Moro! Onko kukaan laittanu audi a4 vm 95-99 autoihin garrett t03 turboa? Mahtuuko paikalleen? mitään muutoksia mahtumista varten? On meinaan aika ahtaat tilat tuolla konehuoneessa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Garrett t03
Collapse
X
-
No kannattaa kuitenkin muistaa että esimerkiksi budjettivirittäjien käyttämät Holsetit on perusrakenteeltaan jostain 70-luvulta kotoisin. Kovin huonosti on tekniikka ahtimissa kehittynyt, kun fyysisesti saman kokoinen Garret ei edelleenkään pysty tuottamaan yhtä paljon ilmamassaa. Ja painesuhdetta ilmamassaan nähden tutkiessa tilanne on vieläkin edukkaampi Holsetille.
Kyllähän "moderni" ahdin herää ja on oiva kompromissi ylä- ja alakierrosten suhteen, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että se olisi joka suhteessa parempi.
Comment
-
Sepä se, riippuu mitä hakee autoltaan.
Jos hakee sitä budjetti hommaa niin varmaan järkevämpi olisi ottaa joku bolt-on tyyppinen juttu, tosin en ymmärrä jos voimaa haetaan että miksi se pitäisi tehdä juuri tuolla T03 ahdin tyypillä.
Tuossa jo edellä mainittiin, että parempiakin on olemassa järkevään hintaan...
Tämähän on vaan tarinointia ja ajatuksia sen enempää lähtökohtia tietämättä.
Comment
-
Jos hakee sitä budjetti hommaa niin varmaan järkevämpi olisi ottaa joku bolt-on tyyppinen juttu
esim. toimivaan ja kestävään pakosarjaan ei välttämättä tarvi sijoittaa kuin alle 50?.
Jos topicin aloittajalla sattuu hyllystä tällainen t03 löytyyn ja se tuntuu sopivan kokoiselta omiin tarpeisiin... niin miksikä sitten ei?? Olettaen tietysti sitten, että peukalo ei ole keskellä kämmentä;)
Comment
Comment