Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käykö AAN koneesen AAR dampperi lähellekkään?

    Comment


    • Multa löytyy ylimääräinen AAN-dampperi, jos ei käy..

      Comment


      • Kuuluuko 044-bensapumppu työntää uuteen asennuskoriin ylä- vai alakautta? Ei oikeen tunnu menevän kumpaakaan kautta. Alakautta pumppu jää liian alas ja yläkautta sitä ei saa menemään koska korin reunassa oleva pieni sihti estää sitä mahtumasta. Vai pitääkö toi pikkusihti yläreunasta dremelöidä poies tieltä kokonaan? Melkeinpä se yläkautta sinne pitää laittaa jolloin pumpun reunassa oleva kaulus jää korin yläreunan tasolle "pitämään" pumppua mutta tämä vaatii sen sihdin dremelöinnin.

        Osat on Tepolta eli pumppu sekä asennussarja C4 eli sen puoleen varmaankin on oikeat osat kyseessä.

        Tässä http://forums.quattroworld.com/a4/msgs/85051.phtml DIYssä ei sen tarkemmin näytetä miten pumppu on korin sisälle saatu mutta on se sinne kumminkin mennyt =). Loppupään kuvissa kun uusi pumppu on jo tankissa paikallaan, näyttäisi että toi pikkusihti on poistettu ja pumppu sujautettu yläkautta sisään koriin.

        Onko ratkaisu siis pikkusihdin Dremelöinti?

        Comment


        • Täältä löytyy hyvät ohjeet.

          Comment


          • Tuosta ohjeesta lainattuna:
            "You'll need to start out by removing the little screened vent piece that only the OE V8 pump would utilize. I got most of it with a sharp electronics type side cutters, then finished the job with a large x-acto knife."
            Kuvittelisin, että tuossa juuri on puhe tämän nipukan poistamisesta.

            Comment


            • Kiitokset. Ja kun ottaa silmät käteen niin vastaus löytyi tuosta DIYstäkin:

              You'll need to start out by removing the little screened vent piece that only the OE V8 pump would utilize. I got most of it with a sharp electronics type side cutters, then finished the job with a large x-acto knife.

              E: ammamma oli nopeampi.

              Comment


              • Onx tää RS2 -sarja vai jotain muuta? Hinta vain tuntuisi viittaavan johonkin muuhun kuin RS2 -sarjaan...

                http://www.turbo-parts.de/product_in...-Flansch-.html

                Comment


                • Joku kopio. Edullinen ainakin.

                  Comment


                  • Toi on tollanen "halkosarja". Parempi pysyä erossa.

                    Comment


                    • Oisko tuossa vähä paremmin muotoiltu? -> IIIPEI SARJA
                      ( Hintaa ei ainakaan oo liikaa )

                      Comment


                      • Toi on kai nyt sitten niinkuin wagner-kopio. Kuulemma aika jäätävää työtä sisälle katsottuna.

                        Comment


                        • Oge, täytyy pysyä erossa...:)

                          Comment


                          • Mistä löytäisi sitten niitä "laadukkaampia" replica sarjoja?

                            Comment


                            • Mä en tiedä tämän lisäksi varmaa paikkaa:
                              http://xs-power.com/audi-turbo-manifolds-4.htm
                              Tuolla tuo ei ole mikään hullun halpa.

                              Noita oli aiemmin ebay pullollaan, mutta eipä ole ollut enää vuoteen ainakaan.

                              Comment


                              • Tiijjä sitte onko laadukasta, hintaa ainakin on hieman enempi ku ameriikanpoikien mallissa...

                                http://www.ebay.de/itm/Turbokrummer-...item2a1a0b3128

                                Comment


                                • Samaa Wagner-kopiokamaa kuin kaikki muutkin kopiot.

                                  Wagner tehdään samasta materiaalista samalla valimolla kuin orkkissarjakin, jotem odotettavissa oleva elinikä on sama kuin orkkiksillakin, eli jossakin 10v kahveleilla.

                                  Kopiot tehdään valuraudasta jossa sen verran nikkeliä, että voidaan sanoa sitä nickelgussiksi.

                                  Wagnerin osien kanssa ongelmia ei ole ollut kuin yhdellä asiakkaalla, jolta siltäkin tarkempia tietoja kysymällä sai pelkästään julkiset vittuilut silmillensä, joten tarkempaa tietoa laatuvioista -saati mahdollisuutta osien vaihtamiseen, jos jotakin vikaa oikeasti oli, ei saatu.

                                  Muuten palaute sekä omat kokemukset muutamien kymmenien Wagner-tuotteiden kohdalla on ollut pelkästään positiivista.

                                  Comment


                                  • Miltä tuo pakosarja näyttää harjaantuneempien silmissä?

                                    http://www.ebay.pl/itm/ws/eBayISAPI....#ht_500wt_1202

                                    Syy miksi kyselen, niin tuo sama tekijä tekis kohtuu edukkaasti tuohon 4syl koneeseen samanlaisen, mutta 1syl lyhyempänä tietysti.

                                    Comment


                                    • Näyttää ihan samoilta kiinanpakosarjoilta kuin muutkin.
                                      Viimeksi muokannut okkim; 29.2.2012, 12:44. Perustelu: Pieni lisäys ;)

                                      Comment


                                      • Puolas jannu niitä taitaa vääntää,kannattaa teettää pienemmällä putkikoolla jos mahdollista

                                        Comment


                                        • Tuo kaverihan kauppaa noita tuolla S2foorumilla. Ihan omin kätösin kait niitä värkkää, ainakin on ihan erilaisia kuin kiinasarjat. :)

                                          Comment


                                          • Ei tuo nyt ihan taideteoksesta mene, mitä jotkut pakosarjat kuitenkin samalla ovat. Ei ole selvästikään kiinashittiä.

                                            Komppaisin tuossa putkikoossa eli 38 ulkomitan putkesta niin herää hyrrä paremmin.

                                            Jätit turhaan hinnan kertomatta. Se kun tietysti vaikuttaa päätökseen väistämättä ja paljon.

                                            Tekijöitä varmasti 16v-sarjalle löydät koska voi kuitenkin käyttää samoja jigejä kuin 5syl-sarjojen kanssa. Jättää vaan etummaisen putken pois ja kannen laipan asettelee niin että takimmainen sylinteri jää yli.

                                            Comment


                                            • Hintaa on n. 300€ kotiinkuljetettuna, eli tuohon hintaan (tai edes tuplahinnalla) ei taida ainakaan tässä maassa saada teetettyä sarjaa. Ja tuon hintaluokan sarjan kestolta ei tietysti odotakaan niin paljon.
                                              Täytyypä kysyä onnistuuko eri putkikoolla, laipat saa ainakin itse valita.

                                              Comment


                                              • 38 putkea ei tietääkseni ole ainakaan Suomesta saatavana kuin mustana.

                                                Hinta on kyllä houkutteleva.

                                                Comment


                                                • Saahan toki. "Meijeriputki" on hyvä hakusana moiselle, esim.

                                                  http://www.cronvall.fi/sites/cronval...utketesite.pdf

                                                  Sivut 10 ja 11. Muiltakin toimittajilta saa.

                                                  Comment


                                                  • Onhan tuossa Teemun linkkaamassa sarjassa ainakin koneen puolen laippa edes työstetty,
                                                    ettei ole se perinteinen Kiinalainen suoralattarauta laippa, missä sitä lämpövääntöä on perinteisesti aikalailla tietty ollut.

                                                    Comment


                                                    • Harmittavan ohutseinämäistä toi 38 mutka... Mitähän kautta Cronvallin teollisuustuotteita saa hankittua? Näyttäis olevan 12x1 happisputki oikein edullista...

                                                      Comment


                                                      • Kuinkas paljon suuttimien tuotoissa normaalisti on eroja? Kävin testauttamassa uudet Bosch EV14 550cc 3bar suuttimet. Painetta käytettiin tuo 3 bar ja testi tehtiin 4 kertaa. Tässä tuloksia kuvina:

                                                        https://picasaweb.google.com/1157246...61042810571650

                                                        Onkos tuollaiset heitot vielä normaaleja vai onko noi käyttökelvottomat? Lisäksi testipenkin omistaja ihmetteli miksei suutimissa ollut pieniä suodattimia ollenkaan yläpäässä kun sellaiset kuulemma niissä yleensä on. Tuoton cc:einä saa kertomalla tuon nestemäärään neljällä eli noin keskiarvolla 130 x 4= 520cc. Ei siis aivan lunasta lupauksia (550cc). Kuinka tarkkaan nuo on määritelty?

                                                        Testautin myös alkuperäiset suuttimet joilla ajettu kuusinumeroinen määrä kilometreja eikä heitot ollu noin pahoja.

                                                        Tässä vielä videona ensimmäinen testi: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=WopDNb8z5c4[/ame]

                                                        Comment


                                                        • muistaakseni jotkut tehtaat lupaa 5% sisään,lajitellut sarjat 1-2%

                                                          Comment


                                                          • S2foorumilla nimim. prj kertoili et noi EV14:set mitä myydään 550cc ovat usein 510cc, ainakin ne mitä hän on käyttänyt.

                                                            Comment


                                                            • Muista, että nimimerkki prj:n pää on niin suuri, että se joutuu kattelemma tota testeriä ulkoo kiikareilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X