Ei oo rajattu. Joskus aikanaan taisin pitää ehtona että auto on kilvitetty suomeen, mutta olen luopunut siitäkin ehdosta. Jukalle taidan olla siis kaljat pystyssä. :) Lähinnä tuo juttuni on vinoilua siitä syystä että aika usein sellaisessa tilanteessa missä useampi harrastaja tapaa toisensa, tulee puheeksi v8-moottori ja lähes yhtä usein joku alkaa haaveilla sen ahtamisesta. Käytännön toteutuksia on vaan sen verran harvassa, että olen ajatellut talouteni kestävän moisen pikku vedonlyönnin. :)
Kyllähän tuo itteäkin niin persottais laittaa, mutta kun kattoo kukkaroon ja miettii tulevan kesän menoja, niin leuka painuu vaan aina lähemmäs rintaa...
Youtubessa on jonkun verran videoita just 2.8 30V koneeseen laitetuista mutta nekin tuppaa olemaan vaan paikallaan kaasutellessa kuvattuja :/
www.SuperchargersOnline.com tuolta just kyselin tuohon 2.8 30v tuota G2:sta.
3670€ tämän hetken kursseilla rahteineen, tulleineen ja veroineen.
Pakettia rakennellaan 5-8 viikkoa ennen kuin lähtis tulemaan.
http://www.pes-tuning.com/dealers.aspx
Tuolta löytyy valtuutettuja dealereita euroopasta, joten kannattaa kysäistä ja verrata hintoja. Paljonko tuli rahtia paketille? Millaiselle bensalle ecun softa on ohjelmoitu ja onko tietoa suuttimien suuruudesta? Eu:sta ostettaessa säästyy tuolta tullilta ja Suomen 23%:n alvilta, sekä rahtikin luulisi olevan edullisempi. Itse en ole vielä saanut aikaiseksi kysellä tarkemmin hintoja, mutta täytyy yrittää saada asioita eteenpäin. Toki jospa ehtisit ensin...
Rahti osuus oli noin 260€ vakuutettuna. Softaa ei varmaan saa kuin yhden laista ja suuttimien koosta en kysellyt kun tuohon kuitenkin sopivat.
Englannin välittäjä ei ole vastannut sähköpostiin ja Tanskassa näytti olevan hinta 3600€ mutta rahtikuluja ei vielä ole myyjä ilmoittanut.
Huolto jäi itellä mietityttämään. Miten tuossa PES sarjassa hihna menee? Onko joku "standardi" hihna mitotettu siihen vai tartteeko hihnat ehtiä jostain muualta?
Luulis jonkun tusina remmin sopivan kun menee remmin kans kauppaan ja öljyn pinta pitää tarkistaa 7000 mailin välein. Varmaan joskus hyvä vaihtaakkin..
Rahti osuus oli noin 260€ vakuutettuna. Softaa ei varmaan saa kuin yhden laista ja suuttimien koosta en kysellyt kun tuohon kuitenkin sopivat.
Englannin välittäjä ei ole vastannut sähköpostiin ja Tanskassa näytti olevan hinta 3600€ mutta rahtikuluja ei vielä ole myyjä ilmoittanut.
Ajattelin noita suuttimia RE85:sta varten. Näyttäisi jäälläri sitten korjavan taskuunsa tuon kuvittelemani säästön. Tanskan alvi on 25%, Belgia 21%, Briteissä 20% ja Ranskassa vielä 19.6%. Jos jälläreiden kate olisi sama, niin Tanska olisi kallein näistä vaihtoehdoista. Toki jos saisi alvit vähennettyä, niin halvin. Oliko mainintaa toimitusajasta?
Pes oli ilmoittanut amerikan pojalle että 5-8 viikkoa ennen kuin on sarja valmis lähetettäväksi.
Varmaan samoja aikoja muillakin kun tuskin ovat varastotavaraa.
Onko muuten kulutus noussu paljon tuolla RE85:lla?
Tanskasta tuli juuri hinta G2 sarjalle rahteineen 3900€.
Viimeksi muokannut 8866; 4.4.2012, 20:09.
Perustelu: Yhdistin.
15%-30%. Pakkasella ja kaupungissa menee enemmän. Toki termari falskaa ja pahvitkin tuli poistettua, kun luulin kevään tulevan. Jälläreillä näyttää olevan katteet kohdillaan, kun jenkeistä yksityinen saa halvemmalla. Itse ajattelin jenkkilästä kysellä tuolta: http://www.3zero3motorsports.com/sto...vw-2-8l-30v-v6
Enpä ole vielä saanut aikaiseksi postailla. Tosin tuo lafka näyttää olevan Denverin liepeillä ja sieltäkin USAn: sisäinen posti maksaa. Tuolla pes-tuningilla näyttää olevan jälläreitä Miamissa. Siellä on tullut aiemminkin lomailtua, joten ehkä sinne lomalle ja matkalaukussa kamat Suomeen. Säästäisi lentolippujen hinnat, jos selviää ilman tullia ja alvia. Toki reisillekin voi mennä ja pahasti.
Huhuu, Mistä noita ny saa johku vähä alle parin tonnin, että viittii ostaa ton pes g2 remmiahtimen? Käytettyki kelpaas... Jos jollaki kimppautilauksella sais 5 remmiahdinta 2000e kappale niin oon mukana ja jne... vieräämpä hommaa ny vähä etiäppäin täälä :) Itte ainaki henkilökohtaisesti laitan sen a4 2.4 30v quattro diudihin. Kiva naamionti katsastuksiin kehitellä ja tietysti nypätä remmi aina pois paikoiltaan katsastuksen ajaksi.
Remmiä tuosta ei kannata pois ottaa, koska ottaa suoraan jakohihnalta vedon. Yksi naamiointi-idea mulla tuohon on, mutta koska auto ei ole vielä ajossa, niin ei pääse sitä vielä kehittelemään/toteuttamaan...
Remmiä tuosta ei kannata pois ottaa, koska ottaa suoraan jakohihnalta vedon. Yksi naamiointi-idea mulla tuohon on, mutta koska auto ei ole vielä ajossa, niin ei pääse sitä vielä kehittelemään/toteuttamaan...
Jakohihnalta??? Siis jakohihna kiertää ahtimen pyörän kautta??
Kyllä sanosin ettei se jakohihnalla pyöri, vaan juurkin moniurahihnalla eli apulaitehihnalla.
Eli hihnan voi poistaa, tosin sitten ei toimi flekti, tehostaja jne mitä se hihna nyt sattuukin pyörittämään.
Vähän hankala tilanne, kun myös vesipumppu pyörii samalla hihnalla. Tosin sinnehän voi laittaa sen vakiomittaisen hihnan tilalle niin jää pelkkä ahdin pois loopista.
Comment