Ei ole lillukanvarsiin takertumista, jos ratkaistaan ihan oikeaa ongelmaa. Silloin kun vitosessakin kiekkamittari vilahtaa viisinumeroisille, niin alkaa nuo venttiilikoneiston osat olla aika kovilla.
Mä en tee kansia, enkä ole kansien kanavien muotoiluun perehtynyt pätkääkään, joten en osaa vastata yhteenkään sun kysymykseen.
En ole niin ammattimaisesti tehnyt yhtään projektia, jossa olisi muutettu pelkkää pakokanavan mallia ilman muita muutoksia. Ja vaikka olisi, niin en ole kertaakaan yrittänytkään perehtyä siihen, onko pakokanavassa venturia vai ei.
Kansihommissa on menty se pää edellä, että annan kansimiesten tehdä tehtävänsä, mä koeponnistan, jos ei sysää, niin sitten puututaan asiaan. Kertaakaan en ole osannut huonosta lopputuloksesta syyttää puuttuvaa pakokanavan venturia tai lautasen muotoa.
Joskus on porttaajaa syytetty alaväännön puutteesta. Sitten sitä on korjattu jollakin muulla. Muutettu turboa tai säädetty nokkia tai muutettu pakosarjaa.
Mä en tee kansia, enkä ole kansien kanavien muotoiluun perehtynyt pätkääkään, joten en osaa vastata yhteenkään sun kysymykseen.
En ole niin ammattimaisesti tehnyt yhtään projektia, jossa olisi muutettu pelkkää pakokanavan mallia ilman muita muutoksia. Ja vaikka olisi, niin en ole kertaakaan yrittänytkään perehtyä siihen, onko pakokanavassa venturia vai ei.
Kansihommissa on menty se pää edellä, että annan kansimiesten tehdä tehtävänsä, mä koeponnistan, jos ei sysää, niin sitten puututaan asiaan. Kertaakaan en ole osannut huonosta lopputuloksesta syyttää puuttuvaa pakokanavan venturia tai lautasen muotoa.
Joskus on porttaajaa syytetty alaväännön puutteesta. Sitten sitä on korjattu jollakin muulla. Muutettu turboa tai säädetty nokkia tai muutettu pakosarjaa.
Comment