Jossain kohtaa alkoi kiinnostamaan tuollainen "ruuviturbo" ja syksyllä tuollainen olikin myynnissä täällä foorumilla:
------------------------------
Moi,
Minulla on tallissa vähän ajettu PES G2 tuning (295hp) kit A4 tai A6 2.8 30V
moottoriin. Joku voisi olla kiinnostunut clubin sivuilla. Syyshinta 2200
Euroa.
-------------------------------
Eli omaan peliini olisi saatavilla n. 100 hv upgrade reilulla parilla tonnilla.
Sitten se vaikeampi osa... erilaisia turboprojekteja olen nähnyt tehtävän, mutta eroaako tällainen kovasti esim. 2.8 --> 2.7t moottorinvaihdosta papereilla? Päästöt saattavat tietysti heittää homman täysin päälaelleen, mutta eipä ole profiilin auto mikään vähänpäästöinen noin oletuksenakaan...
Eli onkohan tuollaista mahdollista saada oikeasti kilpiin vai kaatuukohan omaan mahdottomuuteensa? Dynon voisi vielä saada näyttämään jotain rajoissa pysyvää lukemaa joillain pienillä kuristuksilla tms.
Ahtimesta sanotaan seuraavaa:
Eaton M62 supercharger. This roots-type positive displacement supercharger delivers instant boost. The Eaton supercharger is used as OEM equipment on Mercedes Benz, Aston Martin, and Jaguar automobiles.
valmistajan sivut: http://www.pes-tuning.com/
------------------------------
Moi,
Minulla on tallissa vähän ajettu PES G2 tuning (295hp) kit A4 tai A6 2.8 30V
moottoriin. Joku voisi olla kiinnostunut clubin sivuilla. Syyshinta 2200
Euroa.
-------------------------------
Eli omaan peliini olisi saatavilla n. 100 hv upgrade reilulla parilla tonnilla.
Sitten se vaikeampi osa... erilaisia turboprojekteja olen nähnyt tehtävän, mutta eroaako tällainen kovasti esim. 2.8 --> 2.7t moottorinvaihdosta papereilla? Päästöt saattavat tietysti heittää homman täysin päälaelleen, mutta eipä ole profiilin auto mikään vähänpäästöinen noin oletuksenakaan...
Eli onkohan tuollaista mahdollista saada oikeasti kilpiin vai kaatuukohan omaan mahdottomuuteensa? Dynon voisi vielä saada näyttämään jotain rajoissa pysyvää lukemaa joillain pienillä kuristuksilla tms.
Ahtimesta sanotaan seuraavaa:
Eaton M62 supercharger. This roots-type positive displacement supercharger delivers instant boost. The Eaton supercharger is used as OEM equipment on Mercedes Benz, Aston Martin, and Jaguar automobiles.
valmistajan sivut: http://www.pes-tuning.com/
Comment