Oliko jako kohdallaan, kun purit kannen pois?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Turbo "räjähti"
Collapse
X
-
Tommy: F5DP0R tulpat on tavannut olla käytössä, kolmas kierros menossa, vaikkei mitään ongelmia edellisissäkään ollut. Vaihdoin ennen kerhon penkkipäivää viimeksi.
Ari: Kyllä oli jako kohdillaan, muutamaan kertaan varmistettiin kaikki ennenkuin päädyttiin ottamaan kansi pois. Ykkösestä puuttui puristukset kokonaan.
Comment
-
arvaan vielä että on nakuttanut ja siitä toi rotan syömä mäntien nakutusherkimmissä kohdissakin on. jos ykkös pytystä on puristukset pois veikkaan että on männän renkaiden väli halki joka sekin kertoo nakutuksesta. pakosiiven väri ei viitta kyllä hirveän "turva rikkaalta" olemisesta. tässä siis oma veikkauseni mitä itse olen nähnyt. pakosiipi nöyrtyy myös tuosta kohdasta jos saa kuumaa kovalla ahto/pako paineella.
Comment
-
kaikki männänrenkaat oli ehjät. Pakovenat mutkalla kun pakosiiven muruja välissä. Edelleenkään ei ollut mitään nakutuksen jälkiä missään.
Tänään löytyi vielä ahtoputkesta ennen kaasuläppää muutamia pieniä murusia, niitä kun sivuleikkureilla yritti puristaa, niin ei edes jälkeä tullut.
Nyt on jo kone paikallaan, kansi päällä, jako kohillaan. Uutta ahdinta odotellessa menee pari päivää hukkaan.Viimeksi muokannut migis; 29.10.2008, 20:27.
Comment
-
Homma etenee, uutta puhallinta jo soviteltu paikalleen. Pieniä muutoksia joutuu tekemään rauta puolella, lisäksi keikka Lappeenrantaan tiedossa mahdollisimman pian.
Pakosarja pitää vielä hioa ja pinnoittaa, kun edelliset VHT:t ei tahtoneet pysyä. Kannattaa luottaa siihen ohjeeseen ja uunittaa se joka ruiskutuksen välissä, mulla jäi uunittaminen väliin ja sarjasta tuli rupisammakko.
Comment
-
Nonni, ensimmäiset 100 km tullut jo koeajoa uudella setupilla, paineille en vielä ole vetänyt. Ajellaan ensimmäinen tuhannen kilometriä pienellä kuormalla, vaihdetaan öljyt ja sitten päästään testailemaan.
Porkkis, säätökeikkaa pukkaa, kun tuntuu hengittävän hieman reippaammin tuo holsetti.
Comment
-
No en ole ehtinyt vielä tonnia ajelemaan, kun aloitin työt nyt maanantaina uudessa paikassa ja työmatka lyheni entisestään, nyt enää alle 2km / sivu. Pikkuhiljaa tulee kilometrejä, eikä ainakaan vielä ole ollut mitään ihmeempiä ongelmia. Eilen tosin kehä III:lla seisoin liikennevaloissa Motonetin kohdalla, kääntymässä siis vasemmalle ja ruuhka-aikaan, niin joka kerta kun rekka tai kuorma-auto ajoi oikealta ohi, sai ilmeisesti maffi paineaaltoja ja kone otti itsekseen kierroksia, melkein sammui joka rekan suhauttaessa ohi.
Paineilla en juurikaan ole ajellut, maksimissaan tainnut puoleen bariin nousta. Hiljaa hyvä tulee.
Comment
Comment