Olet oikeassa siinä että ainakin osan asiakkaista suupielet kääntyy hymyyn lastutetun auton kanssa..mutta ajoinkin lähinnä takaa sitä että myyjän kannalta lastutettu auto on riski siinä mielessä että kuluttajasuojalain virhevastuu on suht raaka myyjän kannalta. Siitä kaiketi voimme kaikki olla yhtä mieltä että lastu esim tietyissä Audi-malleissa aiheuttaa hyvin yleisesti kytkinongelmia ja näinollen myyjän riski joutua kytkin/voimansiirtorempan maksumieheksi kasvaa olennaisesti kun se myy lastutetun auton eteenpäin..ja kompensoidakseen tätä riskiä hyvityshintaa ei kovin yläkanttiin luonnollisestikaan haluta vetää.
Oikeanlaisen ostajan löytäessään myyjä saa autosta ehkä jokusen satasen enemmän kuin samasta autosta ilman lastua..mutta riskinä oleva kytkinremppa on äkkiä hyötyä suurempi riski.
Oikeanlaisen ostajan löytäessään myyjä saa autosta ehkä jokusen satasen enemmän kuin samasta autosta ilman lastua..mutta riskinä oleva kytkinremppa on äkkiä hyötyä suurempi riski.
Comment