Helpointahan se on suoraan sitä käyttää. Vempulan kun saa tilattua suoraan alkuperäistä triggeröintiä tukevana...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
-
-
Racersplace taitaa tasapainottaa tarvittaessa koneen sisäisesti nolliin, jonka jälkeen mikä tahansa paikka osaa kyllä tasapainottaa dampperin, vauhtiksen jne nollille.
Comment
-
Vieras
-
Käytin R-koneistuksen puntittaman akselin raaseripaikassa joku vuosi sitten. Ei se Laakkonen sille mitään tehny, mutta vähä reilu satasen otti rahaa.
Ärkkärissä akselin painotus maksaa alle puolet siitä mitä Raaseripaikassa.
Comment
-
tätä virimoottorii rakennellessa tuli semmonen mieleen että minkälaisia kannen tiivisteitä käytetty ?? vakio ?? nelikerros ??. entäs kk-laakerit ?? ja sit ostin cat camssin nokat nii käykö niille hydrauliset nostajat vai pitääkö olla kovat ??
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rehtori_90 Näytä viestitätä virimoottorii rakennellessa tuli semmonen mieleen että minkälaisia kannen tiivisteitä käytetty ?? vakio ?? nelikerros ??. entäs kk-laakerit ?? ja sit ostin cat camssin nokat nii käykö niille hydrauliset nostajat vai pitääkö olla kovat ??
Vakio kannentiiviste ja tosiaan esim. RS2 veivilakrut.
Comment
-
Ilmeisesti jollain muulla kuin 98:lla?
Onkos tää jonku foorumilaisen? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...58&postcount=2
Comment
-
Oisko kellään myydä audin aan moottoriin kantta entinen 6 kohdasta tulpan ja venttiilin välistä halki :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiNo sillä keinon! Eräässä toisessa penkissä taitaisi mennä jo 1000 heppaa rikki. Ajathan Kenax huomenna? Kannustusjoukot tulossa Joensuusta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiEi ne vakiomännät kyllä mitään tunnu kestävän...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rehtori_90 Näytä viestiOisko kellään myydä audin aan moottoriin kantta entinen 6 kohdasta tulpan ja venttiilin välistä halki :D
Comment
-
-
Mielipiteitä tämmösestä sarjasta? Tehty 316 teräksestä. Hintaa ois 300€+tk, joten melko edullinen.
http://www.ebay.pl/itm/251022116860?...#ht_500wt_1202
s2forumilla sama(vaatii kirjautumisen viissiin):
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=55721
Comment
-
Mä voin myös pari uretaani vaimennettua moottorintukikumia tehdä, varsinkin jos useampi menis.
Vaikka rosterilla on kuumana kovempi lujuus kuin normiteräksellä, se alkaa 850c asteessa hajoamaan, joka on sen hilseilylämpötila, en itseleni moista laittaisi, ellei pysty huolehtimaan että lämmöt pysyy kurissa.
Tuhannen nurkilla olisi ahtimen pyöritysvoimaa samasta pakokaasusta paljon enemmän tarjolla, joten sinne nurkille ois kiva tähdätä, kovat jätkät sitte 200c kuumemmaksi, mutta se vaatii erikoisteräksiä sitten jo.
Comment
Comment