Eipä sieltä kuulu enää mitään. Kuinka moni olis lährös ostamaan ton remmiahtimen jos sais 3000 euroho zipale?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Supercharged - PES G2
Collapse
X
-
No siis 3500 euroa halvemmaksi tua ny ainaki omalta osalta tuloo, ku ostaa s4 b5:nen sedani ja saa muutama lisähevosenki vielä verrattuna vakioon s4 b5 seen + siitä varmasti pystyy pienellä hifistelyllä
rimmautta vielä suurempiinki teholukemiin sillä ahtimella, mutta sarjalta menee todennäköisesti sitte vaan takuu.
Ja siihen tieliikenne juttuhu ny on pari ratkaasua. Antaa ny vaan olla ahtimen paikallansa ja laittaa alkuperäänen remmi takas kiinni tai sitte heittää katsastuksen ajaksi koko ahdin sivuhun joka ny ei varmasti oo kauheen vaikee ja hidas homma, ku sen on jo kerran paikallensa saanu. Toivottavasti ny löytyys innokkaita ja ilmotelkaa jos vähänki kiinnostaa!
Eikö noihi 12v V6 koneisiinki löydy pes g1 remmiahdinta? ainaki youtubes paris kotteros on sellanen kiinni.
Comment
-
En nyt tahallaan yritä kenenkään suunnitelmia särkeä mutta pari kertaa oman kantapään kautta tullut opittua vanhan, peruslaiskan auton virittäminen ja sen hinta suhteessa lopputulokseen ja jälleenmyyntiarvoon. Jos nyt oletetaan että auto maksaa 3000€ siihen 3000€ ahdinpaketti ja valtava määrä omaa työtä. Saavutettu hyöty: Auto, jolla ei saa laillisesti ajaa ja myydessä saa vähemmän kuin 3000€.
Taloudellisesti järkevämpää olisi myydä se aihio, ottaa viriviriin varattu raha ja ostaa vaikka S6 2.2t joita saa jo sillä 6000 eurolla joka budjettina oletetusti tässä esimerkissä on.
Comment
-
Jos se remmiahrettu laiton ruoska pitää vielä joskus saada myyryksi niin reemiahdin pois ja remmiahdin myyntihi + kosla myyntihi erikseen ja mainitakkaan mitää koskaan, että siinä on ollu sellasta härdelliä kiinni.
Suhteellisen järkevää virittelyä mielestäni ja aikaa toho mee yhtää sen kummemmin ja ehkä vielä vähemmän, ku jonku uuden turbon änkeeminen vakioturbon tilalle.
Comment
-
http://www.ebay.com/itm/221051028717...&vxp=mtr#payId
Amerikan suunnasta käytettyä Pes g2:sta löytyys. Mitäs lisäkustannuksia toho tulee sitte vielä, kun postikulut.
Jaa, ei siinä tuu ecua mukana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tanehau Näytä viestihttp://www.ebay.com/itm/221051028717...&vxp=mtr#payId
Amerikan suunnasta käytettyä Pes g2:sta löytyys. Mitäs lisäkustannuksia toho tulee sitte vielä, kun postikulut.
Jaa, ei siinä tuu ecua mukana.
Comment
-
Mistäköhä mä sain käsityksen, että including on lukuunottamatta.. ei voi tietää.
Eileen siinä yöntunteina chattaaltiin yhen kaverin kans ja se lato tälläsiä vaihtoehtoja pöytähä, mutta tässä astuu sitte todellinen asiootten tiätämättömyys pöytähä.
Ostaa nämä:
http://www.autotune.fi/tuote/191/ms-3-v-30-rakennussarja-musta
http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1352664
Ja sitte tehdä itte jostaki imusarja, hommata uudet suttimet, remmi ja käydä teetättämäs ohjelma.
Tossa painittaas jo pienissä raha summissa ja käsittääkseni tua remmiahdin antaa enemmän hönkää mitä tua m62 nen.
Tosin soveltamista tulee rajusti enemmän, kun ostais valmiin sarjan minkä saa vaan laittaa ohjeiden mukaan paikoillensa.
Comment
-
Tuo M24 on kyllä reilusti pienempi kuin M62, käytetty mm. litrasessa Fiestassa :D
Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viestiTulli ja ALV (et se about 25 pinnaa lisää hintaan)
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiTuo M24 on kyllä reilusti pienempi kuin M62, käytetty mm. litrasessa Fiestassa :D
Eikai käytetystä tavarasta ALVia mene, vai olenko ihan pihalla?
Voin omakohtaisesti kertoa, että MS;n kanssa kikkailu vie aikaa, paljon, siinä kun harrastetaan auton lisäksi sitä ruiskua. Lisäksi rahaa palaa kaikennäköiseen oheistavaraan jne.
Minusta tuo 3500e on halpa hinta bolt-on paketista. Ja bonuksena tuossa on se, että se toimii heti, toisin kuin itse tehty yleensä ei.
Aikaa tietty kaikki sanoo että on, mutta kun auto on ollut levällään vaikka 6kk ja koko ajan pitää ratkoa uusia ongelmia, alkaa toi 3500e tuntumaan lähes ilmaiselle, sillä kun olisi selvinnyt viikonlopussa.
Edellisessä on omaa kokemusta, kun projekti venyy ja venyy ja vastustaa ( oma venyi yli vuoteen, siinäpä motivaation tappaja, kun vielä huonoissa tiloissa yrittää harrastaa, eikä autolla pääse ajamaan). Tietty meitähän on moneen junaan.
Comment
-
Pulla kyllä puhuu totta.
Ei se 3400 euroa ny niin paha hinta loppupeleis ole valmiista bolt on paketista.
Tämä on sillä ratkaastu, että kesälomien jälkeen paljon vaan v-loppuja töissä niin saa sitte johnaki vaihees laittaa vaan tilaukseen. Tämä on mun osalta tässä.
Välitän vielä viestiä jos ne vastaa mun uuteen tarjous pyyntöön jotaki.
Comment
-
Auton moottorin osista menee tullia 2,7%:a tuohon lisätään osien arvo ja rahti, siihen sitten mätkäistään alvia 23%:a. Pitää olla kunnon tinkaaja, että saa 3500€: setin kahteen tonniin. Tavaraa ei ole varastossa, vaan tehdään tilausten mukaan, joten eipä ole valmistajalla/jälläreillä tarvetta katteistaan tinkiä. Tuohon 3zero3storen settiin kuului ecu samaan hintaan. Mille bensalaadulle se on viilattu? Kannattaisi kysäistä ennen tilausta ja ehkäpä suuttimien koko, jos vaikka saisi softan valmistajalta Suomessa käytettäville laaduille. Ajonestohan on käsittääkseni omassa autossa saatava toimimaan uudella eculla ja se ei taida plug and playlla toimia ilman tarvittavia ohjelmia ja ehkäpä prommeria. Olisi varmaankin hyvä olla tallessa orkkis ecukin, jos katsastukseen aikoo normiksi palauttaa. Käytettyjä ecuja saa jo 150€:lla, mutta tuskinpa softa ainakaan alle 500€:lla irtoaa Suomestakaan. Itse olen kyllä kiinnostunut kimppatilauksestakin kunhan tuohon softan bensalaatuun ja ecun vaihtamiseen tulee selvyys. Pitäisi saada tietää paljonko lisäkustannuksia tulee, että kärryn saa liikenteeseen. On vaan kiinnostus sen verran laantunut, että ei ole ollut tarvetta asioita selvitellä ja aivan poskettomia summia ei ole kiinnostus maksaa. Toki jos jollakin on oma toiminimi tai yritys ja saa ilman alvia tilattua... Toki sellainenhan on veronkiertoa ja se on laitonta.
Lukaisin uudelleen Tanehaun saaman "tarjouksen". Siinä ei kyllä mainittu mitään Suomen tulleista ja veroista. 3400€ + tulli + alvi tekee 4295€:a. Muualla mötykkä maksaa 3500$ + rahti 260$ yhteensä 3760$ eli 2975€:a. Tulli 2,7% + alvi 23%: => 3758€.
Comment
-
Lukaisin uudelleen Tanehaun saaman "tarjouksen". Siinä ei kyllä mainittu mitään Suomen tulleista ja veroista. 3400€ + tulli + alvi tekee 4295€:a. Muualla mötykkä maksaa 3500$ + rahti 260$ yhteensä 3760$ eli 2975€:a. Tulli 2,7% + alvi 23%: => 3758€.
Kysääsin sieltä tanskan suunnasta ja siitä on nyt 2 päivää.Viimeksi muokannut hoff4; 20.6.2012, 22:30.
Comment
-
Varmasti löytyy halvempiakin tapoja hajottaa motti, kuin kerta veto ja auto paaliin. En oikein usko, että nuo kitit käytettynä helposti kaupaksi menee, jos ei lähes ilmaiseksi anna. En ainakaan itse ole myynti-ilmoituksia löytänyt.Autoani en viitsi tarkoituksella hajottaa, vaikka ei arvokas olekaan.
Comment
-
Ei se 3400 euroa ny niin paha hinta loppupeleis ole valmiista bolt on paketista.
Comment
-
Heitinpä piruuttani tarjousta kehin, mutta poijaat olivat valmiita maksamaan 1500$:a, joten ilman jäin. Ehdin tehdä jo pientä alkutiedustelua softasta. Jos noita ebay myyntejä jollekin silmään sattuu, niin pistäkää vinkkejä kehiin. Itse toki haeskelen myös, mutta kaikkeen ei ehdi.
Comment
Comment