Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

turboa mä metsästän

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Jos pakosarjaa lähtee vaihtamaan, mun mielestä ei ole mitään mieltä silloin valita KKK pakopesää, koska T3 laipalla pakopesä/siipivaihtoehtoja on heti kymmenkertainen määrä.

    Jos tuollaisen KKKrep ahtimen valkkaa normaalilla kiilloittamattomalla kompressorilla ja ruuvaa orkkis pakosarjaan, on näkymä S2:n konehuoneessa jokseenkin vakio.

    Comment


    • #32
      Jos pakosarjaa lähtee vaihtamaan, mun mielestä ei ole mitään mieltä silloin valita KKK pakopesää, koska T3 laipalla pakopesä/siipivaihtoehtoja on heti kymmenkertainen määrä.

      Jos tuollaisen KKKrep ahtimen valkkaa normaalilla kiilloittamattomalla kompressorilla ja ruuvaa orkkis pakosarjaan, on näkymä S2:n konehuoneessa jokseenkin vakio.
      Pakosarjana toimisi RS2 Replica, kuhan saapuu ruotsinmaalta, jos saapuu. Eli siksi KKK:n pesällä. Laitatko Repo vaikka yksityisviestillä hinnan ja saatavuuden kiilloittamattomalle versiolle?

      Comment


      • #33
        Hinta 1060 eur kiillottamattomalla pesällä. Seuraava turbokuorma laskeutunee suomeen toukokuun eka viikolla.

        Comment


        • #34
          oliko tuosta isommasta ahtimesta dyno dataa??

          Comment


            #35
            Mites tuommoinen Turbonetics-merkkinen ahdin? Sitäkin on eri sarjaa ja moneen tarpeeseen.

            Olen miettinyt semmoistakin yhtenä vaihtoehtona. Lupaavat olevan imumoottoriin verrattava kaasuunvastaavuus noilla..

            Kovia lupauksia.
            Viimeksi muokannut RS2; 9.4.2008, 16:36.

            Comment


            • #36
              Selvyyden vuoksi, mihin johtopäätökseen tässä nyt päästiin, olikos olemassa "bolt-on" puhallin 20V 5 pyttyseen?? Tehoa jos n.350hv vaikkapa...?

              Comment


              • #37
                rs2 ahdin

                Comment


                • #38
                  Aito RS2 fööni on täysin bolt on. Nuo Jyrkin ja mun tarjoamat Compturbot ovat bolt on suhteessa pakosarjaan ja downpipe:iin. Muut liitokset vaatii hieman soveltamista. Vastaavasti uusi compturbo on huomattavasti uutta rs-fööniä halvempi ja modernimpi.

                  Comment


                  • #39
                    ahdin

                    holsetin uusi hy35 vaikuttaa aika lupaavalta,juuri laitettiin velipojan koslaan ko. ahdin vanhan räjähtäneen tilalle. ensimmäiset testilenkit koitettu. pitää käydä vielä dynossa säätämässä niin näkee paljonko huononi/parani edelliseen verrattuna.

                    Comment


                    • #40
                      kehtaatko kertoa mikä setuppi ja minkä ahtimen korvaa, hy:n kokemukset on erittäin kiinnostavia

                      Comment


                      • #41
                        Joo kiitokset tiedoista!

                        Hieman aiheen ohi, mutta ootkos Pasi millaisilla osilla kasannut tuon S4 mottisi??

                        Comment


                        • #42
                          hy35

                          niin kyse on velipojan autosta. siinä oli holsetin tekele/proturbo, imu 58 pako 60 #8 pakopesällä,mutta se antautui.

                          kone täysin vakio pois lukien tietysti pakosarja,putkisto,cooleri.

                          karalan tuunaama ecu. edellinen versio antoi 1,7-1,9 bar 440hv@577nm

                          nyt tämä hy35 tuntuu paljon herkemmältä,ja käkikello on luvassa todennäköisesti pian tai sitten ei.

                          tuossa omassa on holsetin hx40 super #16 pesällä ja oli täysi pettymys riittävyyden kannalta.

                          Comment


                          • #43
                            jos se vanha on ollut joku keräilyyllätyspaketti niin varmaan ero on iso.
                            Käsitin että kiertää hurjasti tuo ahdin, varmaan venyy kivasti.

                            Vähä veikkaan että oli se ahdin mikä vaan, 60 imu on aina "vaan" 60.

                            Comment


                            • #44
                              Alkuperäinen kirjoittaja lampi Näytä viesti
                              siinä oli holsetin tekele/proturbo, imu 58 pako 60 #8 pakopesällä,mutta se antautui.
                              karalan tuunaama ecu. edellinen versio antoi 1,7-1,9 bar 440hv@577nm
                              yllättävän vähän lähti tehoa vanhalla turbolla.

                              Comment


                              • #45
                                Joo tarkotinki tota mikä sulla on tulla nettiautossa myytävänä

                                Comment


                                • #46
                                  siinä oli holsetin tekele/proturbo, imu 58 pako 60 #8 pakopesällä,mutta se antautui.
                                  Mistä syystä rikko tuli?

                                  Comment


                                  • #47
                                    tais antautua öljynlauhdutin ja sitä myötä kaikki muukin..

                                    Comment


                                    • #48
                                      Kahden viikon päästä pitäs mennä laitteleen osia paikoilleen ja ainoat on öljynkierron putket mitkä pitäs miettiä.

                                      Mikä kumiletku kestää siellä paluupuolella jos jatkoliitoksen tekee kumiputkella.

                                      Tulolinjan ajattelin tehä metalliputkella helmiliittimien kera.

                                      Comment


                                      • #49
                                        mulla on tehty öljyn paluu samcon silikoni letkulla

                                        Comment


                                        • #50
                                          Ei kestä perus silconiletku öljyä, alka "hikoile"
                                          öljynkestäväna saa myös

                                          Niin ja ei sopi myös normaali öljynkestävä kumiletku, lämpötilasta johtuen.
                                          Viimeksi muokannut mulk; 19.5.2008, 21:28.

                                          Comment


                                          • #51
                                            saattaa olla öljynkestävää,ainakin vielä toiminut

                                            Comment


                                            • #52
                                              Mulla oli ihan etolan silikoonia, voi olla ettei nekään myy muuta kuin öljynkestävää, ei ollu montaa senttiä matkaa lähimpään pakosarjan putkeen mutta kyllä kesti, aika laadukasta tavarata.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Nyt on rojut autossa kiinni, huomenna vaan teen pakoputken loppuun.

                                                Öljynkierron tiiviyden kanssa vaan oli pikku onkelmia mutta nyt pitää ja ilmamassamittarin sijoituksen kans oli vähän miettiminen.

                                                Tuli mieleen tuossa että ku on vakio suuttimet ja vaan se abt ohjelma niin kannataako tuolla ennen ohjelman tekoa kovin kenkiä kaasu pohjassa.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Ei kyllä hirveesti kannata kenkiä, menee paineilla laihalle.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Vois tähän ketjuun laittaa, että www.hevosvoima.com :n kanssa toimii ainaki takuuhommat hyvin.

                                                    SUOSITTELEN kyseistä firmaa

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Ei firmasta mitään pahaa sanottavaa, mutta en enään masteria suosittele kenellekkään! Alle 3tkm ahdin antautui ja eikä mennyt takuuseen. ostin kuitenkin samasta firmasta eri merkkisen ahtimen tilalle.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        laittakaa ne öljylinjan putket nyt ainakin teflon/teräspunos putkella, kestää lämmön ja öljyn + kesto muutenkin pikkasen parempi kuin normiletkuilla. toki hinnakkaampi ja vahvemman rakenteen vuoksi vaatii aina suunnittelua enemmän laippojen ja kiinnitysten suhteen, mutta kesto luo varmuutta joka on aina plussaa..
                                                        Attached Files
                                                        Viimeksi muokannut jvt1; 18.7.2008, 23:17.

                                                        Comment

                                                        Working...
                                                        X