Piti sanoa lisäksi, että oma pumppu olikin joo ehtoo puolella.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Extreme 20vt:t perinteisesti (lähinnä saksassa siis) Bosch F3CS hopeatulpilla, mutta vaara normiajossa nokeentumiseen näppituntumalla aika iso.
Kyllä vakiotulpan pitäisi toimia ihan hyvin isoillakin tehoilla. Oletko varma ettei ongelma ole puolassa tai päätteessä tai johtonatsoissa? Joku CDI-sytkä voisi olla aikalailla paikallaan, jos kovasti kauheita voimia on.
Ainiin, mikäpä mahtaa olla latausaika?!
Comment
-
-
-
Antakaahan herrat hyviä ideoita audin uudeksi ahtimeksi...
Exä on tuo hx40 pienellä pesällä ja 60/65 siivillä. Onko tuo hx40 superi mitenkä paljon parempi verrattuna tuohon vanhaan...kartallahan tuo näyttää hyvältä.
Sitä tässä olen harkinnut tosissani vaikka muutamat sen tuottoa haukkuneetkin.
Nyt kaivataan oikeita hyviä vaihtoehtoja.
Pikkasen pitäs tuota voimaa vielä lisää saada ;)
Comment
-
Eihän tuo enään käyttis ole ollut. ihan harraste peli vaan. Ajellaan jos kunnossa jne..
Nykyinen hx 40 on kasinpesällä ja pienihän se on..(hifistelty tekele)
Harisen Ossi tarjotteli tuota mfs holsua kun kuulemma supereissa niin pirun pitkät toimitusajat. Pitääpä harkita vakavasti.
Ainakin Kimmo H:lla pelannut ilmeisesti varsin hienosti ja herää kivasti...Viimeksi muokannut Nikke78; 26.5.2009, 21:09.
Comment
-
Holsetin tilalle vois harkita CT43673b ahdinta, jollainen on esim Andresilla.
Andres voi kertoa objektiivisen mielipiteen, miten auto muuttui, kun perus-hx40:n tilalle tuli kuulis CT.
Comment
-
Eikös tuo MFS ole että Milled From Solid = umpijöötistä jyrsimällä valmistettu kompurasiipi? Olen siinä luulossa että noita on useampaakin kokoa, eikä se ole ahtimen malli sinänsä.
Comment
-
Hyvä vertailu tuon edellisen HX40´n ja CT67 kuuliksen välissa olisi ehkä se, että Holsetilla joutu käyttä sytytyksen retardi varttimailin lähtöissa, jotta saa jotain paineita aikaan, kun valot alka tippu. CT67´n kanssa on lähtörajotin vaan 200 kierrosta korkemalla, ei retardi, ei lisabensa ja se teke vaan 0.4 bari paineta siinä, mutta, lapan voi paina lattian vaikka ensimäisten keltaisten syttyessa ja kun irroita kytkimen, on välitömasti 2 bari ahtoja (ahtot rajoitettu 2 kilon) eikä mitän pitoa löyty 225/40 18 katurenkailla.
Vaikka toi CT67 on isommat fillarit, silti anta maksimiahtot suunille samoilla kieroksilla, mitä HX40 #14 pesällä, eli 3. vaihtella kun ava kaasuläpän vaikka 3000rpm kohdalla, on 4600 kierosta kaikki irti, mitä halu. Ja kun ollan pelialuella, niin asiat tapahtuvat todella nopesti.
Comment
Comment