Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

garretin gt 2871r ja S3 viritystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tuo sarja on ollut aiemmin 1.8T Leonissa kahteen otteeseen!

    Ensimmäisen mukana softa lähti lepikkoon ja sitä myötä vakuutus yhtiölle.
    Toisessa tapauksessa tuo paketti oli jälleen Seat Leonissa, jonka jälkeen sen myin kyseiselle myyjälle!

    Paketilla tosiaankin on ajettu VAIN n. 2000km..Ei sovi nelikkoon! Pakosarja tuossa on ihan perseestä! :(

    Lisätietoja tarvittaessa ;)

    E:jarppa^ onko se paketti sit nyt sulla ?

    Niin ja pakopesän a/r on tuossa .64 :)

    jarppa^: multa löytyy sit pitävä kytkin paketti ja vauhtipyörä sun pakettiin ;)
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 29.12.2007, 21:09.

    Comment


    • #32
      Niin ei se mikään bolt-on sarja oo mut kyllä mulla kaikki on siellä jo paikallaan, et kyl se nelikkoon sopii "pienellä" sovituksella. MIkäs kytkin/vauhtipyörä paketti sul on ja mikäs on hinta? kaikki mitä tosta srj voit kertoo niin kerro vaa.

      Comment


      • #33
        No se tuolla sarjalla ainakin etuvetoon paikalleen sopi, mutta tuon pakosarjan mutterien kiinnitys on vaivalloista puuhaa. Nelikkoon joutuu tekemään uuden dp:n..
        Muutenkin tuosta pakosarjasta sen verran, että ei se ole kyllä toimiva, kun sitä tarkastelee lähemmin =( Siitäkään en ole varma, että onko tuota samaa pakosarjaa ATP:n kitissä käytetty nelikossa?

        Nyt en muista enään, että mitkä olivat lukemat, mutta ainakin pakosarjan kohdalla tulee ensimmäisenä ongelma :(

        Tuossa lisää kytkimestä.. ;)
        -Sachs PCS paineasetelma ja Sachs PCS kova sintteri kytkinlevy.
        -1-massa vauhtipyörä, PO-Metalli.

        Comment


        • #34
          juu tosi vaivalloista oli niiden 6 ylämutterin kiinnitys siinä pakosarjassa.

          sama pakosarja sopii ainaski ATP sivujen mukaan s3 ja ihan hyvin se sinne menikin,turbo on aika lähellä tulipeltiä vaan.Ostin tuon sarjan koska sain sen aika halvalla.Tarkoitus ois se 350-400hv saada. Ei oo ainakaa nyt rahaa ostaa noita kytkin/vauhtipyörä settiä mut paa mulle vaikka privana hintaa, nii katotaan.
          Miten tiukalla toi hukkaportinkello pitää muuten olla, vai onko sillä mitään väliä?
          Viimeksi muokannut jarppa^; 31.12.2007, 02:00.

          Comment


          • #35
            Nonii, tänään sain jo auton käyntiin, nyt pitäa rupee kattoo suuttimia ja bensapumppua,mielummin semmonen pumppu mkä menis suoraan paikalla, ehdotuksia?

            Comment


            • #36
              Siemens Deka 006 630ml
              -Kalske Teppo myy tai sit VPV-Racing Tampere

              Muistaakseni riittää ihan vakio pumppu, kun on S3 kyseessä!

              Comment


              • #37
                Entäs riittäkö pumppu a4 1.8ts:ä (180hv)kun sama turbo ja suuttimet?

                Comment


                • #38
                  juttelin just harisen kanssa sano et vakiopumppu riittää, mutta joutuu niin koville että on menny 3kk kuluttua rikki.Eli tilasin sieltä isompi tuottosemman pumpun.
                  linkki:http://hestec.fi/verkkokauppa/index....ex&cPath=32_35

                  Tilasin ton vikan alhaalta.

                  Comment


                    #39
                    veikkaisin kyseessä olevan 044 loppuisella osanumerolla liikkuva boschin motorsport pumppu, noin speksien perusteella. Kys pumpusta löytyy vielä "häiriintyneempi" versio, jolla sama tuotto, mutta 8bar paineella :D

                    Comment


                    • #40
                      harinen sano että sopii suoraan alkuperäsen paikalle, ainoastaan johdon liittimet joutuu muuttaa.

                      Comment


                        #41
                        juu, eiköhän se sinne mene, omaan piti vaihtaa toinen kehto tuolle pumpulle, kun alkuperäinen on luokkaa ohut.

                        Comment


                        • #42
                          Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                          veikkaisin kyseessä olevan 044 loppuisella osanumerolla liikkuva boschin motorsport pumppu, noin speksien perusteella. Kys pumpusta löytyy vielä "häiriintyneempi" versio, jolla sama tuotto, mutta 8bar paineella :D
                          Tuo EI OLE sama, kuin -044 Bosch:n pumppu!!! Tuo jarppa^:n ilmoittama pumppu on sirompi, vain 40mm halkaisijaltaan (jos koon nyt muistan oikein)!
                          E: Bosch:n -044 pumppu on 60mm halkaisijaltaan!

                          Comment


                          • #43
                            Tänää tuli pumppu ja suuttimet, suuttimet ainakin nopeesti katottuna näytti pidemmiltä ku alkuperäset? Mut eihän sen pitäs mitään haitata?

                            Comment


                            • #44
                              Joo, ei se haittaa. Pitää vaan laittaa prikkoja suutintukin kiinnitysruuvien alle ja pidemmät pultit..

                              Comment


                              • #45
                                ok.perjantaina pitäs laittaa osat kiinni,tota minkäslainen homma toi pumpun vaihto on?Pääseekö pumppuun käsiksi takapenkkien alta vai takakontista?

                                Comment


                                • #46
                                  Tänää tuli pumppu ja suuttimet, suuttimet ainakin nopeesti katottuna näytti pidemmiltä ku alkuperäset? Mut eihän sen pitäs mitään haitata?
                                  Mitkäs suuttimet sulle nyt tuli?
                                  Olinko oikeassa sen halkaisijan suhteen? Ja muuten, onkos harinen tehnyt sille pumpulle mitään muutosta (rajapaineventtiilin poisto tjsp?? ) ?

                                  Alkuperäinen kirjoittaja jarppa^ Näytä viesti
                                  ok.perjantaina pitäs laittaa osat kiinni,tota minkäslainen homma toi pumpun vaihto on?Pääseekö pumppuun käsiksi takapenkkien alta vai takakontista?
                                  Takapenkki irti ja sieltä löytyy! Suojakansi irti (3 ruuvia), letkut ja johto irti, polttoainepumpun oma kansi oli sellaisella isolla "mutterilla" kiinni. Tämän jälkeen, sen muistaakseni voi sieltä nostaa pois!?!? Ei muista nyt kaikkea..

                                  Comment


                                  • #47
                                    Suuttimiks tilasin tepolta ne siemens deka 006 630cc,en tiedä mitä rajaventtiiliä tarkotat, mutta jotain sitä pumppua oli käpelöity.Sähköliittimen vieressä olevalle liittimelle oli tehty jotain??

                                    Comment


                                      #48
                                      Josko S3:ssa on samanlainen kahden kohon systeemi tankissa kuin nelikko-octaviassa niin eipä mahdu pumppukehto tankista ulos purkamatta sitä ensin tankissa jotenkin.
                                      Törmäsin tähän eberiä asennellessa.

                                      Comment


                                      • #49
                                        jaa-a.Sen näkee sit huomenna ku purkaa..

                                        Comment


                                        • #50
                                          Alkuperäinen kirjoittaja jarppa^ Näytä viesti
                                          Suuttimiks tilasin tepolta ne siemens deka 006 630cc,en tiedä mitä rajaventtiiliä tarkotat, mutta jotain sitä pumppua oli käpelöity.Sähköliittimen vieressä olevalle liittimelle oli tehty jotain??
                                          Tuo muutos kiinnostaa, että mitä sille on tehty?

                                          Comment


                                          • #51
                                            Tarviiko muuten tota vakio bensapaineen säädintä vaihtaa?Eikös vakio oo 3bar?

                                            Comment


                                            • #52
                                              onkos jarpan auto keltanen ja majaileeko masalan suunnalla?

                                              Comment


                                                #53
                                                Noiden suuttimien kanssa en näe mitään tarvetta bensanpaineen nostamiseen.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  keltanenhan se on ja masalan auton pihassa majailee,sisällä ku on tilaa.:)

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Osaisko joku sanoo et kummat Briskin tulpat kannattas laittaa DOR12IR vai DOR10IR? DOR14IR tulpat toimi ainakin vamhoilla kamoilla loistavasti tehoja oli n.260.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      NGK Platina tulppa. Muistaakseni PFR7Q.

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        jarpalle hyvä tulppa olis DOR 12 IR. Varsinkin jos haluat sen toimivan normaali ajossa. 10 kanssa voi tulla ongelmia kun moottori ei ole täysin kuuma.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Laita Denso ik24 niin toimii varmasti.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Osaakohan kukaan sanoo saako mistään tohon sarjaan sopivaa imuputkea,missä olisi kaikki venttiilien lähdöt kanssa, mikä kävisi S3. Nytten se on mulla laitettu silleen,että hitsasin 3" putkesta käyrän mikä lähtee turbolta ja liitin sen sitten supistimella katkastuun forgen imuletkuun.Ihan toimiva patentti mutta oishan yhtenäinen putki paremman näkönen.

                                                            http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=569641

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              tossa sarjassa ois imuputki mikä kävis varmaa aika kivasti,mut en löytäny tuolta sivulta sitä erikseen myynnissä..

                                                              http://www.turbo-kits.com/images/tt_350_upgrade.jpg

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X