Ahtopaine nousi aiemmin vain maksimissaan 0.2 bar.
Auto vakio 150 hv vuosimalli -99 sähkökaasullinen.
Kokeiltu seuraavaa:
Uusi turbo
Ahtovuodot testattu
By-pass otettu kokonaan pois käytöstä
N75 myös otettu pois käytöstä
Näillä toimenpiteillähän turbon pitäisi antaa maksimipaine minkä se pystyy tuottamaan. Tällä hetkellä edelleen 0.2 bar.
Vikakoodit luettiin VAG-COMilla ennen turbon vaihtoa.Ei ollut mitään mikä aiheuttaisi tällaisen vian.Nyt VAG-COMilla ei saa enää yhteyttä mihinkään moduliin, Yhteys näyttää OK mutta moduleihin ei saa yhteyttä.
Käyn vielä Laakkosella lukemassa koodit jos vaikka niiden laitteilla onnistuisi.
Luulisi että jos auto olisi ollut jossain "safe modessa" niin se olisi näkynyt VAG-COMilla vikakoodina.
Otin LOGin ennen turbon vaihtoa ja siiloin MAF arvo oli max. jotain 83g/s/5900 rpm.Tämä lienee liian vähän.
Turbohuollon kaverin kans juttelin ja oudolta kuulosti hänestäkin.
Epäili että viallinen MAF voisi olla syynä.
Voiskohan viallinen MAF aiheuttaa noin rajun ahtojen puuttumisen?
Mitähän arvoja MAF pitäisi olla, ei muistanut turbohuollon kaverikaan,arveli vain että pitäisi olla yli 100 g/s
Ahtopaine nousee kaasua painettaessa tuohon 0.2 bar välittömästi mutta ei oikeastaan yhtään yli kun N75 on paikoillaan. Tulpattuna sain nousemaan 0,35 bar.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa tai hyviä ideoita?
Auto vakio 150 hv vuosimalli -99 sähkökaasullinen.
Kokeiltu seuraavaa:
Uusi turbo
Ahtovuodot testattu
By-pass otettu kokonaan pois käytöstä
N75 myös otettu pois käytöstä
Näillä toimenpiteillähän turbon pitäisi antaa maksimipaine minkä se pystyy tuottamaan. Tällä hetkellä edelleen 0.2 bar.
Vikakoodit luettiin VAG-COMilla ennen turbon vaihtoa.Ei ollut mitään mikä aiheuttaisi tällaisen vian.Nyt VAG-COMilla ei saa enää yhteyttä mihinkään moduliin, Yhteys näyttää OK mutta moduleihin ei saa yhteyttä.
Käyn vielä Laakkosella lukemassa koodit jos vaikka niiden laitteilla onnistuisi.
Luulisi että jos auto olisi ollut jossain "safe modessa" niin se olisi näkynyt VAG-COMilla vikakoodina.
Otin LOGin ennen turbon vaihtoa ja siiloin MAF arvo oli max. jotain 83g/s/5900 rpm.Tämä lienee liian vähän.
Turbohuollon kaverin kans juttelin ja oudolta kuulosti hänestäkin.
Epäili että viallinen MAF voisi olla syynä.
Voiskohan viallinen MAF aiheuttaa noin rajun ahtojen puuttumisen?
Mitähän arvoja MAF pitäisi olla, ei muistanut turbohuollon kaverikaan,arveli vain että pitäisi olla yli 100 g/s
Ahtopaine nousee kaasua painettaessa tuohon 0.2 bar välittömästi mutta ei oikeastaan yhtään yli kun N75 on paikoillaan. Tulpattuna sain nousemaan 0,35 bar.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa tai hyviä ideoita?
Comment