Eli ei rääkätä sitä, vaan ajellaan nätisti <3
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
High Power - tuunaajat älkää vaivautuko
Collapse
X
-
-
Moro.
Tuli aloitettua seuraava sleeper wagon projekti.
S2 -95
Tulossa seuraavaa:
TDI lohko+ kampura
JE:t 9.0:1
H-profiilit 159x22
Promo pakosarja
Rosten-performance venajouset+ pakovenat
Shrick nokat
Tommis billet hihnapyörät+ ratas
2300cc Deka:t
Tatech 38Pro
1x Walbro 255+ 2x Bosch -044
Mitä ahdinta raati ehdottaa tälläiseen setuppiin?
Olen ajatellut mm. HX52Pro tai HX50 19 pesällä.
Comment
-
Niin paljonko on tohon kadulle tarpeeks:)
Ehkä noilla 50 sarjan Holseteilla pääsis alkuun.
Sais jäädä pelialuetta enemmän kun 2000rpm.
Ja polttoaine tietty re85.
Comment
-
Korkeempipuristeisella vaan saa paremman hyötysuhteen kautta miellyttävämmän ajoltaan, etenkin jossei ne ihan raudan suomat viimeiset hevoset ole hakusessa ja sittenkin viinalla voi mennä todella korkealla purkalla.
Jos nyt lähtisin rakentamaan viinakonetta, niin ehdottomasti jotain 10:1 tai jopa ylikin.
Comment
-
Olikos Laurilla joku selkee teho tavoite? Itelläkin menee tuo stroukki kone avaukseen, kun huohottaa alakertaan enemmän kuin kuski... Ja tuo ollut vielä bensa kone, niin viinalle korkee ruttunen setuppi kiinnostas. (Hyrrä tulis oleen GTX35xx sarjan Garretti) Teho tavoite 750hv. Koneessa tällähetkellä on supran männät ja bimmerin veivit :)
Comment
-
Mitään tarkempaa teho tavoitetta ei ole.
Päätin tilata Pro52:sen.
Päivitellään isompaan jos siltä tuntuu.
Luotin tossa puristus asiassa pitkälti Rostenin kokemukseen Stroukkereista.
Ajattelin sylinteripaineen nousevan liikaa, jos ahdetaan esim. 3bar.
Onko näihin laitettu Tiltonia 2 vai 3 levyisenä?
Kytkimen toimittaja haluaisi tietää ton 01e laatikon spoorin pituuden.
Olisiko kellän muistissa, tai irrallaan laatikkoa/ akselia?
Comment
-
Kiitos tiedoista.
Ei sitä spoorin mittaa mihinkään tarvita, jos muillakin 3 levynen mahtunut..
Tosta kampurasta vauhtipyörän kitkapintaan mitasta oli kanssa puhetta Blingfactoryn kanssa.
Comment
-
Täytynee odotella että kytkin saapuu ennen vauhtipyörän teettämistä.
Menee kuitenkin tarkalle toi mitoitus.
Millä pulteilla Tilton kiinni vauhtikseen ARP vai mikä siellä kestäis?
Comment
-
Materiaali ratkaisee mun mielestä tässä tappiasiassa sen kestävyyden. Kokemusta on ns. Wisecon hd-tapeista, joilla ei tee mitään. Tälläkin hetkellä minulla on Wisecot Audin orkkis tapeilla, koska ne kestää. Halkaisijan isontamisessa näkisin hyödyn ainoastaan puslaan kohdistuvan pintapaineen pienentymisenä. Nuo kartiotapit on mun mielestä on hyvät. Mulle tuli JE:ltä HD-tapit, jotka näyttää tosi hentoiselta, mutta materiaali on sitten tymäkämpää. Noi JE:t oli myös tollaset kartiokevennetyt tapit.
Comment
-
Mulla taas JE-tapit näyttää aika jämäkiltä. Kuvassa normitappi ja "tool steel"-tappi.
https://picasaweb.google.com/1046656...79012374077154
Comment
-
Onhan isommassa tapissa poikkipinta-alaa ja jäyhyyttä karvan verran enemmän samalla seinämävahvuudella.
Itselläni käytössä JE 787-2350-18-PTC
Edellisessä setupissa 787-2350-14-93C. Näistä pari vääntyi veivin ylähelan materiaalin tyssäytyessä viina"nakutuksen" vuoksi ulos veivistä, mutta sitä nyt tuskin olisi 22mm halkaisijakaan pelastanut.
- 1 like
Comment
Comment