Siisti ku mikä. Se räpätys johtuu sen haitariputken vuodosta hukkaportin jälkeen.
Mutta nämä pikku letkut on sekasin edelleen, sais kuvia joltakin miten ne todellisuudessa menee. Haynesistakaan ei ollut apua ei ollut niistä mitään siinä oikeastaan, 2 letkua tulee vakion putsarin takaa ja yksi imusarjan alta ja yksi turbon painepuolelta, Lukenut juttuja ja tuntuu että jokaisella vähän erillalailla ne. Sitten tänään ku sain uudet ahtoputket ja on tiivis turbolta imusarjalle, Niin eikös moottorin vika valo syttyy heti kun turbo enemmän mukana katkasee kun ahdot nousee yli 0.9, se kuuluu asiaan vissiin.
Turbon kompressio puolelta menee jonkun anturin kautta hukkikselle letku.
Imusarjan alta tuleva letku menee on/off ventiilille ja sieltä autoon sisälle.
Auto tuli vasta 19.3 mulle, yritelly selvittää mitä kaikkea tehty, hukkis vaikuttas toimivan uusin huomenna kaikki ohuet letkut. Putsarin takaa tulevat vaan arvoitus kun edellisen jäliltä niin sekasin ja suurin osa irti.
Tutkin sitä pakosarjaa ja se on yhtenäinen ei 2 osanen. Turbolta tulee ohut letku hukkikselle anturin kautta josta on johdot puolaan, tuntuu että ei kuuluis mennä siitä,
anturista lähtee toinen letku imusarjalle paksumpaan alipaine letkuun.
Sitten on t-haara jossa haulit sisälla siitä 2 lähtöä irrallaan ja letkuja ei vapaana miettinyt mihin ne kuuluis oikeesti. Kumma että ei ennen ku coolerin luota letku vuosi ei herjannut vikakoodia. Ahtopaineet oli sillonkin 1.0 silti, paras apu olisi kun saisi kuvia joltain vastaavasta koneesta ja letkuista orkkiksena.
"Anturi" lienee magneettiventtiili, jolla boksi säätää ahtoja.
Vaikuttaa olevan asennettu kuten 20v-koneessa eli portin alapuolelle. 10V:ssä on erilainen letkutus ja se on nyt ihan päin mäntyä laitettu.
Niin se kummastuttaa eikö ton pitäs nakuttaa ja pitää mekkalaa, kun ahdot noin korkella ja käydä laihalla, vaan ei pelaa kun unelma ja vetoja ku pikkukylässä, en ole uskaltanut nyt ajella kun pinta kaasulla ton häiriövalon takia.
Viimeksi muokannut Sleepy2; 1.4.2008, 15:49.
Perustelu: Yhdistetty.
Mutta mikähän aiheuttaa sen vikatilan eculle kun valo syttyy heti kaasua enemmän laitettaessa, vaikka ahdot olisi 0.4. Olisi Hitachi 11b jollain f5 lastulla tiedossa kannataisko ostaa.?
lueskelin tossa vähän vanhoja juttuja 10v turboista.
saattaa olla että tuossa sun moottorissa on vakio ahtopaine niinkin alhainen kuin 0,4bar,ainakin 1b ja 2b moottorissa on,jotka ovat viimeisiä 10v turboja.
jos ahtopaine on tuota korkeampi,siksi saattaa vikavalo palaa.
jotain vikaa siinä sun boksissa on,kun ei katkos sytytystä ahtopaineiden noustessa liikaa.
lastutettu boksi antaa ahtopaineen nousta ylemmäs,ennekuin katkoo menoa.
No Tänään sain auton kuntoon ja jopa ihan itse, :) se vihreä kovaputki eculle oli sökönä.
Siinä samalla selvis että eculle oli tehty jotain muutoksia, ecutoimii nyt ja katkasee 0.9 menon, vikavalo ei pala, ja pelaaminen parani entisestään. Ainut on edelleen tyhjäkäynnin
vaeltelu, tekee sitä kun sammutat kuuman moottorin ja saa olla sen 30min, lähdet ajelemaan tekee sen että nostaa 2000rpm kiekat tyhjäkäynnillä ja hetken päästä laskee normiin 900rpm, ja tekee sen vain yhden kerra keskilämpösellä konella. ilma vuodot ois pois suljettu kaikki loput letkut uusin tänään 5m sitä saa tonne meneen.
Niin ja lopuksi mistä saisin helvetin vahvan kannentiivisteen ja vähän paksumman puristuspaineet jos ihan pikkusen laskis mahd. halvalla,
ja pultit. on nykynen tiiviste ehyt, mutta ei taida kestää noita tulevia kokeiluita kohan saan seosmittarin ja suuttimet paikolleen.
Comment