Minun mielestä ahtoputkiston pituus tai tilavuus ei juuri vaikuta heräämiseen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Ei kait se vaikutakaan, mutta jos pyynti on vaikka 1,9 bar, niin painehäviöitä tulee kenno(i)sta ja mutkista. Jos painehäviöt on vaikka 0,2 bar yhteensä, niin ahdin tekee lähtöönsä sen 2,1 bar, mikä nostaa lämpötilaa ja tottakai rasittaa turboa. Ne viimeiset barin kymmenyksethän tulee niin nopeasti, ettei se heräämiseen vaikutakkaan.
Comment
-
Tällanen tyhmempi kuvittelisi äkkiä, että se ylimääräinen putki lisäisi taas sitä putkiston tilavuutta ja sitä myöden huonotaisi kaasun vastetta. Ne kennot kun ei kuitenkaan voi olla päällekkäin, on toisen kennon ohi mentävä putkella (fyysisesti). Kalliimpaakin semmonen.
Sarja siis yksinkertaisempi, mutta minun saa taas todistaa olevan väärässäkin. En siis ole kokeillut.
Comment
-
Comment
-
Mikäs hyrrä ois riittävä UrS4:ssä Vihreiden EV6-sarjan 443cc/3 barin suuttimien ja viinan kanssa?
Jääkö suuttimet pieneksi esim. RS2 kokoluokan ahtimen kanssa?
(044 tankissa ja vakio motti yms.)
Ajattelin tuon "Revo SmS 303 paketin, kkk pikkuhybridin" vaihtaa johonkin toiseen...
PS. Onko noita "pikkuhybridejä" muuten jossain myynnissä?
Comment
-
mitenkähä tuota audin tankille menevää imuputkee kannattaa muokata et keittoo tulee tarpeeks kahelle pumpulle ?
Comment
-
Varmaan jo miljoonasti kysytty, mutta oliko nyt järkeä lyödä lähes vakioympäristöön ja vakiomerkkeihin 7A pakonenää ja siitä vakio pakonenästä tehdä imu?
Autooni on siis vaihdettu Lolvon K24-7400 ahdin ja suuttimet + porkkiksen softa. Muuten vakiorautaa.
7A nokat ovat joutilaana jo hyllyssä.
Comment
-
Eikö se rivien välissä oleva teksti oikein näy kunnolla?
Lisäpöhinästä ei koskaan ole haittaa, mutta kun en näiden nenäkepoien sielunelämästä niinkään ymmärrä, niin siksi kyselen :-) Olen vain kuullut että nämä henkselikaverit ovat näitä komboja laittaneet.
Comment
-
Laita mieluummin fuelcut johonkin 0,3bar yli halutun paineen. Tuo on vähän huono rajoitustapa, vaikka äärimmäisestä ongelmatilanteesta oiski kyse.
Mulla on reilussa kahdessa kilossa (320-340kpa) 0,85 lambda. Jossain kilon tietämillä (200kpa) riittää oikein hyvin se 0,88-0,9. Nyrkkisääntönä voidaan sanoa, että semmosen "puoli aaäfärrää" hoikemmalle viinalla ku mitä bensalla. Ja sytkää semmonen 5-7 astetta enempi. Nakutukseen saakka ei viinalla pidä sytkää säätää, siinä ollaan jo huippuväännöstä auttamatta yli.
Comment
-
Ei se taida hyötysuhteesta suoranaisesti kiinni olla, enemmän se on kiinni ilma-polttoaineseoksen käytöksestä sylinterissä. Mitä paremmin polttoainehuurut ja pisarat jää pyörimään tulpan tienoille keskelle sylinteriä, niin sitä laihemman seoksen saa ongelmitta palamaan. Mutta näillä asioillahan ei ole mitään väliä ahdetuissa, kun pelkällä ahtojen nostolla saa aina lisää potkua. Eikös se näin ole foorumin peruskiveen hakattu...
Comment
-
minkälaisia siirtopumppuja ootte käyttäny syöttämään kerääjäsäiliöön mistä lähtee kahdella 044:sen pumpulla etiä päin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rehtori_90 Näytä viestiminkälaisia siirtopumppuja ootte käyttäny syöttämään kerääjäsäiliöön mistä lähtee kahdella 044:sen pumpulla etiä päin
Comment
-
Vieras
Riittääkö RS2 nokissa ominaisuudet, jos muu paketti on:
GT3076R
Wagner pakosarja
3"dp
Riittävät suuttimet
Riittävä välijäähdytin
Riittävä pa-pumppu
E85
Comment
Comment