Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

N75 venttiili pitää omituista säxätystä aina käynnistäessä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• N75 venttiili pitää omituista säxätystä aina käynnistäessä.

Eli kyseinen venttiili pitää omituista säxätystä aina käynnistäessä. Auto toimii muuten ihan normaalisti. Mistä moinen johtuu? Ei ole aikasemmin tehnyt ilmiötä...
    Viimeksi muokannut okkim; 7.11.2007, 09:29. Perustelu: Otsikko parannettu

Taitaa joku muu säksättää. Tuo venttiili pitää, niin pientä ääntä ettei jaksa kuulua koneen äänen yli.

Comment

Pakopuolen vuoto tuo on 90% varmasti.

Toivo kaksin käsin, että on tiiviste rikki. Ikävä kyllä turbovitosten pakopuolen vuoto yleensä on sarjan halkeama.

Comment

kyllä se ääni tulee siitä venttiilistä mikä myös meikäläistä ihmetyttää. Kokeilin ihan laittamalla ruuvimeisselin venttiiliin kiinni ja toinen pää korvaan, niin ihan selvä säxätys kuuluu. Otin myös plugin irti N75sta ja sillon ääntä ei kuulu. Mysteeri...

Comment

Eihän siinä ole aktiviihiilisäiliötä (ja sen solenoidia?), ja sen liitin olisi mennyt ristiin N75 liittimen kanssa?

Comment

liitokset ovat kaikki oikeinpäin...

Comment

Painatko kaasua startatessa? Onko ISV kiinni ja käytössä?

Comment

vika selvis! N75 oli mäsänä.

Comment

Millaisia muita oireita tuo aiheutti? Mulla pitää kanssa semmosta säksätystä.

Comment

Samoin minulla.
                    Mulla ilmeisesti päästää liikaa paineita tai jotain ja menee sitten vikatilaan, ei tosin joka kerta. Muutaman kerran käynyt hetken jossain 1,7 jos näin oikein eikä mennyt vikatilaan.

Comment

Ohjainsolenoidista siis se käämi voi mennä poikki ja se aiheuttais tuon toimii,ei toimi,toimii?

Comment

Working...
                      X