kellään kokemuksi kyseisestä ahtimesta? aattelin sitä ässään laittaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
garretin gt 2871r ja S3 viritystä
Collapse
X
-
itellä on moinen RS2:ssa kiinni ja ihan mukavasti siinä se on toiminut. S3sta tuolla föönillä tuskin mitään alavääntöhirmua saa :)
Ja sitten ehdottomasti sillä 0.64 pakopesällä että herää edes joskus eikä vasta jouluna.
Suosittelen myös lämpimästi ulkoisen hukkaportin käyttöä, itse ainakin sain paineet kunnolla kuriin vasta moisen asennuksella, sisäisen portilla kimpoilivat vähän miten sattuu. Tietysti jos max. paineeksi piisaa joku 1.5bar niin sitten sisäinenkin toimii.
-
eikun tommosta sarjaa oisin ostamassa ässään ku sais ihan hyvällä hinnalla, osaako kukaan sanoa kannattaako? mistä tietää millä A/R pakopesä on, ku myyjä ei osannu sano ite?
LINKKI:
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=569641Viimeksi muokannut kalsket; 17.12.2007, 18:03.
Comment
-
Paketissa ei ollut softaa ?
lisää tehoa 1,8t moottoriin audiin,volkkariin,seattiin!garretin gt 2871 r,atp pakosarja,3"down pipe,teräspunos öljyletkut,3!imuputki putsarilta!osilla ajettu 2000tkm!näillä osilla kivasti tehoa!
Comment
-
juu...ahtimen irrotin jo 1 viikko sitten...pakosarja ja downpipe pitäs irrottaa ku kerkee.
Lista mitä on kiinni autossa ja tulee:
Garret 2871R
ATP pakosarja
3"downpipe, supersprintin kattien korvaus pätkä,3" putkisto,MTM takapönttö
Samco/forge letkut(3kpl)
ABT suodatin vakiokotelossa,ilmansaantia parannella jollain putkella.
forge by-bass
isompi bensapumppu? ei tiedä mikä?
suuttimet?ei tiedä mitkä?
Kytkin varmaan vaihtoon sit ku ei enää pidä, en tiedä mikä setti?
Säädettäväks varmaan karalalle?
Jos jollain tulee jotain mieleen mitä kannattaa vaihtaa ennenkuin vie säätöön, niin ehdotukisa vaan tänne:)
Comment
-
no joo sehän on käyny mielessä, ei ainakaan MTM , oliko se nu 365 setissä ole niitä vaihdettu.puthutaan varmaan jostain 15hv lisäyksestä jos ne vaihtais yhteen isoon.Toi forgen setti on kyl niin perkeleen kallis, eikä itte tota rosterii pysty hitsaa ku ei oo välineitä.Onko jollain muulla merkillä sarjaa tohon S3?
Bensapumppu ja suutinehdotuksia voi myös antaa.:)
Comment
-
Saakos tuollaisen uudemman tankkiin sovitettua boschin 044 pumpun, ei loppuisi ainakaan tuotto kesken. Suuttimet sitten tehon mukaan, sanotaan, että korkeintaan 90% duty cyclellä jos saa homman rokkaamaan, ni ei pitäis tulla ongelmia. Millasia tehoja ajattelit kaivaa ulos?
Comment
-
Oon ollu siinä käsityksessä et vakiopumppu riittää vielä noille tehoille. Vakiopumppu on käytössä ainakin siinä isommassa MTM:n setissä. Mitään en osaa kyllä sanoa ton pumpun tuotosta.
Itelle on tulossa noille tehoille Walbron GLS 392, mut se ei tuu tankin sisälle vaan teen sille erillisen välisäiliön.
Comment
-
Kaverin entisessä S3:ssa oli toi MTM:n paketti ja se oli kestäny sen tuomia tehoja/vääntöjä vakiokytkimellä muistaakseni 60tkm, kunnes kytkin vaihdettiin järeämpään. En muista kyllä oliko silloinkaan vaihdon syynä se et se olis alkanu luistamaan. Mut jos autolla on jo valmiiksi ajettu +100tkm, niin eiköhän se kytkin sieltä oo jokatapauksessa hyvä vaihtaa suurempia virityksiä tehdessä.
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58718
Oireet alkoivat kun softa päivitettiin uusien osien tasalle. Liekö sitten huonoa tuuria, jos kestää isommankin mutkan vakiokytkimellä.
Comment
-
Selvennyksenä meikäläisen edelliseen viestiin: Auto on normaaliajossa, enkä ole tässä viimeisen 10tkm aikana, kun auto on ollut lastutettu, ottanut ns. varttistartteja. Muutenkin ajo on ollut sellaista, ettei varmasti kyllä kuormita kytkintä normaalikäyttöä enempää. Ainoa missä tuo tosiaan nytkin luistaa on sulalla asfaltilla ahtojen tullessa mukaan n. 3150 rpm.
Tieten voihan se olla, että tuo vaimoke salaa käy esim. varttimailia reenaamassa.
Comment
-
jaahas...en tiedä millo tohon mun autoon on lastu laitettu mut kyllä se on ainakin 3 omistajalla tääl suomes ollu autossa kiinni....paikaltaallähtöjä on otette monia ja muutenkin kyllä kenkää saanu...ei oo ainakaan vielä hajonnu(kop kop). mistäs sitä tietää jos sinne ois joskus jotain vaihdettu.
Comment
-
Tänää hain osat osta matkahuollosta, pitää ny vaa miettii miten päin ton ahtimen sinne laittaa ku toi kompura kotelo, vai mikä sen nimi ny on, kuiteski se mistä lähtee välijäähdytimelle putki.Nii se tulee niin eri asentoon ku vakiossa.Vakiossa sehän tulee vähän niinku ylöspäin, jos ahtimen laittaa samoin päin ku vakioahtimen nii se kääntyy aika alas, eli osottaa suoraan lohkoo päin.Sais sen vaermaan ku löytäs vaan oikeenlaisen siliconeletkun.No pitää sit kattoo ku rupee vähän kasailemaan.
Comment
-
nonii, tuli tossa pyöriteltyä tota kompurakoteloa, on vaa semmone ongema et kun laittaa sen haluttuu kohtaa nii hukkaportin kello ei mahu paikalle, eikä osu ees oikeeseen kohtaa. Pitää kattoo kattoo kun saa pakosarjan kiinni niin mihis kohtaa se oikeesti tulee, voi olla et joutúu tekee uuden kiinnikkeen kellolle.Viimeksi muokannut jarppa^; 23.12.2007, 19:42.
Comment
-
Joutuiko tekemään kiinnitykset uusiksi? Itselläkin mielessä vähän samantyylinen setti noiden osien suhteen, niin kiinnostaa kaikki mahdollinen,mikä voi tuottaa ongelmia. Missähän vaiheessa tuo bensapumppu pitää/kannattaa laittaa vaihtoon. Ainakin apr stg3+:ssa bensapumppu menee vaihtoon. Muistaakseni setillä luvataan jotain +380hp
Comment
-
tänään laitoin pakosarjan paikoilleen, oon muuten aika vit... homma saada ne 6 pulttia keskeltä kiinni, on suunniteltu se ATP pakosarja kyllä niistä kohin aivan pieleen kiinnitystä ajatellen.Ahdin menee paikoilleen kun vaa tiivisteet tulee, Downpipen hitsasin jo 3" ja samalla tein uuden putkiston kokonaan 3".Voi olla et lämppärille menevät letku/putket joutuu poikkasee ja muuttaa et mahtuu imuputki menee siitä, on nimittäin suunniteltu silleen et vakio menee just ja just ja se on tunnetusti aika pieni.:) Tossa turbossa kuiteski toi imupääty on jotain 3" luokkaa eli ainaski puolet isompi ku vakio ahtimessa.Sit pitää vielä kattoo pitääkö sitä hammastangon putkea mikä kulkee tulipellin edessä muuttaa ku ahdin on aika kiinni siinä.Kuvia en oo voinu ottaa ku ei oo ollu kameraa.
Comment
Comment