Mulla on putkistona 3" BSR/DIY putkisto! Suora putkisto ilman kattia ja takapönttönä on BSR:n keskivaimennin... Hiukan turhan kova ääni mulle. Ehdotuksia millainen takapönttö kannattis hommata et sais äänet hieman siedettävämmiksi :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT/S3 Viritys setit +muuta viritysporinaa
Collapse
X
-
Mistä noita MTM pönttöjä saa ja missä hinnoissa pyörii? Ja se ei haittaa mitään jos vähän vakiota kovaäänisempi on... Pitää siinä vähän ääntä ollaki :) Mites jarppa muuten on katsastanu tuon auton noilla vehkeillä kun kattiakaa ei ole? Laitatko katin aina katsastukseen vai...? Iteki pitäis jotai kehitellä et sais päästöjen puolesta katsastettua...
Comment
-
Empäs muista mistä noita saa mutta muistaakseeni aika kovissa hinnoissa on oisko ollu jotain 800-900 ? luokkaa..:) itse ostin joskus clubin kautta muistaakseeni 200-300?. Empäs oo vielä leimalla käyttäny noilla kamoilla, pidäs katti lyödä paikalle ja peukut pystys leimalle ja toivoo ettei sano turbosta ja coolerista mitää.:)
Comment
-
Comment
-
-
Audi TT 225hp ei VVT - REVOtechnik-ohjelmistopäivitys. 875€
Audi TT 225hp Quattro (vm.-2000) - BSR Steg 1 690€
Audi TT 225hp Quattro (vm.2001-) - BSR PPC 2 755€
http://www.doc-power.com/index.php?p...ducts&group=64
Noniin, mitäs eroa noilla sitten on? Tehonlisäykset on 35hp ekassa, ja 44hp kahdessa jälkimmäisessä, mut mikä tekee ekasta nuin kalliin? Ja mistä kahden jälkimmäisen hinta ero tulee kun teho ja vääntömuutokset on samat? Ja vielä täytyy kysyä kun on VVT ja ei VVT niin mikä se itseasiassa edes on?
Comment
-
-
Meillä 580EUR sis. tehonmittauksen ennen / jälkeen muutoksen. Käytössämme on pyörrevirtajarrulla varustettu dyno...
Voin lähettää kiinnostuneille dynolapun, lukemat muutoksen jälkeen n. 270hv/410Nm jos halutaan oikein räyhäkkää softaa. Vääntöjä/tehoja voidaan toki rajata mielen mukaan, säätö tehdään "in-house".
-Mikko/Debil
Comment
-
Kyllä se kannattaa ainakin tarkistaa(tarkistuttaa) jo tuossa 100tkm ajettuna ennen kun alkaa kutittelemaan enemmän koneesta tehoja / ahtimesta ahtoja ja mikäli väljyyttä löytyy niin sisukset vaihtaa ainakin uusiksi.
Tuo 270 alkaa olemaan jo aikalailla järkevyyden rajoissa tuon sipulin kanssa. Enemmän jos yrittää niin sitten kestävyys ei todellakaan ole taattua.
Comment
-
Mietein kanssa tota turbon kestävyyttä, ja ajattelin et jos sen "huoltais" ennen lastua. Kysymys kuuluukin siis, että mikä kaikkia liikkuvia osia sieltä voi ja kannattaa vaihtaa ja mihin hintaan? Vai onko järkevämpää laittaa sitten samantien inan isompi puhallin, ettei ole kokoajan äärirajoilla.
Comment
-
Jos turbo käy irti, ja hirveesti tekee mieli sitä 270 heppaa, niin pakopesä ja -sarja kannattaa portata. Päästää koko paketin vähän helpommalla.
Comment
-
jos 260-270 riittä sulle nii pidä ihmeessä vakio turbo,säästät paljon rahaa verrattuna jos vaihtasit isompaa turboon. Mutta kannattaa kyllä se ahdin huollattaa, ja en nyt maalaa piruja seinälle mutta älä ylläty kun otat ahtimen irti niin jos pakosarjassa ja ahtimen pakopuolessa on halkeamia. Enemmän niitä on kyllä näkyny peleissä jotka on ollu lastutetuna jo jonkun aikaa..
Comment
-
onko noissa 225 hp:ssa samat nokat kuin vapareissa? Mitenkä olette toteuttaneet noihin säädettävän/säädettävät nokkapyörät? Minkä laisia ajoituksia teillä on ollut vaparin nokilla Aeb kannella ja gt 2871:llä?
Comment
Comment