Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Risulasi, mulla on alumiinistä sorvatut isommat prikat arppien kanssa, meinaan jollei halua alkuperäsistä rakentaa. Ota sitte myös huomioon, että siinä nokkaketjun rattaan vieressä on vähän ahdasta sille isommalle prikalle.

    Comment


      Kokemuksia holset 35 superista 12 pesällä vakio nokilla?
      Ajatuksissa tuollainen holset + 60mm hukkis + kiina veivit + kytkin ja viinalla ajo moottori muutoin vakio hilppeillä.

      Comment


        holset hx35 54/60 #12 450hv/550nm 1.6bar bensalla

        kompura superin profiililla

        Jäällä ainakin mukava moottori ajaa.

        Comment


        • Tiali V44 wg lla oli mun setti, vakionokat ja ahtoja maksimissa 2.5 baria.
          Paras kombinaatio katulle mitä olen kokeillu.
          pakopesä #8
          Attached Files

          Comment


            Oliko Ramilla ja Andresilla bensa vai etanoli?

            Pistin eilen superin tilaukseen. Vaatii jo varmaan vähintään 750cc EV14 suuttimet viinalla? Vai suoraan 1000cc?
            Riittääkö 1kpl 044 pumppu viinalla mihin asti?
            Viimeksi muokannut GTI 2.0; 2.3.2013, 08:13.

            Comment


              Bensalla.

              1000cc vaan suoraan,hinnan ero on niin pieni.

              044 ~ 600hv bensalla ,viinalla aika lähellä tappia olettaisin.

              Comment


                Moottorin irroitus

                Kysessä on RS2, mutta samat kommervenkit kikkareen irroituksessa taitaa päteä RS2/Urs4 vehkeissä.
                Miten ja mistä porukka on tuon pakoputken irroittanut koneen irroituksen yhteydessä? Downpipe ei mahdu tulemaan koneen mukana jos ei apurunkoa irroita eli täytyykö putki vaan irroittaa turbolta?

                Comment


                  Turbolta irti.

                  Comment


                    Niin vähän tuuminkin... eli ei oikotietä onneen.

                    Comment


                      Sehän on helppoa kuin mikä. Ainoa mikä tarvitaan, on sopiva mutkalenkki.

                      Comment


                        Ja olikohan vielä 15 mm, siinä missä ne muut mutteirt on 17 tjsp.

                        Comment


                          Mihin asti 745 asetelma ja vakio massalevy kestää vääntöä + 550Nm? Meinasin, kun olisi tuollainen asetelmakin joutilaana vai laittaisiko sitten Ojennuksen setin suosiolla kiinni.

                          Comment


                          • Vai olisko 754 asetelma? No kuiteski mulla oli viimekesänä 754 sre ja vakio levy. Vartilla matalia ykstoistasia ja yli 200 loppuja, no problemos.

                            Comment


                              Eiköhän nuo kaikki audin sre 240mm asetelmat sen +600nm pidä

                              Comment


                                Juu sormet lyövät liian nopeasti ettei ajatus huomaa edes.

                                Comment


                                  Mihinkä koriin Mikolla on moottori tulossa??

                                  Comment


                                    urS4 näillä näkymin.

                                    Comment


                                      Onkos kellään ylhäällä 22mm männäntapin omaavia mäntien osanumeroita? JE/Ross/mikävaan laatumerkki
                                      Tai kauppaa mistä saa tänäpäivänä, vai meneekö aina mittatilaus kamaksi?

                                      Comment


                                      • Virtalalla saattas olla Wisecot 22mm tapilla hyllyssä.

                                        Comment


                                        • 81.5 wiseco 22 tapilla, tosian matalapuristeine oli US-partsin hyllytavara, ei enä?

                                          Comment


                                            Matala puristeet ei käy. Sellaset on itellä. Pitää varmaan alkaa henkisesti varautuu mittatilaukseen.

                                            Comment


                                            • Mä tilasin oman uuden mottin Integrate engeneeringulta JE´t, varsin helppo.
                                              http://www.intengineering.com/je-83m...iston-set-1401
                                              Kerrot vaan että sellaisen konen männät, puristus 10.5:1 ja 22mm HD tappi.

                                              Comment


                                                No mitähän nyt taas.

                                                Viikonloppuna mittailin männänrenkaiden välyksiä, JE pro sealit kyseessä.

                                                Ylin rengas kaikissa suoraan JE:n lapun mukainen tiukin 0,365mm.
                                                Keskimmäinen rengas kaikissä vähintään 0,55mm, kun haettu olis 0,4mm.
                                                Öljyrengas 0,45mm kun speksilappu ilmoittaa että oltava vähintään 0.381mm.


                                                Edit:
                                                JE:n heppu vastas näin:

                                                For your application you would want to use the following.

                                                Top ring- 3.209 X .0055" = .018"
                                                2nd ring- 3.209 X .0065" = .021"

                                                A little more gap on the 2nd ring as you are seeing is no issue.
                                                Please excuse our guideline sheet. First off this sheet is only a
                                                guideline, not a spec or manual.
                                                We are currently working on updating it.
                                                The rings that you have are Carbon Steel, which will expand a little
                                                more than other ring materials.
                                                Minkähä takia ne ylipäätään laittaa noita lappuja sinne mukaan jos se ei mee niinkuin niissä sanotaan. :D
                                                Viimeksi muokannut Hammu; 4.3.2013, 19:26.

                                                Comment


                                                • Hinkkaa se ylempi isommaks ja anna alemman olla. Siinä sun renkaiden mukana tulleessa lapussa lukee varmaan just mitä toiki sano. Laita sen "drag racen" mukaan ne välit. 0,45-0,5 ylempi ja 0,5-0,55 alempi.
                                                  Viimeksi muokannut arto s; 18.3.2013, 00:36. Perustelu: Näppäilyhärö ketjun pilkonnassa

                                                  Comment


                                                  • kannenpultit

                                                    ootteko käyttäny näissä virikoneissa vakio kannen pultteja ?? vai arp ??

                                                    Comment


                                                      Riippuu onko konetta tarkoitus aukoa aina silloin tällöin. Eli vakiot "kertakäyttö" kamaa ja arp menee sitten jo useamman aukaisun.

                                                      Comment


                                                      • Mihin momenttiin ootte kiristäny nuo h-profiili kanget arp rasvaa käyttäen ??

                                                        Comment


                                                          Eikös se jotenkii mee niin että 45Nm, löysää, 45Nm, löysää, 45Nm ja se on siinä. Näin ainakin oli ohje 1.8T H-kangille arpeilla. Voin olla myös pirun paljon väärässä.

                                                          Comment


                                                          • Tyssäs moottorin kasaus nopeemmin ku kerkes alkaa tuli ongelma öljyruiskujen kanssa ootteko aina vaihtanu uudet öljyruiskut vai mistä sais uudet tiivisteet menee turhan kevyesti paikalleen ??

                                                            Comment


                                                            • Ei niissä ole tiivisteitä, ne on vain tarkalla sovitteella. Jos menevät helposti paikoilleen, mutta eivät hölsky, niin ovat ok. Niiden ruuvit sitten oikeaan momenttiin. Jos putoo auton käydessä, niin melko varma täystuho.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X