Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mikä By-Pass?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• mikä By-Pass?

Onks väliä mikä By-Pass laittaa? onko kestävyys eroja tai ääni efecteissa? kun hinta eroja löyty aika paljon.

06A145710N
    Varaosatiskiltä

Comment

Mulla olis kans orkkis by-pass vaihtokunnossa, ajokkina TTQ yllättäen. Ajattelin tilata ton Forgen 007 pässin, aika paljon tuntuu porukka sitä käyttävän.

Comment

Mulla olis ylimääräsenä tollanen vähän käytetty Audi TT:n by-pass, eli muistaakseni juurikin tuo 06A145710N. Jos kiinnostaa, ni laita privaa.

Omassa autossa on APR R1 DV, sen kun pitäis kestää isältä pojalle...

Niin ja siis kestävyyserojahan noissa on jonkun verran, sen takia moni vaihtaa esim. ton TT:n pässin orkkiksen tilalle. Ellei sit autona oo just se TT. ;)

Comment

Laskekaapa montako TT:n hyväksi todettua bypassia saa yhden kiiltävän ei-huoltovapaan hinnalla :)

Comment

Omasta kärrystä löytyy tommonen forge, edellisen omistajan toimesta laitettu.

Äänimaailma on tuossa pässissä ainakin riittävä, bsr-optiflown kanssa tuota ääntä on välillä liikaakin.

Comment

mut onks AJL moottorissa jo TT:n by-pass kun on sama ahdin ja softa?

Comment

No ei niissä kai sama ahdin ole, softasta nyt puhumattakaan.
                Jos AJL:stä on pässi mennyt, ja se on vuodesta 2000 vaihtaisin kyllä
                tyytyväisenä samanlaiseen.

Comment

molemmisa 132kw ja turboina kkk-ko3sport

Comment

korjatkaa jos olen väärässä, mutta b5:ssä moottori on pitkittäin ja tt:ssä poikittain -> eroja löytyy aina turbosta lähtien.

Comment

Juurikin näin se menee. "Molemmissa 132kw ja turboina kkk-k03sport" ... Tuokaan ei pidä paikkaansa 165kw mallin kohdalla.

Comment

Working...
                      X