Seuraavanlainen satunnainen ongelma ahtojen kanssa:
Kun survaisen tallan pohjaan kierrosten ollessa alle neljän tonnin niin katkeaa meno seinään kertaheitosta niin että tärähtää juuri ennen kun ahdot saavuttaa huippunsa. Välittömästi jos tämän jälkeen ottaa uuden kiihdytyksen niin taas toimii ja ahtaa normaalisti. Eli mihinkään safemodeen ecu ei jää. Tätä sattuu n.500km välein, eli suhteellisen harvoin. Tänäänkin taas pätkäsi menon yhden kerran, jonka jälkeen yritin oikein provosoimalla saada uuttaa katkosta aikaiseksi kumminkaan siinä onnistumatta.
Polttoaineensyöttö loppuu tai ehkä syy kipinässä? Yliahtoon en usko koska katkos tapahtuu ennen kuin ahdot saavuttaa huippunsa. (mekaaninen mittari)
n75 putsattu, putkisto koeponnistettu ja vikakoodit luettu. Vikakoodeja ei löytynyt. Kiinni tällä hetkellä DRS-systemsin lastut, muuten profiilin mukainen vakio manuaali AAN.
Toinen huomio ja huoli ahtojen kanssa on seuraavanlainen: Painan kaasun pohjaan, ahtaa vain 1,1bar,lappu välittömästi ylös ja alas; uusi yritys tuottaa heti halutut liki 1,4bar.Tätäkin vain tekee satunnaisesti. Tosiaan n75 on mitattu,puhdistettu ja voideltu.
Mistä kannattaisi seuraavaksi vikaa lähteä hakemaan?
Kun survaisen tallan pohjaan kierrosten ollessa alle neljän tonnin niin katkeaa meno seinään kertaheitosta niin että tärähtää juuri ennen kun ahdot saavuttaa huippunsa. Välittömästi jos tämän jälkeen ottaa uuden kiihdytyksen niin taas toimii ja ahtaa normaalisti. Eli mihinkään safemodeen ecu ei jää. Tätä sattuu n.500km välein, eli suhteellisen harvoin. Tänäänkin taas pätkäsi menon yhden kerran, jonka jälkeen yritin oikein provosoimalla saada uuttaa katkosta aikaiseksi kumminkaan siinä onnistumatta.
Polttoaineensyöttö loppuu tai ehkä syy kipinässä? Yliahtoon en usko koska katkos tapahtuu ennen kuin ahdot saavuttaa huippunsa. (mekaaninen mittari)
n75 putsattu, putkisto koeponnistettu ja vikakoodit luettu. Vikakoodeja ei löytynyt. Kiinni tällä hetkellä DRS-systemsin lastut, muuten profiilin mukainen vakio manuaali AAN.
Toinen huomio ja huoli ahtojen kanssa on seuraavanlainen: Painan kaasun pohjaan, ahtaa vain 1,1bar,lappu välittömästi ylös ja alas; uusi yritys tuottaa heti halutut liki 1,4bar.Tätäkin vain tekee satunnaisesti. Tosiaan n75 on mitattu,puhdistettu ja voideltu.
Mistä kannattaisi seuraavaksi vikaa lähteä hakemaan?
Comment