Mulla vemsin antureita hyllyssä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Löytypä netin syövereistä tommonen lehtiartikkeli:
http://www.20v-urquattro.de/images/500ps.pdf
Tasasen käyrän ovat saaneet aatamin aikaisella k27:alla ja 2.5l lohkolla.
Comment
-
Nyt alkas olla kaikki viri palikat vaihdettuna,ei oikeen enää toi entinen moottorinohjaus pysy kärryllä tuon turbon ja suuttimien kanssa.Seosmittaria ei oo,mut pakokaasuista päätellen käy melko rikkaalla.Tykkääköhän tuo lamda huonoa jos mättää bensaa kovin paljon läpi palamattomana.Uudellen ohjelmointi alkas olla siis ajankohtaista.
Comment
-
Kyllähän nuo pakokäryt olikin sellaset kissantappokaasut,että varmaan ois öljyt lisiny jos ois ajanu enemmän.
Taitaa olla sama tuoda nuine nahkoneen tuo auto säädettäväksi,niin ei tarvi tehä keskentekosia ohjelmia.Pitäs varmaan sopia tuosta säätöhommasta vähä tarkemmin.Viimeksi muokannut Jaako; 13.1.2009, 21:36.
Comment
-
Pidempiaikaiseen käyttöön ihan perinteinen anturi. Ei liene kovin iso rasti tehdä downpipeen 2 paikkaa.
Muistelen ettei motronic niele PLX:n signaalia, mutta esim VEMS-mittari toimii ja samassa pakolämpönäyttökin.
Voidaan sopia privaviestipuolella säätöjutuista.
Comment
-
No niin,tässä on nyt päästy vähä makustelemaan tuota autoa,ku sain ton Vemsin laajakaistan kiinni.Vakio suuttimilla oon testaillu ja kumma kyllä ei vedä hoikalle missään vaiheessa,mut eipä kyllä anna ahtaakkaan ku 0,8 bar.Autossa on joku ruotsalainen lastu,onko normaalia että katkaistaan polttoaineensyöttö kokonaan moottorijarrutuksessa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jaako Näytä viestiNo niin,tässä on nyt päästy vähä makustelemaan tuota autoa,ku sain ton Vemsin laajakaistan kiinni.Vakio suuttimilla oon testaillu ja kumma kyllä ei vedä hoikalle missään vaiheessa,mut eipä kyllä anna ahtaakkaan ku 0,8 bar.
Comment
-
Jos ei mikään rajotin puutu peliin, ei välttämättä mene laihalle vaan seokset pysyy siellä missä pienemmälläkin ilmamassalla. Motronic on sen verran fiksu että sille kerrotaan kohdelambda-arvo ja siihen se sitten pyrkii. Ilmamassatietohan siihen vain suutinparametrien lisäksi tarvitaan.
Sytytyspuolella sen sijaan piilee vaara, mutta onhan nakutuksellekin melko hyvät suojasysteemit.
Comment
-
Toi veivien päivitys hinta kiinnostaisi myös mua, Rikuhan voi sitten laittaa tähän trediin hintoja mitä on saanut selville. ;)
Comment
-
No niin nyt täälläkin rs2-upgrade tehty, ei vaan pääse vielä nauttimaan ku on niin liukasta.
Ompahan ahtaat paikat ovailla muttereita. Aika monta avainta joutu pätkii ja hiomaan pienemmiksi että sai osat irti ja paikoilleen. Pakosarjan mutterit lähtivät onneksi helposti auki, vissiin enennkin availtu.
Comment
-
Pelkkä kankien vaihto on kymmenen-viidentoista tunnin homma, jos kaikki menee nappiin.
Muttakun yleensä noihin katkeaa pultti-pari, repeää joku letku, kansi pitäs plaanata jne.
Joten pelkkien kankien vaihto ei ole niin simppeli temppu, että kovin moni paja/korjaamo moista ottaa vastaan tyyliin, kokeillaan, jospa se menis vanhoilla laakereilla.
Eli jos minulle moinen tehdävä annettas, ottasin koneen veks, vaihtasin kanget pukissa. Samalla tulis tarkistettua akselin kaulat, runkolaakerit, tulis plaanattua kansi ja lohko, tulis kunnolla katottua kannen ja ohjurien kunto.
Tuommonen keikka ottaa aikaa sen 15-20 tuntia, eli pääkaupunkiseudulla tonnin kahta puolen, siihen uudet laakerit, tiivisteet, plaanaus, öljyt, nesteet... Eli äkkiä ollaan siellä kolmannella tonnilla.
Comment
-
Antakaan neuvoa hestecin omistajat...
Itsellä hestecci ja ohjelmoitava ahtopaineensäädin ja siihen säädetty kolme eri ahtopaine versiota arkiajossa oleville suuttimille. Nyt ajatuksena hommata isommat ja säätää hestecciin asetus noille isommille suuttimille.
Eli onko mahdollista säätää hestecciin niin että on kaksi säätövaihtoehtoa erikokoisille suuttimille. Eli toiset niin sanottu katsastus malli ja toiset radalle yms.Viimeksi muokannut Nikke78; 25.2.2009, 19:21.
Comment
Comment