Pitää paikkaansa. Usiampikin takaveto-volvo on tullu nähtyä vitos-tdi:llä ja diisselivolvon omalla laatikolla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
High Power - tuunaajat älkää vaivautuko
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ExPReS Näytä viesti675/668@2.4bar Hx52 "MFS" Vakio männät ja tapit.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ExPReS Näytä viesti675/668@2.4bar Hx52 "MFS" Vakio männät ja tapit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viestiHienot lukemat, mutta käyriä haluaisi nähdä. Ne kun kertoo paljon enemmän.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ExPReS Näytä viestiNokkien hieromistahan tuo oma selvästi vaatii, saisi käyrää nousuun aikaisemmin. Täytyy tehdä myös karttaa hieman ylöspäin vielä, sen mitä tuo vakio öljypumppu antaa myöden. Ei tuollakaan käyrällä rajalla vaihtaessa pahasti tipu alueelta, vaikka "rumat" käyrät onkin :)
Niin ja ihan vakio pumppu alkuperäisillä 230tkm ajetuilla rattailla, ei mitään pinnotuksia tai muuta höpönlöpöä.
Comment
-
Heitetääs tänne tietäjäosioon sellanen kysymys, että onko ahdetussa virikoneessa minkälainen merkitys imusarjan(runnereiden) pituudella. En tarkoita pituusvaihtelua eri putkien välillä vaan että pitääkö sen olla pitkä vai lyhyt? Ja ajatusmaailma liikkuu nyt ylipaineilla ajon puolella eikä mietitä käyttömukavuusvääntöalueita kaupasta kotiin ajettaessa =) Entäpä onko tapana ollut laittaa "suppilot" runnereiden päähän painekoteloon?
Comment
-
Mulla on torvet ja runnereiden pituus kannen kanava mukaanluettuna torven suulta venttiilille n. 350mm. Aika yleistä tuntuu olevan tehdä hyvin lyhyillä runnereilla, sillä varmaan tuetaan korkeita kierroksia. Ei valitettavasti ole kokemusta muista imusarjoista vielä, joten en osaa sanoa, onko käytännön vaikutusta.
Omalla mutulla sanoisin, että ahdetussa ei ole _NIIN_ merkityksellistä tuo runnereiden pituus.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja martta Näytä viestiKun kesä etenee,niin alkoholi rupeaa maitumaan!! Kiinnotais minkämoisia suuttimia HiPo porukat käyttää "voimamoottoreissa".
Aika erikoinen toi bosch2000:nen,kun ei kestä bensaa???
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiJuttujen mukaan vanha 6syl rivikone olis samalla jaolla eli Volvo 740/240d6 ja VW LT voisivat olla sellaisia lähtökohtia. Jutut on tietty juttuja, mutta saattaapa vaikka pitää paikkansakin.
Taas pääseepi jatkamaan siis projektia :)
Comment
Comment