Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT/S3 Viritys setit +muuta viritysporinaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Mulla on putkistona 3" BSR/DIY putkisto! Suora putkisto ilman kattia ja takapönttönä on BSR:n keskivaimennin... Hiukan turhan kova ääni mulle. Ehdotuksia millainen takapönttö kannattis hommata et sais äänet hieman siedettävämmiksi :D

    Comment


    • #62
      MTM takapönttö on vaan hiukan vakiopönttö kovaäänisempi..

      Comment


      • #63
        Mistä noita MTM pönttöjä saa ja missä hinnoissa pyörii? Ja se ei haittaa mitään jos vähän vakiota kovaäänisempi on... Pitää siinä vähän ääntä ollaki :) Mites jarppa muuten on katsastanu tuon auton noilla vehkeillä kun kattiakaa ei ole? Laitatko katin aina katsastukseen vai...? Iteki pitäis jotai kehitellä et sais päästöjen puolesta katsastettua...

        Comment


        • #64
          Empäs muista mistä noita saa mutta muistaakseeni aika kovissa hinnoissa on oisko ollu jotain 800-900 ? luokkaa..:) itse ostin joskus clubin kautta muistaakseeni 200-300?. Empäs oo vielä leimalla käyttäny noilla kamoilla, pidäs katti lyödä paikalle ja peukut pystys leimalle ja toivoo ettei sano turbosta ja coolerista mitää.:)

          Comment


          • #65
            Joo'o... Tänne voi ilmoitella mistä noit pönttöjä saapi ja jos clubin kautta saa tuohon hintaan niin liityn heti :D Onks sul millainen katti siihen? Tuskin ne inssit turbosta ja coolerista mitää alkaa sanomaa ku turboki on nii hyvin piilossa :D

            Comment


            • #66
              Eiku tarkotin et täältä sen pöntön myynti-ilmotuksen bongasin.Ainakin MTM sivuilta ku katoin nii pöntöllä hintaa 883? eli aika suolanen hinta.Ei oo vielä mitään kattia mut eiköhän ihan 3" high flow katti tule.

              Comment


              • #67
                Lehtosella on MTM edustus joten heiltä varmaan kannattaa kysäistä.

                http://www.lmsracing.fi/

                Comment


                • #68
                  Kysytäämpäs nyt tässä topicissa, että mitä sellasia paikkoja löytys mistä sais jotain lastu+putkisto tyylisiä virityksiä, 225hp TT kyseessä? Hesteciltä olen kysellyt, mut olis kiva vähän muistakin saada tietoa et voi hintoja sunmuuta vertailla.

                  Comment


                  • #69
                    www.doc-power.com suosittelen.

                    Comment


                    • #70
                      Ääni Doc Powerille. Todella nopeaa ja asiallista palvelua.

                      Comment


                      • #71
                        Audi TT 225hp ei VVT - REVOtechnik-ohjelmistopäivitys. 875€
                        Audi TT 225hp Quattro (vm.-2000) - BSR Steg 1 690€
                        Audi TT 225hp Quattro (vm.2001-) - BSR PPC 2 755€
                        http://www.doc-power.com/index.php?p...ducts&group=64

                        Noniin, mitäs eroa noilla sitten on? Tehonlisäykset on 35hp ekassa, ja 44hp kahdessa jälkimmäisessä, mut mikä tekee ekasta nuin kalliin? Ja mistä kahden jälkimmäisen hinta ero tulee kun teho ja vääntömuutokset on samat? Ja vielä täytyy kysyä kun on VVT ja ei VVT niin mikä se itseasiassa edes on?

                        Comment


                          #72
                          www.debil.fi suosittelen. :)
                          Siellä on henkilökunnassakin moinen ajoneuvo.

                          Comment


                          • #73
                            Meillä 580EUR sis. tehonmittauksen ennen / jälkeen muutoksen. Käytössämme on pyörrevirtajarrulla varustettu dyno...

                            Voin lähettää kiinnostuneille dynolapun, lukemat muutoksen jälkeen n. 270hv/410Nm jos halutaan oikein räyhäkkää softaa. Vääntöjä/tehoja voidaan toki rajata mielen mukaan, säätö tehdään "in-house".

                            -Mikko/Debil

                            Comment


                              #74
                              Mikä mahtaa olla tuon 225hv TT:n turbon kestävyys? Kuinka vanhana tuo turbo kannattaa tarkistaa/vaihtaa uuteen ja vaikuttaako lastu paljon turbon ikään esim. tuo 270hv lukema?

                              Comment


                              • #75
                                Kyllä se kannattaa ainakin tarkistaa(tarkistuttaa) jo tuossa 100tkm ajettuna ennen kun alkaa kutittelemaan enemmän koneesta tehoja / ahtimesta ahtoja ja mikäli väljyyttä löytyy niin sisukset vaihtaa ainakin uusiksi.

                                Tuo 270 alkaa olemaan jo aikalailla järkevyyden rajoissa tuon sipulin kanssa. Enemmän jos yrittää niin sitten kestävyys ei todellakaan ole taattua.

                                Comment


                                • #76
                                  Tuon lukeman jälkeen ahtopaineen nosto tuo vain hyvinhyvin pienen lisäyksen vääntöön, ei ole rääkin arvoista. Tehoa sieltä ei enempää saa tuolla hyrrällä.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Mietein kanssa tota turbon kestävyyttä, ja ajattelin et jos sen "huoltais" ennen lastua. Kysymys kuuluukin siis, että mikä kaikkia liikkuvia osia sieltä voi ja kannattaa vaihtaa ja mihin hintaan? Vai onko järkevämpää laittaa sitten samantien inan isompi puhallin, ettei ole kokoajan äärirajoilla.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Jos turbo käy irti, ja hirveesti tekee mieli sitä 270 heppaa, niin pakopesä ja -sarja kannattaa portata. Päästää koko paketin vähän helpommalla.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Pistetään korvan taakse! Mut tosiaan, kuinka iso homma on kyseessä jos turbon sisuskalut pistää uusiks? 140tkm ajettu härvelillä.

                                        Comment


                                        • #80
                                          On kait noihin joitan sarjoja että voit itse vaihtaa sisuskalut, mutta suosittelen teettämään sen paikassa jossa osataan se homma oikeasti. Itse huollatin turbon aikasempaan passattiin (tosin oli k03) ja maksoi about 400-600€. Ei pysty muistamaan tarkkaan.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Jooh, itseltä nyt ihan tiloista ja välineistä johtuen ei mikään tollanen onnistu, lähinnä just tota et kuinka paljon siitä pitää pulittaa. Käsittääkseni kun se turbo tais olla vähän hankalassa paikassa?

                                            Comment


                                            • #82
                                              ...jos turbo tuntuu olevan hankalassa paikassa niin suosittelen hieman miedompaa softaa kuin tuo 270hv...

                                              Comment


                                                #83
                                                Turbon huoltoa havittelevien kannattaa muistaa, että se olisi "hyvä" tasapainottaa operaation päätteeksi.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Parempia tiloja ei ole kuin rivitalon autokatos, työkalut myöskin sen mukaisia niin eipä mulla hirveesti ole asiaa sinne konehuoneeseen. Se puhallin kun on vielä siellä koneen takana "piilossa". Eli jokatapauksessa tulee ne huollot sunmuut tehtyä ihan liikkeesä.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Japp, kyllä sinne auton alle on näissä malleissa pakko päästä ihan kunnolla työskentelemään.

                                                    Passatista vaihdoin turbon siten että keula oli pukeilla ja se olikin helppo rasti se, mutta tämä on taas aivan eri tarina näissä poikittaisissa malleissa.

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Eli, jos tuota 270 tai enemmän havittelee hevosia niin suoraan isompi turbo, mutta mikä? Garrett GT28RS?

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        jos 260-270 riittä sulle nii pidä ihmeessä vakio turbo,säästät paljon rahaa verrattuna jos vaihtasit isompaa turboon. Mutta kannattaa kyllä se ahdin huollattaa, ja en nyt maalaa piruja seinälle mutta älä ylläty kun otat ahtimen irti niin jos pakosarjassa ja ahtimen pakopuolessa on halkeamia. Enemmän niitä on kyllä näkyny peleissä jotka on ollu lastutetuna jo jonkun aikaa..

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          onko noissa 225 hp:ssa samat nokat kuin vapareissa? Mitenkä olette toteuttaneet noihin säädettävän/säädettävät nokkapyörät? Minkä laisia ajoituksia teillä on ollut vaparin nokilla Aeb kannella ja gt 2871:llä?

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            ei ole samat nokat

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X