Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 55 TFSI e -hybridin tehon lisäys esim. ABT:n lastulla, kokemuksia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi Q5 55 TFSI e -hybridin tehon lisäys esim. ABT:n lastulla, kokemuksia?

Tommoinen tulee lähiviikkoina talouteen. Nykyisessä SQ5:ssa on ABT:n tehdasviritys: 360 hv/ 700Nm. Eli todennäköisesti kaipailen entisen auton mukavaa vääntöä. Mikäli kokemuksia Audin hybridien päivityksistä, niin otan kiitollisuudella vastaan.

Osaisiko porkkis sanoa tähän juuta tai jaata?

Comment

Ei ole kokemusta hybridin päivittämisestä, mutta itse pidättäytyisin ainakin takuun ja mahdollisen goodwillin ajalta moisesta toimenpiteestä. Vastaantulot, kun siinä menettää aina.

Comment

Juu ja jaa.

Nelipyttyistä hybridiä kukaan ei ole vielä pihaan ajanut, mutta eiköhän senkin kanssa pärjäillä. Q7 hybrideitä on tehtynä bensana ja dieselinä ja läheisiä sukulaisia eli Panamera/Cayenne melkoisen paljon.

Boksista saadaan sellainen backup, että ei pitäisi olla ongelmia goodwillien kanssa, jos palautellaan varmuuskopio mahdollisessa tarpeessa.

ABT käyttää pääsääntöisesti huijauspurkkeja eli johtosarjan väliin lisättäviä ohjainlaitteen signaaleja vääristäviä laitteita. Kukin voi tahollaan miettiä onko tuo se tapa millä tulee laadukas lopputulos...
        Viimeksi tänään kuulin ongelmaisesta C7 bitdi:stä, jossa ko. ratkaisu temppuili ja siihenkin tehdään todennäköisesti ihan kunnon viritys tilalle. Ihan samaa tavaraa on nokalla kuin SQ5:ssä siis.

Kontaktit: info ät erikoismoottori.fi
        Tapsalle olen itse lähellä ja monelle muullekin todnäk verkostoni kautta.

Comment

Kiitos tiedosta Porkkis. Erilaisten artikkelien perusteella ABT tehnyt läheistä yhteistyötä tehtaan kanssa tuon päivityksen osalta. Lisäksi takuu kattaa kyseisen päivityksen kokeneet autot. Minun autossani on lisäksi tehtaan kolmen vuoden jatkotakuu, mikä ABT:n mukaan ei katkea:
          https://www.abt-sportsline.com/service-and-warranty . Kun saan auton maahan, niin tavataan ja mietitään, mitä kannattaa tehdä.
          t: Tapsa

Comment

Working...