Juu, mä puhuin lähinnä siitä, mihin kyseinen pumppu riittää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
-
Itsellä oli tuossa yhdessä 80 Coupessa GTX3071R 0.82 pesällä, E85 ja 044 tankissa (orkkis linjat) Eikä ollut mitään haastetta kakun syöttämisessä.
Suuttimet tais olla 1200cc. Kulki kyllä ihan perkuleen kivasti....(kun oli muutenkin kevyt koppa). Tuubisarja ja 7A nenät, tai koko kansi ja muuten perus tehty 3B kone. Mutta saa sillä K27/26:llakin laitteet liikkumaan (tosin niitä on varmasti aikaa montaa variaatiota) Oma S2 keräs ehkä ihan yllättävänkin 270km/h maililla vauhtia sellaisen hyrrän ympäristössä. (täys vakio painoinen kori + isot jarrut lisättynä painoksi)
Comment
-
Vieläkään ei ihan mennyt dynotukset nappiin, laturista loppui virta kesken ja ilmeisesti akussakin on jotain feelua. Jännitteet vedon lopussa 10 voltin tuntumassa ja sytkä ja bensanpaine alkaa putoamaan pois.
http://youtu.be/vou_rizHwpU
Vihellettiin muutaman peruspainevedon jälkeen peli poikki. Ihan kohtuullisen ok kuitenkin antaa 2 barin paineella ja 8800rpm rajoittajalla.
Toisessa lapussa painekäyrän alla pakopaine.
Comment
-
Rami: Ei tullut ikäväkyllä penkitettyä, mutta oli max 2,2bar paineilla. Spa:lla kerkes ainakin kivasti ajaa ns."täysiä" rajottimelle suoralla...tosin oli suht lyhkäset välitykset. (piti vaan jostain katiskasta luopua, et sai vetoauton hankittua....niin tuo 89coupe meni kiertoon)
Comment
-
Mitäs Kennyllä oli tässä tavotteet?
Vähän kulmikkaaksihan se tuppaa tuo käytös muuttumaan ku aletaan lähestyy viittäsataa heppaa per litra.
Eli ehkä inan aneeminen veto tossa 5000rpm kohdalla ku ei oo vielä ahtoja.
Comment
-
Niin, ei siellä ole 5000rpm kohdalla tarjolla kuin se pari sataa heppaa, eli suurin piirtein sen mitä vakio antoi uutena, ahdistin hereillä. Tää on niitä asioiden laittamista perspektiiviin.
Tavoitteena oli punnertaa se runsas kiloheppa tuolta, mutta tuossa on ollut vähän sähköpuolella ropleemaa ja laturista loppui tuotto kesken, niin jäi paineetkin nostamatta.
Edit: viime vuonna oli ahdin hajoamassa niiden parhaiden vetojen aikaan, niin heräämisessäkin oli hieman eroa. Tässä vertailuna edelliset laput ja nämä tuoreimmat.Viimeksi muokannut kenax; 4.9.2016, 16:30.
Comment
-
Niin mä en moittinut.
Totesin vaan, että tossa 6000rpm kohdalla voi tuntua aavistuksenomainen muutos moottorin käytöksessä.
Ja että tollasia niistä tulee kun turbo on tarpeeksi iso, ja moottori tarpeeksi pieni.
Yli 900hv 2bar ahdoilla on hyvä lukema.
Comment
-
Kyllä se on minustakin melko hyvin tuon kokoisesta kiulusta. Kansi puhaltaa 310hp/250hp, joten siihen nähdenkin otetaan kutakuinkin kaikki mitä tarjolla on. Jenkaa tuolle voisi vielä jonkin verran sallia, mutta kunhan nyt saadaan edes noilla alle 9k rundeilla puhdas veto rajoittajalle asti, niin katsotaan onko tarpeellista.
Comment
-
No harmi jos näin. Sinullakin tuntuu tuota tietämystä olevan, joten lienee kaikkien etu jos sitä jaat, myös kuvina. Eikös se tämän foorumin idea ole?
Toki tässä eri sarjassa "painitaan", mutta kaikki tieto, taito on aina sovellettavissa. Kuvat antaa aina enemän infoa kuin puheet, jos ei paikanpäälle pääse ihmettelemään.
Comment
-
Kas hei!
Nyt pitäisi saada kesäksi ruutia urs6 kiimakutteriin. Ongelma on vaan se, että haluja on enemmän kuin taitoa. Lähtö speksit on seuraavat: LSI-519 (jos joku tunnistaa omistaneensa kyseisen vehkeen)
295tkm ajettu. Moottori vahvistettu n:50tkm sitten alakerta,hoonaus, tasapainotus, kansisilla teetetty kansi. Sach kytkin, marteliuksen custom made putkisto kisa katilla. Isompi bensapumppu.
Siinä mun tietojen mukaan kaikki.
Tallista löytyy Rs2 pakosarja (se parempi kiinan malli) sekä kkk26/27 ahdin.
Ensinnäkin: Mistä saapi hankittua kaikki tiivisteet pakosarjalle sekä ahtimelle?
Toiseksi: mahtuuko repsikan puolelle toinen vakio cooleri mitenkä helposti (ilmeisesti sarjaan kytkettynä).
Deka630 suuttimet tulossa. Ja jakopään remontti vielä teetettävä ennen kilkkeitä! Onko jakopäässä huomioitavaa kun sen kerran avaa?
Heitelkää ideoita! Mielellään amatööri artikuloinnein että pysyn kärryillä.
Porkkikselta olen jo paljon apuja saanut, mutta ei kehtaa silläkään koko ajan viestitellä...
Niin joo.. Tarkoitus olisi saada kulkemaan e85:lla ja +400hvViimeksi muokannut jta; 20.4.2017, 20:59. Perustelu: omaansa voi muokata, jos tulee jotain uutta mieleen 8 minuutin päästä
Comment
-
kyllä rs2 sarja varmaan olis,mutta siinä on väärä laippa,lähes kaikki ahtimet on T3 laipalla.
Lähes jokaisella valmistajalla on nykyään billetti siipisiä ahtimia.
45-50mm kompuralla päästään +400hv tehoihin.
Kansi,nokat,käytettävä polttoaine vaikuttaa myös lopputulokseen.
Comment
-
Kyllä tollaisen K26:n voi modernisoida myöskin ja hyvä siitäkin tulee. Ellei sitten ole välttämättämyys että pitää just kuulalaakeria olla ja titaaniturbiinia. Omaan teetätin EFR kompuralla muutoksen ja isompi turbiiniakseli, 52.2/70mm kompura ja 70/59mm akseli. Syttyy noin 400rpm huonommin kuin gtx29, eli n. 6mm pienemmillä siivillä.
Comment
-
Toisaalta, jos hyllyssä on jo 'antiikkinen', ei sitä ole mikään pakko ruveta ehdoin tahdoin uusimaan. Asia muuttuu, jos joutuu joka tapauksessa ostoksille.
Jakopään avauksen yhteydessä hyvä vähintään tarkistaa kampuran tiivisteen kunto ja uusia, jos ei vaihdosta ole tietoa. Hihnapyörien kunto on myös hyvä katsoa enne kasausta, onko kuinka kuluneet. Jos haluaa päästä säätämään tai joutuu uusimaan, säädettävä nokkapyörä ei ole väärin, muttei pakollinenkaan. Kampoakselin hihnapyöräksi kannattaa katsoa teräksinen, jos vaihtamaan rupeaa.
Comment
-
Kysytääs ongelmasta..
Alkuperäinen polttoainepaineensäädin ja bosch 044 tankissa.
Onko vika pumpussa vai paineensäätimessä, kun kovassa vedossa ahtojen alkaessa polttoainepaine tipahtaa hetkellisesti ja kone pätkäisee? Painemittarilla rapiat 5bar käy ja sitten pätkäisee 4k kieppeillä. Yläkierroksilla sitten toimii taas, kun pätkinnän yli päästään. Lambda 1 kieppeillä, eli ainetta puuttuu.
Comment
Comment