Onko kukaan mitannut paljonko schrickit on millistä milliin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja kenax Näytä viestiNo juurikin siksi asian mainitsin, jotta ei joku niistä parin sadan auton omistajasta ole yhtä ihmeissään asian kanssa kun minä aikanaan.. Ja taitaa niitä muutama enemmän olla, kun omassakin tuttavapiirissä kaksi oman lisäksi..
Kuinkas paljon muuten noista schrickeissä on eroa tuohon tuttuun: "7A & AAN nokka kompinaatio" reseptiin?
Comment
-
Taisi olla liian rohkea tuo 200 arvio, tosin vain ekana urs4 valmistus vuonna, runkonumeroa 100000 pienemmät kärsivät tästä. Kun verrataan että urkkeja, 200:sia s2 coupeja, avantteja ja sedaneita, rs2sia sekä s6sia on aika monta, on kyllä melkosen pieni osuus näitä kokonaisuudesta, olis pitänyt pasteta johonkin yleiseen viritystopikkiin eikä s4 spesifiseen ;)
Comment
-
Mulla edelleen ahdin kysymys auki. Pakosarja mitä todennäkösimmin tulee olemaan wagner. Vieläkö repo toimitat wagneria? Onko esim. pro-turbon myymät KKK K27 ahtimet uutta suunnittelua, vai kasarimeininkiä?
K27 47-6 turbiinikotelo #6 , Imu 47mm/ pako 65mm
K27 47-9 turbiinikotelo #9 , imu 47mm/ pako 65mm
K27 47-11 turbiinikotelo #11 , imu 47mm/ pako 65mm
K27 49-13 turbiinikotelo #13 jaettu , imu 49mm/ pako 65mm
K27 53-17 turbiinikotelo #17 jaettu , imu 53mm/ pako 65mm
Mistään mitään teidä, mut onko pakopuoli vähän liian iso imupuoleen verrattuna?
Comment
-
980hv jarrutettu t3 laipalla. Ja ajettu 9.2 varttimile
Wagneria saa kyllä. Sopivuutta haikenmaaliman holsettien kanssa en tiedä, mutta järkevät 500hv teholuokan garrett - koot sopivat kyllä, kunhan valkkaa kompuran 3" imukauluksella.
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=95753
Suosittelen lämpimästi vitoskoneen kaveriksi. Ahkeralle ostajalle pakosarja romppeetkin samaan pakettiin.
Comment
-
miten porukka käyttäny noissa virikoneissa kovia nostajia. miten nuo käytännössä toimii venttiilien säätö ?? vai toimiiko hydrauliset ??
Comment
-
Mulla on kovat nostajat. Säätö tapahtuu omassa tapauksessa nostajan alla olevilla lash capeilla. Eli säätö on kiinteä ja välyksen muutos tarkoittaa käytännössä mekaanisia muutoksia, eli lash capin vaihtoa ja/tai hiontaa.
Mitä hytikoihin tulee, niin kyllä ne piisaa reilusti päälle 700 hevosen. Kierroslukua ne ei aivan samalla tavoin suosi, kuin kovat, mutta kyllä niillä tarpeeks ylös pääsee.
Comment
-
Arvelin tuossa viriprojektin edistyessa asennella audiini vems moottorinohjauksen. ootteko vemssin kanssa käyttäny tuota vakio hall anturia mikä nokkapyörällä vai vaihtanu sen jonnekki muualle ?
Comment
Comment