AAN vakio suorasytkälläkään ei aivan kauheasti mennä tuosta luvusta yli, joten jos sinne tähtää niin kannattaa suoraan sitten johdottaa 1.8t puolille tai vaikkapa "034".
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Laitetaampa omasta rojektista myös speksejä.
Eli farkku urssiin olisi tulossa tälläinen kokoonpano.
-HX35 Super
-Matin vanha boksi Porkkiksen softalla ja 440cc suuttimet
-Eaglen ''Tarvike'' veivit
-Walbron pumppu
-Kannen porttaus on vielä kysymysmerkki
-MTM nokat
-Billettipyörä ja SRE 707 asetelma
Orkkis männät tulee uusilla renkailla. Kannesta en nopealla silmäyksellä löytänyt yhtään halkeamaa ja lohkokin näytti hyvältä vaikka mittarissa oli jo yli 350tkm. Tehotavoite on noin 450hp.
Sellainen kysymys olisi kun ajattelin tuohon asetelmaan laittaa S2 vakio levyn niin tuleeko teidän mielestä miten kestämään? Vai kannaako suoraan laittaa kestävempi jos joskus on aikomusta mennä yli 500hp?
Comment
-
Centerforce, tuosta vielä suora linkki. Itse en ainakaan väännön kestoa tuolta löytänyt, mutta tuskin kovin paljoa. Mutta eipä oo kovin kallis.
Comment
-
Vieras
Comment
-
Vieras
Jenkeistä saa kyllä ihan asia kamaa, kun vaan tietää itse mitä ostaa ja selvittää asiat myyjän kanssa. Stripille tehdyissä Volvoissa on käytetty esim.Tilttonin kolme levyisiä nascar kytkimiä ihan hyvällä menestyksellä. Toki katu-autoon se ei ole mikään mukavin kolinoineen jne. Vaatii sitten modattua v.pyörää yms. joten ei maksa vaivaa, kun täältä saa ihan suoraan sopivia osia.
Comment
-
500hv pakettiin SRE yksilevy on hyvä vaihtoehto.
Ja uskoisin, että Thuppu viittasi jenkkien tekeleillä clutchmasterseihin, specceihin yms amerikan herkkuihin, joihin ei tosiaan kannata välttämättä puuttua, vaikka vähän halvemmalla saisikin.
Kaksilevysiä sitten vasta kun tehoja on se 600+
Comment
-
Koko pakosatsista? Laipasta näyttää löytyvän kuva vielä ikivanhan linkin takaa, mittatarkkuudesta/oikeudesta ei tietoa :)
http://www.uusikaupunki.fi/~tatekesk/20vt_DXF.DXF
Comment
-
Mites toi öljypumpun imuputken tiiviste. Kuuluuko laittaa o-rengas ja pahvinen, vai jompi kumpi. Vai onko ees väliä? Tiivistesarjassa on molemmat. Tossa kirjassa mikä mulla on, on kuva pahvisesta, mut o-rengas siel ainaki oli. Lisäks kirjassa puhuttiin jostain securing platesta (prikka?) joka pitäs uusii. Mut en tiiä siit...
Comment
-
Avasin mielenkiinnosta urssin hukkiksen kannen, ehkä olis pitäny avata jo hetki aiemmin. Tuo ei liene mitään sukua vakiojouselle... Saattaa selittää miksi ahdot alkaa hiljalleen pudota vedossa 4k jälkeen. Siihen ei käsitys riitä, miksi moinen viritys on tehty.
Miten tuo kannen säätöruuvi kuuuluis olla säädetty/kuuluuko siinä olla ruuvi? Tuossa omassa on jatkettu malli, ilmeisesti kierretangosta tehty.
Jos jollain olis vakiomallin jousta edullisesti tarjolla niin voisin lunastaa pois. YV tavottaa.
Comment
-
En ole tosiaan vakiojousta koskaan nähnyt, en osaa ottaa kantaa onko jäykempi. En kyllä ymmärrä miten jousen jäykentämisellä saadaan heräämistä parannettua. Ei kai siellä pysty alakierroksilla niin paljoa pakopainetta olemaan että portti sen voimasta aukeaisi. Jäykempihän tuo periaatteessa on, koska jousen halkaisija on pienempi.
Todennäköisesti haettu sitä että portti pysyisi kiinni yläkierroksilla pakopaineen kasvaessa pienen ahtimen vuoksi. Kuitenkin olisi varmaan parempi vakiokokoonpanossa käyttää vakiojousta?
Comment
Comment