Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nokista, turbosta ja paineista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Nokista, turbosta ja paineista

    Norjan RS voimamies ajaa 7A imunokalla ja rs2 pakonokalla / NM pakonokalla.

    - Kukas kokeilee tuota pakettia Suomessa ?

    Tässä kommentit miten 20V ADU kone pelaa:

    >> TURBO
    >> Hot side exit is 57 mm ie to downpipe
    >> Cold side entry is 62 mm ID (with a 70 mm OD for the hose), exit is 53
    >> mm ID( with 58 mm OD for the hose)
    >> ( ID = inner diameter, and OD is outer diameter )

    >> KKK26#9 exh housing+KKK27 compressor housing with KKK29
    >> wheel(KKK#3470)(OD=87 mm,ID=61mm,h=28mm) on a Sport Quattro header

    >> KYYTI:
    >> Car is making 0,5 bar boost now at 3000 o/min, and 1,0 bar boost at 3300 o/min and
    >> full boost 1,5 bar at 3600 o/min, this is good enough for my driving for sure.

    Aika mielenkiintoiset luvut valusarjalla ja isohkolla föönillä.

  • #2
    Paljosko tosta myllystä sitten lähtee vääntöjä 3600rpm kohdalla ja mitkä on huipputehot?
    Ei 1.5bar nyt ihan kauheita vääntöjä tehdä (veikkaan n.600nm tai alle).

    Sinänsä jännä tyyli noilla Norjalaisilla ja Sakemanneilla,kun ahtopuoli on isompi kuin pako, nopeesti ajateltuna ei oikeen toimi niinkuin voisi toimia,ja sitten sitä vielä nokilla pahennetaan.....hämärää...?
    No, onhan toikin yksi tapa saada ahdinta herätetyksi,mutta mielestäni joku muu on vialla jos ahdinta yritetään tuolla tapaa saada herätetyksi.
    Kannattas varmaan ajaa/kokeilla pienenpää ahdinta ja isompaa painetta,että sais sinne alakierroksille tehoja.

    Saatko Tommi siitä jarrukäyrää?

    Comment


      #3
      Eiku, valtava pakopesä(jos on kuutioita) niin jo rupee ahtamaan. Audien tehon puute(=rikkinäinen ahdin).

      Comment

      Working...