Näyttää siltä että korvausahtimessa on kompressorikotelon inletin ulkohalkaisija huomattavasti suurempi, joten eipä originaali imuletku taida siihen päälle venyä. Miten olette tämän ratkaisseet? Imuletkusta lähtee myös ohut letkunpätkä N75 venttiilille ja muuallekin, eli sekin täytyy huomioida.
S2forumilla on ainakin ollut liikenteessä toisesta päästään avarampaa imuletkua silikonista, saakohan kotomaasta jostain sellaista?
Entä olisikohan jollain mahdollisesti tietoa mitä kierteitä Garretin keskiosassa käytetään. Näyttäisi olevan sekä öljyn- että veden letkujen kiinnitys vaihtoehtoisesti kierteillä, sekä öljyntulossa myös laippakiinnitys.
S2forumilla on ainakin ollut liikenteessä toisesta päästään avarampaa imuletkua silikonista, saakohan kotomaasta jostain sellaista?
Entä olisikohan jollain mahdollisesti tietoa mitä kierteitä Garretin keskiosassa käytetään. Näyttäisi olevan sekä öljyn- että veden letkujen kiinnitys vaihtoehtoisesti kierteillä, sekä öljyntulossa myös laippakiinnitys.
Comment