 1.8Tq nelkun korissa ja siinä Promon kautta tullut ilmeisesti Karalan lastu. Dynossa ei käyty mutta mulle kerrottiin että näistä vanhemmista ei saa ihan samoja tehoja ulos mitä uudemmista. Kannattaa kuitenkin käydä tuo Ramin lista läpi niin onpahan ainakin "ilmaiset heposet" hankittu.

Ja se kartiofiltteri kannattaa sitten kiikuttaa tallin hyllylle koristeeksi ja laittaa orggissuodatin tilalle. Tehokkaampi suodatuskyky, ei MAFfia pilaavaa öljyä ja koneelle menevä ilma kylmempää.

Comment

Itelläki kolisee akselit aikalailla kun pumppaa kaasua, taitaa olla aika normaalia b5 quattrossa.. Ja ne vetarit kannattaa tarkistaa kun omastakin irtos etuvetari pari viikkoa sitten :D

Comment

Working...
        X