Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

turboa mä metsästän

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • turboa mä metsästän

    mikähän turbo ois hyvä valinta tuohon profiilin autoon, ja vielä semmonen että se alkais jopa ahtamaan ennen 7000rpm.

    Oon katellu holset hx40 ja garrett gt37...onko kellään kokemuksia kyseisistä turboista AAN moottoreissa ja mihin ne riittää.

    Mitkä ahtimet passaa suoraan tuohon KKK laippaan?

  • #2
    Oletko miettinyt Masterpower ahdinta halpoja ja laadukkaita.

    Tuolla on juttua masterpowerista

    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44831
    Viimeksi muokannut A6tonen; 24.3.2008, 13:49. Perustelu: viestit yhdistetty

    Comment


    • #3
      on ne ollu mielessä ja yx vaihtoehtokin oikeastaan!

      mikähän niistä malleista ois sopivin tuohon vitoskoneeseen

      Comment


      • #4
        Riippuu paljon haet tehoja

        Comment


        • #5
          vakio pakosarjaan käy kkk k24/26 ja sitten hybridi ahtimet.

          nuo turbot on teholuokkaan +450hv

          myös holsetin uutuus hy35 vois olla varteen otettava vaihtoehto.

          master power 802315 riittää +450 tehoihin.

          mikä on tehotavoite??

          Comment


          • #6
            tuo 802315 vois olla sitten sopiva...kun tavoite on n400hv.

            Comment


            • #7
              mp 802162 saattaa myös riittä noille tehoille,pienemmällä viiveellä.

              Comment


              • #8
                mitenhän tuo 810019

                Comment


                • #9
                  piisaa varmasti myös noille tehoille,itse vähän ole vierastanut noita turboja joissa, kompressori puoli on isompi kuin turbiini

                  Comment


                  • #10
                    Mulle on tulossa tuon näkösiä CT ahtimia, ekat on maassa loppuviikosta.

                    Siipisuhteet 50 / 57 tai 57 / 63

                    Testiajoja tehdään suunnilleen heti, joten dynodataa saataneen ihan lähiaikoina. Toinen menossa raudaltaan vakioon AAN:ään ja toinen pakosarjaa lukuun ottamatta vakioon 3b:aan.

                    Hinta KKK pesällä 1090, Garrett pesällä 890 ja 990.

                    T3 laipallisista tiedetään jo, että heräilevät kivasti ennen 3500 kierrosta ja antavat reilusti yli vakiosisuskalujen sietokyvyn sekä vääntöä, että tehoa. Myös muita malleja löytyy mainitussa hintahaarukassa.
                    Viimeksi muokannut Repo/promo; 24.3.2008, 23:28.

                    Comment


                    • #11
                      pienempi ahdin olis passeli noille tehoille.

                      missäpäin nuo ahtimet valmistetaan??

                      Comment


                      • #12
                        Amerikan ihmeitä

                        www.compturbo.com

                        Comment


                        • #13
                          saattaahan ne sitten olla laatukamaa

                          Comment


                          • #14
                            garrett GT37 ois tarjolla minkähänmoinen se ois tuohon vitosen kylkeen

                            Comment


                            • #15
                              vähän menee yli sun tavoitteen,sellanen 500hv ahdin.

                              Comment


                              • #16
                                pitänee päättää jo ja laittaa se masterpower...niin se käy suoraan siihen tuubisarjaan

                                Comment


                                • #17
                                  mihin masteriin päädyit??

                                  Comment


                                  • #18
                                    tolla
                                    liikkeelle

                                    Comment


                                    • #19
                                      jäämme odottamaan tuloksia.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Huomenna haen tuon 315 loppuisen....! kunhan ne saan paikoilleen niin porkkis saa tehdä ohjelman.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Toki menee hiukan aiheen sivuun, mutta Garrettilla on myös halpoja turboja. Tuollainenkin on 630eurolla kotiovella. Toki ei ole KKK laipalla.
                                          http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...egory_Code=TBN

                                          eeeriiiiit: Perusmalli pelkällä öljykierrolla ja ilman antisurgei ja sellaisia. Toi 630 oli joskus pari kuukautta sitten, saattaa olla nyt jopa halvempi.
                                          Viimeksi muokannut juhakill; 27.3.2008, 10:30.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Eikös tuon atpturbon toimitusajat suomee oo ollu luokkaa 1kk - 1 vuosi (nimim. kokemusta on).

                                            Comment


                                            • #23
                                              Joo, tai "kaksi viikkoa". Kysyin sieltä turboja kolme vuotta sitten ja vastauksena oli että ihan kohta tulee! Eipä ole vieläkään valmiit...

                                              Comment


                                              • #24
                                                Mulle on tulossa tuon näkösiä CT ahtimia, ekat on maassa loppuviikosta.

                                                Siipisuhteet 50 / 57 tai 57 / 63

                                                Testiajoja tehdään suunnilleen heti, joten dynodataa saataneen ihan lähiaikoina. Toinen menossa raudaltaan vakioon AAN:ään ja toinen pakosarjaa lukuun ottamatta vakioon 3b:aan.

                                                Hinta KKK pesällä 1090, Garrett pesällä 890 ja 990.

                                                T3 laipallisista tiedetään jo, että heräilevät kivasti ennen 3500 kierrosta ja antavat reilusti yli vakiosisuskalujen sietokyvyn sekä vääntöä, että tehoa. Myös muita malleja löytyy mainitussa hintahaarukassa.
                                                Kiinnostaisi kovasti RS2 pakosarjaan pultattava KKK:n pesällä oleva ahdin, tehotavoite 3B koneesta n.350hv... Lisäinfoa odotellen.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Toi mun Garrett tuli suomalaisen firman kautta, eikä minun mielestä mennyt kauaa toimituksessa. Samassa toimituksessa tuli myös muita kuin tollaisia suoraan meksikon varastosta malleja. Sitä en tiedä tuliko ne atptubon kautta vaiko mistä.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Ct355 50in/63ex ahtimella, eli kuvissa näkyvällä kappaleella jarrutettiin 390hv/500Nm 1,4bar ahdoilla.

                                                    Kyseessä oli siis pakosarjaa ja moottorinvalvontaa lukuun ottamatta vakio 3b perusmoottori urkin nokalla.

                                                    Putkisto ja cooleri tietenkin päivitetty myös, mutta esim nokat vakiot ja vakioajoituksissa.

                                                    Vahvasti uskon, että tuolla saa helposti vakiokoneesta kiertokanget solmuun, jos alkaa kaikkea irti puristaa.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      millä kierroksilla oli 500nm??

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        vähä reilu 4000

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          suhteellisen alhaalta vetää,vaikka on 63 pakosiipi
                                                          Viimeksi muokannut kessu74; 7.4.2008, 19:53.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Ct355 50in/63ex ahtimella, eli kuvissa näkyvällä kappaleella jarrutettiin 390hv/500Nm 1,4bar ahdoilla.

                                                            Kyseessä oli siis pakosarjaa ja moottorinvalvontaa lukuun ottamatta vakio 3b perusmoottori urkin nokalla.

                                                            Putkisto ja cooleri tietenkin päivitetty myös, mutta esim nokat vakiot ja vakioajoituksissa.

                                                            Vahvasti uskon, että tuolla saa helposti vakiokoneesta kiertokanget solmuun, jos alkaa kaikkea irti puristaa.
                                                            Oliskohan mahdollisesti saatavilla kuvaa konehuoneesta swapin jälkeen, lähinnä moottorin vasemman puolen näkymä kiinnostaisi. Ja joko tuollaisen saisi omaan vessaan?

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X