Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8 TFSI:n viri-ohjelmat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8 TFSI:n viri-ohjelmat

Miten on, mahtaako tuohon löytyä vielä softaa muilta, kuin ABT:ltä? Usein noiden valmistajien kotisivuilla ei ole aina ihan viimeisintä tietoa.

Ja uusikoppainen A4 on siis kyseessä.
    Kiitos vastauksista jo etukäteen.

- Sami

Kokeile http://www.mandelli.fi

-Masa

Comment

En minä ainakaan edellisestä linkistä mitään löytänyt. Etsinkö huonosti?

Comment

Kova uskomus on mun lähteillä, että 1.8 FSI:hin, niin kauan kuin niissä on MED17 (Siemens) moottorinvalvonta, toistaiseksi kukaan ei ole pystynyt purkamaan koodia, saati tekemään vireistysohjelmia. Missään.

Ylipäätään ko. ohjainlaitetta ei kai ohjelmoi kukaan missään sovelluksessa. Koskee myös tulevia 2.0 FSI malleja. Vaihtunee esim GTI golffeihin seuraavan vuoden-parin aikana.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Comment

Kävikö tässä niin että 2,0TFSI on sitten viimeinen virittäjän unelma?

Comment

Vois arvata että kyllä noihinkin tulee ajan kanssa tarjolle systeemit. Mitä vaikeammaksi vehkeet menee, sen pidempään vaan niiden puukottamiseen menee.
            MED17 ja EDC17 tiiselpuolella taitaa olla molemmat nyt uusinta uutta ja toistaiseksi kukaan ei tarjoa niihin softaa. Jotain EDC17 huijauspurkkeja vissiin on jo olemassa, mutta eihän niitä voi oikeaan softamuutokseen verrata.

Comment

Mulla on A5 bensaturbolla, ja Mandelli/Digituningin kautta ohjelmistopäivitys maksaa n.550 €. Tehot kasvaa n. 30 heppaa ja vääntö 50 newtonia.

Comment

Kyllä alkaa pikkuhiljaa tulemaan näihinkin. Joillain valmistajilla tod näk ei tule ihan heti. Veikkaan että yks saksalainen paja on jo saanut EDC17 hoidettua myös.

Comment

MED17 (Siemens)
                  Taitaa kuitenkin olla Boschin ecu..

Comment

Working...
                  X