Loggailin VagComilla (group 26, cylinder voltages) kun vika oli päällä.
Kaikki 4 pyttyä käyttäytyi likimain samoin. Jännitteet kävi 4500rpm kohdalla 10V tietämillä, jopa hieman yli. Tämä lienee ihan ok ?
Testiä ajaessani sain vian pysymään päällä ensi kertaa myös tyhjäkäynnillä.
Kun auto alkoi nykiä en heti keventänyt kaasua. Pysäytin tienposkeen ja kone jatkoi epätasaista käyntiä puolen minuutin verran tyhjäkäynnilläkin.
Ostin kokeeksi yhden uuden puolan. Olen vaihdellut puolia yhden kerrallaan. Enää yksi puola vanhalla paikallaan ja vika edelleen olemassa.
Niin ja MAFfiakin loggasin, näyttäisi toimivan ihan ok ainakin normiajossa.
Punaiseen jarruvaroitukseen + ABS + luistonesto merkkivaloon liittyen. Pikällä vedätyksellä saa nuo syttymään ennen kuin kunnolla nykäisee.
Tämä siksi että olen oppinut tunnistamaan tilanteen "pian nykäisee". Ei siis voi liittyä pyörissä oleviin antureihin kun ei edes ehdi vielä nykäistä.
(Kyseessä vakio 1.8T)
Kaikki 4 pyttyä käyttäytyi likimain samoin. Jännitteet kävi 4500rpm kohdalla 10V tietämillä, jopa hieman yli. Tämä lienee ihan ok ?
Testiä ajaessani sain vian pysymään päällä ensi kertaa myös tyhjäkäynnillä.
Kun auto alkoi nykiä en heti keventänyt kaasua. Pysäytin tienposkeen ja kone jatkoi epätasaista käyntiä puolen minuutin verran tyhjäkäynnilläkin.
Ostin kokeeksi yhden uuden puolan. Olen vaihdellut puolia yhden kerrallaan. Enää yksi puola vanhalla paikallaan ja vika edelleen olemassa.
Niin ja MAFfiakin loggasin, näyttäisi toimivan ihan ok ainakin normiajossa.
Punaiseen jarruvaroitukseen + ABS + luistonesto merkkivaloon liittyen. Pikällä vedätyksellä saa nuo syttymään ennen kuin kunnolla nykäisee.
Tämä siksi että olen oppinut tunnistamaan tilanteen "pian nykäisee". Ei siis voi liittyä pyörissä oleviin antureihin kun ei edes ehdi vielä nykäistä.
(Kyseessä vakio 1.8T)
Comment