Onpa hieno väritys autossa. Mites noi tfsi:n puolat pelittäs tämmösessä 220vt:ssä. Luultavasti ei onkelmaa, kun toi Tatech näyttäs venyvän vaikka mihin :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php?k=1270836021 Ajattelitko ton tyylistä? Nopee ja helppo myös V-pantoja soveltaa putkistossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestihttp://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php?k=1270836021 Ajattelitko ton tyylistä? Nopee ja helppo myös V-pantoja soveltaa putkistossa.
Comment
-
Superi on vasta kevään hommia ja siihenkin onkin ideana tehdä 3" tai 3,5" downpipe joka haaroitetaan orkkisputkistoon.
2x 2,25" luulis virtaavan silläkin setupilla ihan tarpeeksi kunhan katit ole tukkeena.
Mittaillaan niitä pakopaineita sitten kun se on ajankohtaista.
Täytyypä hakea yks tommonen motonetin kolmiolaippa mallikappaleeksi jos vaikka osuis.
Comment
-
No epäilemättä ässä voi detonoida ihan koska vaan :D Tosin sinänsä suht maltillisilla kilsoilla tuo kone vielä on, 235tkm
Harmi kun nyt ei ole dynopaperia käsillä (toisessa kodissa). Mutta muistaakseni siinä vääntöä oli tällä hetkellä jotain reilu 400nm tai jotain. Täytyy palata astialle sen suhteen kun pääsen tarkistamaan.
Kankien vaihtohan on sen verran iso (kallis) homma etten mielelläni teetä sitä missään. Kukapa näitä nyt ilmaiseksi tekisikään paitsi omaa :D
400hv kuulostaisi kyllä paljon paremmalta kuin 300hv, niin se kaveri mulle sanoikin keneltä tuon ostin, kun silloin en ollut aikaisemmin omistanut noin tehokasta autoa, että kyllähän se hetken tuntuu tehokkaalta mutta aika nopeasti alkaa kaipaamaan lisää. Onhan tämä nyt mulla kolmisen kuukautta ollut. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kenax Näytä viestiJärkevää lie tukahduttaa moiset innostumiset heti alkuunsa. Säästyy paljolta rahan ja ajan menolta. :)
Nim. "saa nähä koska sais aikaiseksi ostettua ensimmäisen järkevän auton"
Comment
-
Voiko öljyjäähyn kokoa kasvattaa liikaa? Ajatuksena siis korvata urssin vakio 6-rivinen jäähy 16-rivisellä setrabilla ja sijoittaa se alkuperäisen välijäähyn paikalle kuskinpuolen etunurkkaan. Tilan puolesta mahtuu hyvinkin vaikka vielä isompi.
Linkki ko. jäähyyn http://verkkokauppa.harline.com/fi/V.../357?offset=15
Toinen kysymys eri aiheesta. Sattuisiko joku tietämään mikä kierre on Comp Turbon ahtimessa öljyn tuloreijässä? Silmämääräisesti näyttäisi kartiokierteeltä. 1/8 NPT kierteellä olevaa muhvia koitin sovittaa siihen. Pyörii sormin kierteille pari kierrosta nätisti ja siihen toppaa. Kävin tänään paikallisessa alan putkassa eikä löytynyt samalla kierteellä olevaa muhvia siihen. Toinen vaihtoehto on teettää siihen laippa mutta vähemmällä pääsis kun löytyisi oikeilla kierteillä oleva muhvi suoraan reikään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hammu Näytä viestiIhan vaan FYI tontsalle, harline on konkurssissa joten kannattaa kattoa öljyjäähdytintä muualta.
Comment
-
http://www.compturbo.com/faq
1/8" NPT näyttäis olevan kierre.
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/...ne+oy/21648404
Tosiaan konkassa, joten itse en ainakaan tilailisi mitään...
Comment
-
Joo, ei kyllä rahaa parane laittaa etukäteen tohon puljuun. Taidan muutenkin suosiolla tilata muualta tuon kun näyttää sitä muualtakin saavan. Sikäli mikäli nyt Autoracing ei myös ole konkassa =)?
Jottei menisi vallan konkurssin puimiseksi ja saisin vastauksen alkuperäiseen kysymykseen, eli onko tuosta jotain haittaa jos kasvattaa 6-rivisen 16-riviseksi? Uskoisin että ei kai siitä haittaa ole mutta varmistusta kaivaittaisiin vielä.
Comment
-
Ei mahdu siististi. Jos semmosen "pilkottu puskuri" sätöksen haluat niin menee mut coolerin alalaita on paljon ulompana kuin puskurin alalaita eli kauhean näköinen... Toki puskurin sisäpuolellekin joutuu tilaa tekemään..
Hieman saat apuja kun siirrät syyläriä konetta päin minkä voit..Viimeksi muokannut Nikke78; 2.12.2011, 10:53.
Comment
-
Eli ilmeisesti tuo 300mm korkeus on sen verran liikaa että ei mahdu puskurin sisälle ja tulee näin ollen alareunasta yli? Ei oikeen sätökset kiinnosta kyllä. Mahdollisimman orkkiksena sais lookki säilyä. Minkähän kokoinen kenno sinne mahtuu ilman suurempaa taistelua, kokemuksia? Ja onko tuo ko. kenno sitten jo tilavuudeltaan suurinpiirtein sama kuin orkkis eli ei maksa vaivaa edes vaihtaa?
Comment
-
Lähinnä just se puskurin alareuna on se pahin paikka kun ahtoletkut tulee sinne ja puskuri on kaareva kumpaankin suuntaan, en muista miten paksu mun cuuleri on mutta ei sinne montaa milliä tilaa jäänyt.
Edit. mulla on 70mm paksu ja päätyjen kanssa n. 6500 x 2500. Vakio puskurin takana ilmastoinnilla. En yrittäis laittaa yhtään paksumpaa tonne jos ei saa custom cuuleria sinne.Viimeksi muokannut quattro20v; 3.12.2011, 11:54.
Comment
-
Yksi vaihtoehto on tehdä tai teettää puskurista vähän erilainen.. Mikäli kiinnostusta on, niin voin antaa yhteystietoja tekijästä.
http://i770.photobucket.com/albums/x...iskuvaa007.jpg
Comment
Comment