Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Helpointahan se on suoraan sitä käyttää. Vempulan kun saa tilattua suoraan alkuperäistä triggeröintiä tukevana...

    Comment


    • Ootteko missä päin näitä audin alakertoja tasapainottaneet. Joensuussa ei onnistu.

      Comment


        R-koneistus.

        http://www.ihalines.fi/r/

        Comment


          Samoin GT-motor ja racersplace täällä eteläsuomessa tekee.

          Racersplace taitaa tasapainottaa tarvittaessa koneen sisäisesti nolliin, jonka jälkeen mikä tahansa paikka osaa kyllä tasapainottaa dampperin, vauhtiksen jne nollille.

          Comment


            Racersplace taitaa tasapainottaa tarvittaessa koneen sisäisesti nolliin, jonka jälkeen mikä tahansa paikka osaa kyllä tasapainottaa dampperin, vauhtiksen jne nollille.
            Suosittelut täältä! Ei halvin, mutta homma toimii. Sporttiautossa taitaa myös nykyään onnistua 5:sen puntitus.

            Comment


              GT-motor osaa homman kuten jo sanottukin. Hinta siellä selkeesti harrastajaystävällisempi.

              Comment


                Myös Vantaan moottorikoneistus tekee painotuksia. Kaikki sisäiset nollaan jne.

                Comment


                • Käytin R-koneistuksen puntittaman akselin raaseripaikassa joku vuosi sitten. Ei se Laakkonen sille mitään tehny, mutta vähä reilu satasen otti rahaa.

                  Ärkkärissä akselin painotus maksaa alle puolet siitä mitä Raaseripaikassa.

                  Comment


                  • tätä virimoottorii rakennellessa tuli semmonen mieleen että minkälaisia kannen tiivisteitä käytetty ?? vakio ?? nelikerros ??. entäs kk-laakerit ?? ja sit ostin cat camssin nokat nii käykö niille hydrauliset nostajat vai pitääkö olla kovat ??

                    Comment


                    • Orkkis peltitiiviste on hyvä, RS2 kiertokangenlaakerit ja nuita catcamssin nokkia löytyy hydraulisille sekä koville nostajille..

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja rehtori_90 Näytä viesti
                        tätä virimoottorii rakennellessa tuli semmonen mieleen että minkälaisia kannen tiivisteitä käytetty ?? vakio ?? nelikerros ??. entäs kk-laakerit ?? ja sit ostin cat camssin nokat nii käykö niille hydrauliset nostajat vai pitääkö olla kovat ??
                        Katso catcamsin sivuilta, mitkä ne sun nokat on ja mitä painimia niiden kanssa pitää käyttää. Sen verran sanon, että mikäli ne rajuimmat kissanenät otit, niin sitten vaatii melkoista modaamista kanteen ja venakoppaan kovien nostajien lisäksi.

                        Vakio kannentiiviste ja tosiaan esim. RS2 veivilakrut.

                        Comment


                        • Vakiomännillä ja -männänrenkailla penkitetty 737hp. Ei muuta tässä vaiheessa.

                          Comment


                            Ilmeisesti jollain muulla kuin 98:lla?

                            Onkos tää jonku foorumilaisen? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...58&postcount=2

                            Comment


                            • Oisko kellään myydä audin aan moottoriin kantta entinen 6 kohdasta tulpan ja venttiilin välistä halki :D

                              Comment


                              • On kerholaisen.

                                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GXJGMeC6vP4[/ame]

                                Olin penkityksessä paikalla

                                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=TMeJCfwYb5w[/ame]
                                Viimeksi muokannut kenax; 25.5.2012, 16:33.

                                Comment


                                  Sanoisin että "Ei huono" :)

                                  Comment


                                    Pitäs mennä huomenna raja rikki...tsemiä koitokseen!

                                    Comment


                                      No sillä keinon! Eräässä toisessa penkissä taitaisi mennä jo 1000 heppaa rikki. Ajathan Kenax huomenna? Kannustusjoukot tulossa Joensuusta.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                                        No sillä keinon! Eräässä toisessa penkissä taitaisi mennä jo 1000 heppaa rikki. Ajathan Kenax huomenna? Kannustusjoukot tulossa Joensuusta.
                                        Katsotaan huomenna tuulen suunta ja tähtien asennot ja päätetään sitten. Vielä en osaa sanoa :D

                                        Comment


                                          Ei ne vakiomännät kyllä mitään tunnu kestävän...

                                          Punanen auto ajaa tietysti.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                                            Ei ne vakiomännät kyllä mitään tunnu kestävän...
                                            Oon kans kuullu juttuu

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja rehtori_90 Näytä viesti
                                              Oisko kellään myydä audin aan moottoriin kantta entinen 6 kohdasta tulpan ja venttiilin välistä halki :D
                                              Miten pahasti halki? Jos pieni murtuma, niin se löytyy joka kannesta. Muistaakseni tehtaan speksit oli jotain kympin-parin luokkaa leveydeltään ja saikohan se mennä kolmanteen tulpankierteeseen asti syvyydeltään..

                                              Comment


                                                Alkaa näyttämään hyvälle lukemat!

                                                Comment


                                                  Ei riitä! :)

                                                  Comment


                                                    Audi urS4 830PS/850 Nm@2,1 bar and E85
                                                    310 Km/h ainakin, jos lämpö ja "ongelmat" eivät, rassaa. Tsemppiä vetoihin.

                                                    Comment


                                                    • Nykyiset välitykset loppuu 303, joten sen kovempaa ei tällä reissulla mennä. Askiin on kyllä kuudeskin vaihde, mutta se ei tallin varastossa hirveesti auta :D

                                                      Joensuun karkeloihin viimeistään paikoilleen.

                                                      Comment


                                                      • Oliko jollain myynnissä jäykempiä moottorin tukikumeja ??

                                                        Comment


                                                        • Jos niitä muutama pari menis, niin voishan niitä tehdä..

                                                          Comment


                                                            Mielipiteitä tämmösestä sarjasta? Tehty 316 teräksestä. Hintaa ois 300€+tk, joten melko edullinen.

                                                            http://www.ebay.pl/itm/251022116860?...#ht_500wt_1202

                                                            s2forumilla sama(vaatii kirjautumisen viissiin):
                                                            http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=55721

                                                            Comment


                                                              Mä voin myös pari uretaani vaimennettua moottorintukikumia tehdä, varsinkin jos useampi menis.

                                                              Vaikka rosterilla on kuumana kovempi lujuus kuin normiteräksellä, se alkaa 850c asteessa hajoamaan, joka on sen hilseilylämpötila, en itseleni moista laittaisi, ellei pysty huolehtimaan että lämmöt pysyy kurissa.

                                                              Tuhannen nurkilla olisi ahtimen pyöritysvoimaa samasta pakokaasusta paljon enemmän tarjolla, joten sinne nurkille ois kiva tähdätä, kovat jätkät sitte 200c kuumemmaksi, mutta se vaatii erikoisteräksiä sitten jo.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X