Ne tekkee stroukkereita, ei tarvi kierrättää yli 8K.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
High Power - tuunaajat älkää vaivautuko
Collapse
X
-
-
Joo ei ongelmaa. Ainoa potentiaalinen probleemi on jos käytetään todella suurta porausvälystä niin että männät pääsisivät kalisemaan. Urbaani legenda väittää, että siitä voisi tulla nakukontrollia sekoittavaa ääntä. En ole kyllä itse törmännyt ongelmaan vaikka usemamman JE/Wiseco/yms -autonkin kanssa joskus ollut tekemisissä.
Mistäpä Jaakon männät on ja minkä merkkiset? Saattaisin ihan kohta laittaa itselleni samanlaiset.
Comment
-
Voisko esim. tämmösiä 1.8T:n 9.25 rutuilla olevia mäntiä käyttämään vitoskoneessa: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JE-29...Q5fCarQ5fParts
Vai onko jotain ratkaisevaa epäkohtaa verrattuna näihin 8:5 5cyl mäntien spekseihin? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JE-PI...Q5fCarQ5fParts
Comment
-
Ja onko se ruttu sitten ilmoitettu, jos puristetaan eri kannen kanssa? Puristuskorkeudessa näyttää olevan vain reilu kympin heitto, tässä tapauksessa toki turvalliseen suuntaan.. Mikähän ero noiden lohkojen korkeudessa on?
Comment
-
Voitais kyllä kokeilla noilla suuttimilla, jos suunnitelma on edelleen mun ja motronicin kanssa se säätöihin hoitaa. Toistaiseksi on seinä vastassa isompien kanssa päästöjen osalta.
Mielellään vieläpä säädettävä b-paine niin että voidaan maksimoida kuitenkin tuotto. 4.0bar on ehkä inan liikaa noiden kanssa.
Jos päästöistä ei piitata niin mulla on ratkaisu vaikka tuhanteen heppaan motronicin kanssa valmiina. MAF ei ole siis ongelma, mutta liian isot suuttimet ovat - toistaiseksi. Kyseessä on siis jonkinlainen ruiskutusaikaminimin määritys, joka on löytymättä.
044 pitäs kyllä jaksaa yhtenäkin kappaleena bensan kanssa ongelmitta tuon tavoitteen verran. Viinalla sitten ei riitä.
Mäntäasia vois kyllä olla kehityskelpoinen, mutta lovettava ne on uudelleen ainakin. 5v-männissä on tavallisesti vain snadi lovi keskimmäiselle venalle. Palotilojen koothan tuolla on mainittuna jne, joten siltä osin homma toimisi ja puristus olisi kutakuinkin ilmoitettu vaikka panisi männät ristiin.
Comment
-
5x550cc suuttimet 100% auki vie bensaa sylintereihin 165l/h. Walbro pyörittelee siis vielä liki 100litraa bensaa takaisin tankkiin tunnissa. Oletan että pumppu on mallimerkintänsä mukainen. Sama lasku 630cc suuttimilla = 189l/h.
Mikä on sitten turvallinen paluu virtauksen määrä? 630cc suuttimilla tankkiin palaisi ~litra minuutissa polttoainetta. Teoriassa tippa tunnissakin riittäisi paluuvirtaukseen, koska tuo laskettu 100% aukioloajoilla jolloin tuotto ei enää voi suuremmaksi muuttua ja täten polttoainetta pitäsi riittää koko ajan jos walbro tuon saman määrän bensaa työntää 4bar peruspaineella + 2bar ahtopainetta päälle.
Comment
Comment